شماره آگهی: 294228
ممد شاورما در رشت
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: وسط خیابان رودباری -روبروی کوچه اصغر تاش ون ممدشاورما
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

ممد شاورما در رشت ،به مدیریت آقای محمد پورمحمدی در رشت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

ممد شاورما در رشت ،آدرس ممد شاورما در رشت ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

ممد شاورما در رشت

اولین شاورما گیلان

بهترین شاورما

انواع شاورما

🔹 شاورما سوری
🔹 شاورما گوشت
🔹شاورما مرغ
🔹شاورما میکس
🔹 شاورما مخلوط

✅ساعت کاری

18:30
الی
1:30

💫فقط کافیه یکبار امتحان کنی

🔻پیج اینستاگرام ممد شاورما دنبال کنید
و برای سفارش با شماره داخل صفحه تماس بگیرید.

 

ممد شاورما در رشت ،آدرس ممد شاورما در رشت ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

ممد شاورما در رشت

شاورما 

شاورما نوعی کباب ورقه‌ای است که با ادویه‌های مخصوص تهیه می‌شود و به دلیل طبخ متفاوت، طعم بسیار دلچسب و لذیذی دارد. اغلب این غذا را به صورت ساندویچ همراه با نان و سس مخصوص سرو می‌کنند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید غذاهای مختلف بین‌المللی را بچشید یا آن‌ها را برای دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه خود درست کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتما شاورما، این غذای غربی را درست کنید.

انواع شاورما شباهت زیادی به کباب ترکی دارد چرا که از ورقه‌های گوشت و مرغ درست می‌شود. البته در برخی از رستوران‌ها این غذا را با استفاده از گوشت گوساله، ماهی و بوقلمون نیز طبخ می‌کنند. بهتر است بدانید که گوشت این غذای فرنگی باید قبل از طبخ طعم‌دار شود و بعد از پخت خواهید دید که طعمی مشابه کباب ترکی دارد.

اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به خوردن یک ساندویچ آب‌دار، ترد و خوش ‌ادویه با گوشت طعم‌دار گریل شده هستید، لازم است بدانید که شاورما یکی از غذاهای خاورمیانه‌ای معروف و محبوب است که به شکل‌های مختلف تهیه می‌شود که نمونه‌های آن در لیست منوی رستوران‌های عربی، ترکی، لبنانی و حتی ایرانی وجود دارد.

ساندویچ شاورما دو نوع دارد، شاورمای مرغ و شاورمای گوشت که اغلب از گوشت گوساله یا گوسفند تهیه می‌شود. طرز تهیه شاورما بسیار ساده است به طور کلی که برای تهیه این غذا، باید تکه‌های گوشت برای مدت طولانی در مواد مختلف مزه‌دار کرد تا حسابی ترد شوند.

انواع شاورما را می‌توانید به صورت ساندویچ یا پرسی سرو کنید و در کنار آن معمولا مخلفاتی از سبزیجات و سس شاورما نیز قرار داده می‌شود. ترکیب این مواد طعم فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کند و اشتهای هر کسی را تحریک خواهد کرد.

فواید گنجاندن انواع شاورما در برنامه غذایی

امروزه استفاده از فست‌فودها در برنامه غذایی خانواده‌ها به ویژه جوانان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. در این بین شاورما به عنوان یک غذای خیابانی فوری محبوبیت بیشتری دارد. این غذا نسبت به دیگر فست‌فودها ارزش غذایی بالاتری دارد اما میزان چربی آن بالاتر است. از این رو استفاده مکرر از شاورما خیابانی منجر به افزایش وزن خواهد شد. برای اطمینان از سلامت این غذا می‌توانید آن را در خانه درست کنید تا کل فرآیند پخت و پز تحت کنترل شما باشد.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ممد شاورما در رشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: