اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: کرج- جاده ملارد خوشنام خیابان باران بنفشه پنجم کافه رستوران دیاکو
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کافه رستوران دیاکو در کرج ،  آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

رستوران در کرج

کافه رستوران دیاکو در کرج ، آدرس کافه رستوران دیاکو در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

منو کافه رستوران دیاکو در کرج

کاف رستوران دیاکو در محیطی آرام و دلنشین نهار و شام در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

  • غذای ایرانی
  • غذای فرنگی
  • سالاد و پیش غذا
  • سرویس عربی شامل : چای و قلیان
  • سرو غذا بصورت حضوری می باشد
  • اجرای عقد و عروسی در سالن رستوران
  • انواع سفارشات پذیرفته می شود

 

ساعت کاری :

11 الی 24

 

کافه رستوران دیاکو در کرج ، آدرس کافه رستوران دیاکو در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

کافه رستوران دیاکو در کرج :

یک رستوران خوب و مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از تفریح های ما ایرانی ها غذا خوردن بیرون از منزل است. خیلی از خانواده ها با توجه به درآمدشان به سراغ رستوران های گران و ارزان قیمت می روند و ساعتی را در کنار عزیزانشان می گذرانند. غافل از اینکه باید برای انتخاب یک رستوران، به نکته های بسیاری به غیر از داشتن غذاهای خوشمزه توجه کرد. این ویژگی ها، همان موضوعی است که ما می خواهیم در صفحه پوستر این شماره به آنها بپردازیم و چند مورد از مهم ترین هایشان را برایتان بازگو کنیم.

 

توجه به اصول بهداشتی

رعایت اصول بهداشتی در کارکنان یک رستوران باید آنقدر مشهود باشد که مشتریان با یک بار آمدن به آنجا از این موضوع مطلع شوند. داشتن کلاه و دستکش و البته لباس های یکدست، تمیز و با رنگ روشن و پاک کردن سریع میز غذایی که پیش از این مشتری دیگری از آن استفاده کرده است، نکته های اولیه ای هستند که باید به آنها دقت کرد.

 

آشپزخانه قابل رویت

رستوران هایی که آشپزخانه و بخش سرو غذایشان قابل مشاهده هستند و مشتری می تواند تمام کارهایی که برای تهیه غذا اجرا می شود ببیند، برای انتخاب مناسب تر هستند زیرا در این صورت کارکنان رستوران باید به نکته های بهداشتی و اصول حرفه ای آشپزی و سرو، بیش از پیش توجه کنند.

 

کافه رستوران دیاکو در کرج ، آدرس کافه رستوران دیاکو در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کافه رستوران دیاکو در کرج

 

کارکنان مودب و پاسخگو

مناسب بودن سر و وضع کارکنان و پاسخگو بودن آنها در برابر مشتری از ویژگی های یک رستوران خوب است. آنها باید با کمال ادب و احترام به درخواست های مشتری پاسخ دهند و به شکایت های احتمالی آنها رسیدگی کنند. رعایت این نکته ها، ابتدایی ترین موارد در امر مشتری مداری در رستوران هاست.

تهیه پرس های غذایی به اندازه

یک رستوران خوب در مصرف مواد غذایی زیاده روی نمی کند و این ویژگی خود را به عنوان یک صفت ویژه به مشتری می شناساند. تمام پرس های سروشده در رستوران باید به اندازه یک فرد عادی باشد و در بشقاب با بهترین تزیینات در اختیار مشتری قرار گیرد به طوری که هم سیر شود و هم احساس پری نکند.

داشتن سیستم تهویه

سیستم تهویه یک رستوران بسیار مهم است زیرا در غیر این صورت بوی انواع غذاها در سالن غذاخوری پخش می شود و باعث ناراحتی مشتری خواهد شد.

 

داشتن فضای مناسب

محیط یک رستوران نباید آنقدر کوچک باشد که میز ها بیش از اندازه به هم نزدیک قرار بگیرند زیرا در این صورت مشتریان احساس ناامنی می کنند و نمی توانند با آرامش و راحتی غذایشان را میل کنند.

4/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کافه رستوران دیاکو در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *