منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است

توضیحات آگهی

مجموعه زیبایی لوتوس در جهرم ، به مدیریت آقای رحمانیان در جهرم آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

مجموعه زیبایی لوتوس در جهرم ، آدرس مجموعه زیبایی لوتوس در جهرم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات مجموعه زیبایی لوتوس در جهرم

✅سالن زیبایی
✅ارائه کلیه خدمات زیبایی
✅سالن تخصصی ماساژ
✅آتلیه عکاسی
✅کافی شاپ لوتوس
✅ساعت کاری :8:30 الی 13:00
16:00الی 21:30 بصورت یکسره و همه روزه

مجموعه زیبایی لوتوس در جهرم ، آدرس مجموعه زیبایی لوتوس در جهرم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

در مجموعه های زیبایی چه کارهایی انجام می شود ؟

در کلینیک های زیبایی خدمات متنوعی به مشتریان ارائه می شود ؛ خدمات در حوزه زیبایی با گذشت زمان و پیشرفت علم تحت تاثیر قرار می گیرند، به طوری که روزانه بر تعداد آن ها اضافه می شود. معمولا کلینیک های زیبایی با حضور یک متخصص پوست و مو تاسیس می شوند و با افزودن به تعداد کادر ، خدمات ارائه شده خود را گسترش می دهند.

خدمات کلینیک های زیبایی گسترده است که از مهم ترین آن ها می توان به تزریق بوتاکس ، تزریق ژل و فیلر ، میکرودرم ابریژن ، میکرونیدلینگ ، پی آر پی ، مزوتراپی ، لایه برداری شیمیایی ، کاشت و یا ترمیم ناخن ، لیزر موهای زائد ، پاکسازی و آبرسانی پوست ، اصلاح فرم بینی ، لاغری های موضعی و … اشاره کرد. در ادامه توضیحات تکمیلی را پیرامون پرطرفدارترین و جدیدترین خدمات زیبایی آورده ایم.

 

مجموعه زیبایی لوتوس در جهرم ، آدرس مجموعه زیبایی لوتوس در جهرم ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

ماساژ درمانی چه فوایدی دارد؟

ماساژ اغلب به عنوان یک عنصر در درمانِ تکمیلی در نظر گرفته می‌شود. بنابراین این روش در کنار درمان‌های مرسوم برای بسیاری از بیماری‌ها و شرایط پزشکی تجویز می‌شود. به‌طور خلاصه ماساژ درمانی جریان خون و گرمای ماهیچه‌ها را افزایش می‌دهد؛ عملکرد عضلات را بهبود می‌بخشد؛ چسبندگی سلولی را کاهش می‌دهد؛ انعطاف‌پذیری عضلانی را افزایش می‌دهد؛ و خطر آسیب را پایین می‌آورد.

محققان بریتانیایی در مطالعه‌ای نشان داده‌اند که ماساژ درمانی تقریبا 45 درصد از زمان درمان فیزیوتراپی را شکل می‌دهد. همچنین ماساژ درمانی به روش‌های مختلف، برای ورزشکاران در طول مسابقات و در دوره بازتوانی پس از مسابقه استفاده می‌شود. ماساژ درمانی از فشار مکانیکی برای کاهش چسبندگی بافت‌های بدن استفاده می‌کند. این کار انعطاف‌پذیری عضلات و تاندون‌ها را افزایش می‌دهد.

همچنین ماساژ می‌تواند استرس را کاهش، آرامش را افزایش، درد و تنش عضلانی را کاهش، گردش خون را افزایش و انرژی و هوشیاری را بهبود دهد. از سویی تنظیم فشار خون و کاهش ضربان قلب و تقویت عملکرد ایمنی از دیگر فواید ماساژ درمانی است.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مجموعه زیبایی لوتوس در جهرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *