منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

سالن زیبایی پانیذ در اندیشه کرج ، به مدیریت خانم پانیذ در اندیشه کرج آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

سالن زیبایی در کرج

سالن زیبایی پانیذ در اندیشه کرج ، آدرس سالن زیبایی پانیذ در اندیشه کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات سالن زیبایی پانیذ در اندیشه کرج

ساعت کاری ۹الی۲۱
ارائه کلیه خدمات زیبایی نظیر : میکاپ ، شینیون ، کاشت ناخن ، رنگ و لایت مو ، هرکات ، فیشیال ، بافت مو ، کراتین و احیای مو و …

 

سالن زیبایی پانیذ در اندیشه کرج ، آدرس سالن زیبایی پانیذ در اندیشه کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

سالن زیبایی پانیذ در اندیشه کرج :

سالن زیبایی چیست :

سالن زیبایی، مکانی است که در آن خدمات مرتبط با زیبایی و مراقبت‌های پوستی، مو، ناخن و انواع دیگر خدمات زیبایی به مشتریان ارائه می‌شود. در سالن‌های زیبایی می‌توانید خدماتی مانند کوتاه کردن و رنگ کردن مو، مانیکور و پدیکور، اصلاح و شکل‌دهی ابرو، ماساژ و درمان‌های پوست و صورت، آرایش دائم و موقت و بسیاری خدمات دیگر را دریافت کنید. این مکان‌ها هم برای آقایان و هم بانوان ممکن است باشند، اما بیشتر مراکز به خدمات مخصوص بانوان تمرکز دارند. سالن‌های زیبایی ممکن است از یک محیط کوچک و صمیمی با چند ارائه‌دهنده خدمات تا یک مرکز بزرگ با تیمی از متخصصان مختلف در زمینه‌های گوناگون زیبایی متغیر باشند.

 

سالن زیبایی پانیذ در اندیشه کرج ، آدرس سالن زیبایی پانیذ در اندیشه کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

اکستنشن مژه چیست :

اکستنشن مژه یک روش زیبایی است که برای افزایش طول، ضخامت و پرپشتی ظاهری مژه‌های طبیعی افراد به کار می‌رود. در این فرایند، تارهای مصنوعی یا طبیعی مژه به صورت تکی یا به صورت دسته‌ای کوچک، با استفاده از یک چسب خاص به مژه‌های طبیعی فرد چسبانده می‌شوند. این کار باعث می‌شود مژه‌ها بلندتر، پرپشت‌تر و گاهی اوقات تیره‌تر به نظر برسند.

اکستنشن‌های مژه می‌توانند از مواد مختلفی مانند موی انسان، موی حیوانی یا الیاف مصنوعی ساخته شوند و در انواع مختلفی از ضخامت‌ها، طول‌ها، و خمیدگی‌ها موجود هستند. این خدمات باید توسط فردی متخصص ارائه شود تا از آسیب دیدن مژه‌های طبیعی و پوست پلک جلوگیری شود.

ماندگاری اکستنشن مژه به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله چرخه رشد طبیعی مژه‌های فرد و نحوه مراقبت از اکستنشن‌ها. معمولاً، این اکستنشن‌ها به مدت چند هفته دوام می‌آورند و برای حفظ ظاهر آنها نیاز به ترمیم دوره‌ای دارند.

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سالن زیبایی پانیذ در اندیشه کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *