اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کلبه های سوئیسی بازرگانی ترموود خرقانی در رامسر ، به مدیریت آقای حامد غیاثوند در رامسر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

کلبه های سوئیسی بازرگانی ترموود خرقانی در رامسر ، آدرس کلبه های سوئیسی بازرگانی ترموود خرقانی در رامسر ، ایران مشاغل سامانه ثبت برتر مشاغل کشور

 

خدمات کلبه های سوئیسی بازرگانی ترموود خرقانی در رامسر

🔹بازرگانی چوب ترموود خرقانی قدیمی ترین و معتبرترین مجموعه با رزومه ی ۱۵ ساله در زمینه تولید
و پخش چوب ترموود درجه یک،طراح ومجری نماهای مدرن/كلاسيك ساختمانی و داخلی،
آماده ارائه خدمات با قیمت و کیفیت رقابتی در سراسر کشور می باشد.
📎با رزومه اجرای صدها پروژه فقط در شمال کشور
🟣خدمات:
1️⃣دیزاین و معماری داخلی ،دیزاین نمای ساختمان و اجرا با تیم های فنی مجرب زیر نظر ناظران کیفی بازرگانی چوب ترموود خرقانی
2️⃣اجرای آلاچیق،پرگولا و نشمین با طرح دلخواه شما
3️⃣ساخت کلبه سوئیسی با طراحی روز دنیا ظرف مدت ۴۵ روز
4️⃣اجرای ترمووال و تی وی روم
5️⃣پخش انواع ترموودایرانی و وارداتی در تمامی سایزها از ٨ ميل الی ۸۰ میل درسراسر کشور
6️⃣اجرای مبلمان باغی نیمکت و تخت با بالاترین کیفیت
7️⃣اجرای پروژه های ساختمانی نما ترموود ،کف دور استخر،ترمووال،فلاور باکس چوبی
8️⃣‌پیشنهاد ویژه خدمت به ملاک های شمال کشور ساخت و راه اندازی شهرک جهت بهره بری بوم گردی و گردش گری به صورت مشارکتی با سازه های چوبی سوئیسی
9️⃣اجرای روف گاردن با بروزترین متدهای جهان
🔟ساخت پله های چوبی و کاور به صورت باکس و کف پله ترموود با رنگ طبیعی و خاص
🪵كيفيت چوب فنلاندی.چوب استونی
🏠چندین اکیپ اجرایی مجرب زیر نظر چندین مهندس فنی
📞ارائه مشاوره تخصصى و رايگان
🌱دارای ۴شعبه در تهران و ۲ شعبه در شمال کشور

کلبه های سوئیسی بازرگانی ترموود خرقانی در رامسر ، آدرس کلبه های سوئیسی بازرگانی ترموود خرقانی در رامسر ، ایران مشاغل سامانه ثبت برتر مشاغل کشور

کلبه سوئیسی

کلبه سوئیسی یا همان “Swiss Chalet” یک نوع سبک معماری ترکیبی است که اصلی‌ترین ویژگی‌های آن از معماری سوئیسی و بعضاً عناصر دیگر مانند معماری بومی آلپی و بزرگراهی الهام گرفته شده است. این نوع معماری بیشتر در مناطق کوهستانی و مناطق سردسیر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای خانه‌های تعطیلاتی، هتل‌ها، رستوران‌ها و مکان‌های گردشگری محبوب است.

ویژگی‌های کلبه سوئیسی شامل موارد زیر می‌شود:

1. سقف های شیبدار: یکی از ویژگی‌های بارز کلبه سوئیسی، سقف‌های شیبدار و چوبی آن است که به خانه ظاهری گرم و دلپذیر می‌بخشد.

2. نمای بومی: نمای بیرونی کلبه سوئیسی معمولاً از چوب یا سنگ ساخته شده و دارای جزئیات دست‌کاری و زیبایی مانند نقوش چوبی یا پنجره‌های بزرگ است.

3. بالکن‌های چوبی: برخی از کلبه‌های سوئیسی دارای بالکن‌های چوبی زیبا هستند که از زیبایی و شکوه به خانه افزوده می‌شوند.

4. شومینه: برای افزودن گرمایی به خانه، برخی از کلبه‌های سوئیسی دارای شومینه‌های بزرگ و زیبا هستند که به ظاهر و احساس گرمایی خانه اضافه می‌کنند.

5. جزئیات دست‌کاری: کلبه‌های سوئیسی معمولاً دارای جزئیات دست‌کاری زیبا مانند حفره‌های چوبی، نقوش بر روی چوب و سنگ، و سقف‌های چوبی با طرح‌های خاص هستند.

کلبه سوئیسی به دلیل ظاهر زیبا و دلپذیر، معمولاً جذب توجه گردشگران و علاقه‌مندان به فضاهای سنتی و طبیعت محسوب می‌شود. این نوع سبک معماری می‌تواند به خانه‌ها و ساختمان‌ها جلوه و شخصیت خاصی ببخشد و آنها را به یک مقصد دلپذیر و دلچسب تبدیل کند.

کلبه های سوئیسی بازرگانی ترموود خرقانی در رامسر ، آدرس کلبه های سوئیسی بازرگانی ترموود خرقانی در رامسر ، ایران مشاغل سامانه ثبت برتر مشاغل کشور

پرگولا چیست

پرگولا یک سازه معماری باز و غیربسته است که معمولاً از یک چارچوب یا ستون‌ها و سقف باز تشکیل شده است. پرگولاها اغلب در فضای باز نصب می‌شوند و به عنوان یک سازه زیبا و کاربردی برای فضای باغ، حیاط یا تراس استفاده می‌شوند. طراحی پرگولاها می‌تواند بسیار متنوع باشد و از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، پارچه یا حتی گیاهان خیلی شاخه‌دار ساخته شوند.

مهمترین کاربردهای پرگولا عبارتند از:

1. سایه بخشی: یکی از استفاده‌های اصلی پرگولا، ایجاد سایه در فضای باز است. سقف باز پرگولا می‌تواند از افتاب یا باران محافظت کند و فضای راحت و خنکی را برای استراحت و تفریح فراهم کند.

2. تزئینی: پرگولاها معمولاً به عنوان یک عنصر تزئینی برای فضای باز استفاده می‌شوند. طراحی زیبا و منحصر به فرد پرگولاها، می‌تواند به زیبایی و جلوه فضای باز شما افزوده شود.

3. پشتیبانی گیاهان بالا رونده: پرگولاها معمولاً به عنوان اسکلتی برای گیاهان بالا رونده مانند بنفشه، انگور و گل‌های بوته‌ای استفاده می‌شوند. این گیاهان با پیچیدن به ستون‌ها یا چارچوب پرگولا، یک زیبایی و سبزی طبیعی به فضا اضافه می‌کنند.

4. فضای نشستن و تفریح: پرگولاها معمولاً به عنوان یک مکان مناسب برای نشستن، تفریح و گذراندن وقت در فضای باز استفاده می‌شوند. میز و صندلی‌های آرامش بخش زیر پرگولا، مکانی دلپذیر برای برگزاری گردهمایی‌ها و جلسات خارجی می‌شود.

با توجه به طراحی و استفاده مورد نظر شما، پرگولا می‌تواند به عنوان یک افزونه زیبا و کاربردی برای فضای باز شما مورد استفاده قرار گیرد.

5/5 - (7 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلبه های سوئیسی بازرگانی ترموود خرقانی در رامسر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *