اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کلینیک زیبایی پوست و مو برلیان در خوزستان ، به مدیریت سرکار خانم مریم شریفی در خوزستان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

کلینیک زیبایی پوست و مو برلیان در خوزستان ، آدرس کلینیک زیبایی پوست و مو برلیان در خوزستان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات کلینیک زیبایی پوست و مو برلیان در خوزستان

“سمفونی زیبایی و جوانی شما اینجا نواخته می شود”

ارائه تخصصی کلیه خدمات زیبایی:
تزریق فیلر، بوتاکس، ژل
هیرفیلر
فشیال و پاکسازی پوست
لیزر
زاویه سازی فک
پاک کردن تتو
پی آر پی
جوانسازی
هیدرودرمی
جلبک تراپی
تخلیه جوش
فتون تراپی
مزوژل
مزونیدلینگ
درمان ریزش مو
مزوتراپی مو
کربن تراپی
و…

*مشاوره رایگان
*با جدید ترین متدهای زیبایی و تجهیزات بروز

✓هدف ما رضایت شماست

✓با کادری مجرب و متبحر در خدمت شما عزیزان و منتظر حضور گرمتان هستیم.

“ساعت کاری”
۱۵ الی ۲۱:۳٠

 

کلینیک زیبایی پوست و مو برلیان در خوزستان ، آدرس کلینیک زیبایی پوست و مو برلیان در خوزستان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

کلینیک زیبایی پوست و مو برلیان در خوزستان :

بوتاکس چیست :

بوتاکس (Botox) نام تجاری یکی از فرآورده‌های تولید شده از نوروتوکسین بوتولینوم تایپ A است، که باعث فلج موقت عضلات می‌شود. این ماده برای اولین بار برای درمان اختلالات عصبی مورد استفاده قرار گرفت که در آن‌ها شل کردن عضلات می‌توانست به بیماران کمک کند. امروزه، بوتاکس بیشتر به دلیل کاربردهای زیبایی‌اش شناخته می‌شود، به ویژه برای کاهش یا از بین بردن خطوط و چین‌وچروک‌های صورت ناشی از انقباضات عضلانی.

کاربردهای بوتاکس

1. کاربردهای زیبایی:
– کاهش چین و چروک‌های پیشانی، خطوط اخم، و خطوط دور چشم (خطوط خنده)
– بالا بردن ابروها برای بهبود ظاهر صورت
– درمان تعریق بیش از حد زیر بغل، کف دست‌ها و پاها

2. کاربردهای پزشکی:
– درمان بیش فعالی مثانه
– کاهش سردردهای میگرنی که به داروهای معمولی پاسخ نمی‌دهند
– درمان اسپاسم عضلانی در بیماران مبتلا به بیماری‌های عصبی مانند سکته مغزی، سربری پالسی (فلج مغزی)، و ام اس (مولتیپل اسکلروزیس)

 نحوه عملکرد بوتاکس

بوتاکس با مسدود کردن انتقال پیام‌های عصبی به عضلات، باعث شل شدن موقتی آن‌ها می‌شود. در نتیجه، انقباضات عضلانی که موجب ایجاد چین و چروک می‌شوند، کاهش می‌یابد و پوست صاف‌تر به نظر می‌رسد.

 مدت زمان اثر

اثر بوتاکس معمولاً بین 3 تا 6 ماه ماندگار است، پس از آن، تزریقات می‌توانند تکرار شوند تا نتایج حفظ شوند. مدت زمان اثر بوتاکس ممکن است بسته به فرد، منطقه درمانی، و دوز مورد استفاده متفاوت باشد.

 

کلینیک زیبایی پوست و مو برلیان در خوزستان ، آدرس کلینیک زیبایی پوست و مو برلیان در خوزستان ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کلینیک زیبایی پوست و مو برلیان در خوزستان

 

فیلر چیست :

فیلرها، که به آن‌ها فیلرهای پوستی نیز گفته می‌شود، موادی هستند که برای پر کردن چین و چروک‌ها، افزایش حجم و بهبود شکل بخش‌هایی از صورت مانند لب‌ها، گونه‌ها، و خط فک استفاده می‌شوند. این مواد می‌توانند از مواد مختلفی تهیه شوند، اما رایج‌ترین نوع آن‌ها بر پایه اسید هیالورونیک است، که یک ماده طبیعی موجود در پوست است.

 انواع فیلرها

– اسید هیالورونیک: یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین فیلرها که به طور طبیعی در بدن یافت می‌شود و به حفظ رطوبت و حجم پوست کمک می‌کند.
– کلسیم هیدروکسیل‌آپاتیت: ماده‌ای معدنی که طبیعتاً در استخوان‌ها یافت می‌شود و برای پر کردن چین و چروک‌های عمیق‌تر و افزایش حجم استفاده می‌شود.
– پلی‌متیل‌متاکریلات (PMMA): یک فیلر دائمی که برای ایجاد حجم و پشتیبانی طولانی‌مدت استفاده می‌شود.
– پلی‌لاکتیک اسید: ماده‌ای مصنوعی که به تدریج به پوست کمک می‌کند تا کلاژن بیشتری تولید کند، برای بهبود ظاهر چین و چروک‌ها استفاده می‌شود.

 کاربردهای فیلرها

– افزایش حجم لب و بهبود شکل آن
– پر کردن خطوط و چین‌وچروک‌های صورت
– بهبود شکل و حجم گونه‌ها و خط فک
– کاهش نشانه‌های پیری در دست‌ها
– پر کردن اسکارهای ناشی از آکنه یا سایر آسیب‌ها

 مدت زمان اثر فیلرها

اثر فیلرها موقتی است و مدت زمان دوام آن‌ها بسته به نوع فیلر، منطقه تحت درمان، و واکنش فردی بدن متفاوت است. اسید هیالورونیک معمولاً بین 6 تا 18 ماه دوام دارد، در حالی که سایر فیلرها ممکن است اثرات طولانی‌تر یا دائمی‌تری داشته باشند.

 

3/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک زیبایی پوست و مو برلیان در خوزستان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *