اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: یزد -دروازه قرآن -بلوار فقیه خراسانی -کوچه فولاد رضا -پلاک 10 -کارگاه آسیا برش کویر
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کارگاه برش سی ان سی لیزر ورق و پله گرد آسیا برش کویر در یزد ، به مدیریت آقای غفوریان در یزد آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

کارگاه برش سی ان سی لیزر ورق و پله گرد آسیا برش کویر در یزد ،آدرس کارگاه برش سی ان سی لیزر ورق و پله گرد آسیا برش کویر در یزد ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

کارگاه برش سی ان سی لیزر ورق و پله گرد آسیا برش کویر در یزد

کارگاه جوشکاری و برشکاری ورق فلزی با 

دستگاه سی ان سی لیزر 

ساخت درب و پنجره و پله گرد 

 

کارگاه برش سی ان سی لیزر ورق و پله گرد آسیا برش کویر در یزد ،آدرس کارگاه برش سی ان سی لیزر ورق و پله گرد آسیا برش کویر در یزد ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کارگاه برش سی ان سی لیزر ورق و پله گرد آسیا برش کویر در یزد

انواع ورق‌های فلزی

در کارخانه‌های فولاد انواع و اقسام ورقهای فلزی تولید می‌شود. افرادی که قصد خرید این ورق‌ها را دارند، دوست دارند که از ویژگی‌های ورق‌های تولیدی هر کارخانه و قیمت روز آنها مطلع شوند. این موضوع باعث می‌شود که آنها بتوانند با مقایسه قیمتها، بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشند.

این افراد می‌توانند با پلتفرم آهن اسپات که یک پلتفرم بسیار معتبر و فعال در زمینه استعلام قیمت ورق و بررسی قیمت روز انواع آهن آلات و محصولات فولادی است به هدف خود دست یابند. پلتفرم آهن اسپات می‌تواند روشن‌ترین تجزیه و تحلیل بازار آهن آلات را به افراد ارائه کند. این امر موجب می‌شود تا درصورتی که افراد قصد سرمایه گذاری در این حوزه را دارند با آگاهی بیشتری وارد این حوزه شوند.

انواع ورق‌های فلزی از قرار زیر هستند.

ورق سیاه

ورق سیاه از جمله ورق‌های فولادی پرکاربرد است. اگرچه نام این ورق، سیاه است اما اثری از رنگ سیاه در این ورق وجود ندارد و نامگذاری آن صرفاً به این دلیل بوده که این ورق صیقلی و براق نیست. تولید ورق فلزی سیاه با روشی که نورد گرم نام دارد انجام می‌شود.

در این روش بهوسیله حرارتدادن شمش فولادی در دمایی بیشتر از ۹۳۰ درجه سانتیگراد از سختی آن کم می‌کنند. سپس آن را خمیری شکل می‌کنند تا بتوانند به وسیله‌ی غلتک های مخصوص رفته رفته از ضخامت آن بکاهند و آن را به ورق تبدیل کنند. هنگام استفاده از این روش دما به حدی افزایش می‌یابد که برای خنک کردن مسیر فرایند تبدیل شمش به ورق، از آب استفاده می‌کنند. از این ورق در ساختمانسازی، مخزنسازی، تانکرسازی، کشتی سازی، سوله سازی و … استفاده می‌شود.

ورق روغنی

به دلیل سطح صاف و صیقلی که این ورق‌ها دارند به آنها ورق‌های روغنی می‌گویند. این ورق با روش نورد سرد تولید می‌شود. اگر چه روش نورد سرد نسبت به نورد گرم پیچیده‌تر و پرهزینه تر است اما محصول نهایی روش نورد سرد از کیفیت بیشتری برخوردار است. همچنین در این روش ورقه‌ها با ضخامت کمتری تولید می‌شوند. از این ورق‌ها برای تولید لوازم خانگی مانند اجاق گاز، تولید لوله و … استفاده می‌شود.

ورق اسیدشویی

در فرایند نورد گرم مسیر فرایند به دلیل حرارت بالا مدام با آب خنک می‌شود. ریزش آب روی ورق‌ها باعث تشکیل اکسیدآهن برروی آنها می‌شود. اکسیدآهن تشکیل شده روی ورق‌ها طی فرایندی به نام اسیدشویی از بین می‌روند. عبور ورق از مخزن اسید باعث تولید ورق‌های اسیدشویی می‌شود. ساخت رینگ و شاسی ماشین، لوله‌های نفت و گاز و … از موارد کاربرد این ورق است.

ورق گالوانیزه

یکی از مهمترین عوامل در تولید ورق، مقاومت آن در برابر زنگزدگی و خوردگی است. گالوانیزه کردن ورق‌ها یکی از روش‌هایی است که به صورت کاملاً اقتصادی می‌توان مقاومت ورق را در برابر زنگزدگی و خوردگی افزایش داد. از ورقهای روغنی برای تولید ورق گالوانیزه استفاده می‌کنند. قراردادن ورق‌های روغنی در وان‌هایی پر از روی باعث می‌شود که روی بر سطح ورق قرار گیرد و ورق‌ها به ورق‌های گالوانیزه تبدیل شود. این ورق‌ها برای ساخت مخازن نگهداری آب، سقف سوله و … کاربرد دارد.

ورق رنگی

پوشاندن ورق‌های گالوانیزه با یک پوشش رنگی الکترواستاتیک باعث ساخت ورق رنگی می‌شود. ورق‌های رنگی با تنوع ۱۵ رنگ در بازار موجود است. تولید تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، آلاچیق و شیروانی و … از موارد کاربرد این ورق‌ها است.

 

کارگاه برش سی ان سی لیزر ورق و پله گرد آسیا برش کویر در یزد ،آدرس کارگاه برش سی ان سی لیزر ورق و پله گرد آسیا برش کویر در یزد ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

3.5/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارگاه برش سی ان سی لیزر ورق و پله گرد آسیا برش کویر در یزد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *