اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: استان هر مزگان ،فشم،سیتی سنتر، طبقه دوم
آدرس: استان هر مزگان ،قشم، خیابان‌مجلل

توضیحات آگهی

مجموعه غذایی مجلل در قشم ، به مدیریت جناب آقای مروی در قشم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

مجموعه غذایی مجلل در قشم ، آدرس مجموعه غذایی مجلل در قشم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

منو مجموعه غذایی مجلل در قشم

  • سرو انواع غذاهای ایرانی و دریایی
  • سرو انواع کبایها :
  • چلو کوبیده ، چلوکباب برگ ، چلو جوجه ، چلو کباب سلطانی ،چلو قیمه ، چلو قرمه
  • انواع غذاهای دریایی :
  • ماهی ، میگو ، زرشک پلو و غذاهای مجلسی
  • موسیقی زنده در این مجموعه غذایی برقرار می باشد

بصورت سرو در داخل و بیرون بر در این مجموعه انجام می شود.

این مجموعه غذایی با بیش از چندسال سابقه کاری کادری مجرب و دو شعبه فعال در استان هرمزگان به مدیریت جناب مرادی آماده ارائه خدمات می باشد.

 

مجموعه غذایی مجلل در قشم ، آدرس مجموعه غذایی مجلل در قشم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

مجموعه غذایی مجلل در قشم :

تعریف رستوران :

رستوران یک مکان عمومی است که غذاها و نوشیدنی‌های مختلف را برای مشتریان تهیه و ارائه می‌دهد. این مکان‌ها ممکن است به صورت رسمی یا غیررسمی باشند، و می‌توانند از یک منوی ثابت یا منوی روزانه برای ارائه غذا استفاده کنند.

رستوران‌ها معمولاً دارای یک محیط داخلی و خارجی برای مشتریان هستند و اغلب دارای میزهایی برای خوردن در محل، همچنین خدمات پیک‌آپ یا تحویل غذا نیز ارائه می‌دهند. این مکان‌ها می‌توانند بر اساس نوع غذا، فرهنگ، سبک طراحی، قیمت یا سایر عوامل متنوعی متفاوت باشند.

رستوران‌ها معمولاً توسط یک شیف یا سرآشپز رهبری می‌شوند و تیمی از ست کارکنان که از پخت و پز، پذیرایی، خدمات میز و موارد مرتبط با نظافت تشکیل شده است، در آن‌ها فعالیت می‌کنند.

مشتریان به رستوران‌ها برای صرف غذا، جشن‌های خصوصی، جلسات کسب و کار، تجمعات خانوادگی و یا تجربه غذایی و محیطی متفاوت مراجعه می‌کنند.

 

مجموعه غذایی مجلل در قشم ، آدرس مجموعه غذایی مجلل در قشم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مجموعه غذایی مجلل در قشم

 

مزایای رستوران :

مزایای رستوران به شرح زیر است:

1. **تجربه غذایی منحصربه‌فرد**: رستوران‌ها اغلب برنامه‌های غذایی منحصربه‌فرد و خاصی را ارائه می‌دهند که به مشتریان امکان تجربه غذاهای جدید و متنوع را می‌دهد.

2. **راحتی و خلوتی**: در رستوران، مشتریان می‌توانند از راحتی و خلوتی محیط استفاده کنند و بدون نیاز به پخت و پز و تمیزی بعد از آن، لذت غذاهای خود را تجربه کنند.

3. **خدمات پذیرایی**: رستوران‌ها علاوه بر ارائه غذاهای لذیذ، خدمات پذیرایی نیز ارائه می‌دهند که شامل مواردی مانند خدمت میز، پذیرایی از مشتریان، توجه به نیازهای ویژه مشتریان و موارد مشابه است.

4. **مکان برگزاری رویدادها**: بسیاری از رستوران‌ها فضایی برای برگزاری جشن‌ها، مراسم، جلسات کاری و موارد مشابه ارائه می‌دهند که به مشتریان امکان می‌دهد تا به همراه دوستان، خانواده و همکارانشان از این مکان استفاده کنند.

5. **راحتی انتخاب و تحویل**: رستوران‌ها معمولاً گزینه‌های تحویل غذا یا سفارش آنلاین را نیز ارائه می‌دهند که به مشتریان امکان می‌دهد غذای مورد علاقه خود را از طریق تلفن یا اپلیکیشن‌های موبایل سفارش داده و به راحتی دریافت کنند.

6. **مکانی برای دیدار با دیگران**: رستوران‌ها معمولاً یک محیط اجتماعی فعال دارند که به مشتریان امکان می‌دهد با دیگران دیدار کنند، از غذای خوشمزه لذت ببرند و وقت خوبی را سپری کنند.

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه غذایی مجلل در قشم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: