منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
کلبه صحرایی عمو فرهاد در ماسوله
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کلبه صحرایی عمو فرهاد در ماسوله ، به مدیریت آقای تقی پور در ماسوله آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

کلبه صحرایی عمو فرهاد در ماسوله ، آدرس کلبه صحرایی عمو فرهاد در ماسوله ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

منو کلبه صحرایی عمو فرهاد در ماسوله

📍کلبه صحرایی و چوبی پذیرای شما سروران عزیز در فضای صمیمی و و خانوادگی
چایی آتیشی و ذغالی
بلال آش رشته معروف کباب با گوشت و کشتار تازه
📍ساعت کاری 14:00 تا 00:00 

 

چایی آتیشی و ذغالی

چایی آتشی یا ذغالی یک نوع نوشیدنی گیاهی است که در آن برای ایجاد طعم و عطر خاص، از ذغال (چوب یا جاجیم) و آتش استفاده می‌شود. این روش زمانی استفاده می‌شود که قصد دارید به چای یا گیاهی خود عطر و طعمی دودی و ذغالی بدهید.

برای تهیه چای آتشی، ابتدا گیاهان یا چای مورد نظر را در یک قوری یا یک دیگ آب متمایل به جوش قرار داده و به جوش آماده می‌کنید. سپس در یک ظرف مناسب (ممکن است یک ظرف فلزی یا سرامیکی باشد) ذغال‌هایی را قرار دهید و آنها را روشن کنید تا آتش بگیرند. وقتی ذغال‌ها کاملاً آتش گرفتند و در حال سوزش هستند، ظرف حاوی آب جوش را بر روی ذغال‌ها قرار دهید.

از طریق دود زغال، طعم و عطر خاصی به چای اضافه می‌شود. بسته به زمانی که ظرف حاوی چای بر روی ذغال‌ها قرار می‌گیرد، عطر و طعم ذغالی ممکن است به چای منتقل شود. معمولاً مردم در مناطق مختلف جهان، از این روش برای تهیه چای یا گیاهی با طعم و عطری خاص استفاده می‌کنند.

به عنوان یک روش سنتی، چای آتشی یا ذغالی به دلیل طعم و عطر خاصی که به نوشیدنی اضافه می‌کند، در برخی مواقع خاص مانند اجتماعات محلی یا مراسم ویژه مصرف می‌شود. اما باید توجه داشت که مصرف مداوم زغال در این نوع چای ممکن است مضر باشد.

آش رشته

آش رشته یکی از غذاهای محبوب و سنتی ایرانی است که در بسیاری از مناطق ایران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این غذا دارای مزه‌ای بسیار خوشمزه و خوش طعم است و از جمله غذاهایی است که به صورت گسترده در جشن‌ها، مراسمات و میهمانی‌های خانوادگی تهیه و مصرف می‌شود.

مواد اصلی مورد استفاده در تهیه آش رشته عبارتند از:

1. رشته: رشته‌های نازک و کوتاه که برای این غذا استفاده می‌شود و از آرد گندم تهیه می‌شوند.

2. سبزیجات: معمولاً از سبزیجاتی مانند اسفناج، گشنیز، کرفس و گیاهان دیگر مانند تره، پیازچه و … استفاده می‌شود.

3. عدس یا لوبیا: برای افزودن پروتئین و مواد مغذی به آش، عدس یا لوبیا نیز اضافه می‌شود.

4. گوشت: برخی از نسخه‌های آش رشته شامل گوشت نیز هستند، که معمولاً گوشت چرخ‌کرده یا قطعات گوشت قرمز برای آش استفاده می‌شود.

5. ادویه‌ها و افزودنی‌ها: ادویه‌هایی مانند زردچوبه، زرشک، نمک، فلفل سیاه و … برای افزودن طعم و عطر به آش استفاده می‌شود.

برای تهیه آش رشته، معمولاً رشته‌ها با سبزیجات و عدس یا لوبیا در یک قابلمه تهیه و پخته می‌شوند تا مواد تماماً آماده مصرف شوند. پس از پخت، ممکن است برخی افراد برای تزیین آش از روغن داغ شده با پیاز یا نعناع استفاده کنند. این غذا معمولاً با نان سنگک یا نان ترشی می‌خورند و به عنوان یک غذای اصلی و سنتی در وعده‌های نهار و شام سرو می‌شود.

کباب

کباب یکی از غذاهای محبوب و معروف در فرهنگ‌های مختلف جهان است، به ویژه در کشورهای خاورمیانه و مناطق شرقی. کباب معمولاً از گوشت قرمز (مانند گوشت گوسفند، گوساله، گوشت گوسفند، مرغ یا ماهی) تهیه می‌شود، اما ممکن است از دیگر مواد مانند مرغ، ماهی، میگو، سبزیجات یا حتی میوه‌ها نیز استفاده شود.

نوعی از کباب‌ها شامل:

1. کباب کوبیده: گوشت چرخ‌کرده با افزودن پیاز، ادویه‌جات و ترکیبات دیگر تهیه می‌شود و سپس به شکل استوانه‌ای شکل داده و بر روی میخ‌های چوبی یا فلزی قرار می‌گیرد و سپس پخته می‌شود.

2. جوجه کباب: قطعات گوشت مرغ که قبلاً با مرقه‌یی از ادویه‌ها و روغن پخته شده است را روی میخ‌های فلزی قرار داده و سپس پخته می‌شود.

3. کباب برگ: گوشتی که در برگه‌های گیاهی مثل برگ گردو، بادمجان یا سبزیجات مختلف پیچیده شده و سپس پخته می‌شود.

5. کباب شیشلیک: گوشت یا مواد دیگری که بر روی میخ‌های فلزی یا چوبی قرار داده شده و سپس پخته می‌شود.

هر نوع کباب ممکن است با نان، برنج یا سبزیجات تزیین شود و معمولاً با سس‌ها، چاشنی‌ها و ادویه‌های مختلف سرو می‌شود.

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلبه صحرایی عمو فرهاد در ماسوله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *