منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است

توضیحات آگهی

کته کبابی معلم در اردبیل ، به مدیریت آقای جعفری در اردبیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

کته کبابی معلم در اردبیل ، آدرس کته کبابی معلم در اردبیل ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

منو کته کبابی معلم در اردبیل

انواع کباب ها به همراه کته محلی

با بهترین طعم و کیفیت آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز و گرامی می باشد.

با بیش از 25 سال سابقه کاری

 

کته کبابی معلم در اردبیل ، آدرس کته کبابی معلم در اردبیل ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کته کبابی معلم در اردبیل

کته کبابی

کته کبابی یک غذای اصیل ایرانی است که از برنج کته و کباب تشکیل شده است. کباب می تواند از انواع مختلف گوشت مانند راسته گوساله، کوبیده یا جوجه کباب باشد.

برنج کته نوعی برنج است که با روش پخت خاصی تهیه می شود. در این روش، برنج را با آب و نمک خیس می کنند و سپس آن را روی حرارت می گذارند تا بجوشد. پس از جوش آمدن آب، حرارت را کم می کنند و برنج را به مدت 40 تا 50 دقیقه دم می کنند.

کته کبابی را می توان به روش های مختلفی سرو کرد. یک روش رایج برای سرو کته کبابی، قرار دادن برنج کته در یک بشقاب و سپس قرار دادن کباب روی آن است. همچنین می توان کته کبابی را به صورت لقمه ای سرو کرد. برای این کار، برنج کته را به صورت لقمه های کوچک در می آورند و سپس کباب را در داخل آن قرار می دهند.

کته کبابی یک غذای خوشمزه و سیر کننده است که می تواند به عنوان یک وعده غذایی کامل سرو شود. این غذا همچنین می تواند به عنوان پیش غذا یا میان وعده سرو شود.

کته کبابی معلم در اردبیل ، آدرس کته کبابی معلم در اردبیل ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

انواع کباب ها

کباب یکی از محبوب ترین غذاها در جهان است. این غذا از گوشت کبابی تهیه می شود و می توان آن را به روش های مختلفی تهیه کرد.

در اینجا برخی از انواع محبوب کباب آورده شده است:

کباب کوبیده: این نوع کباب از گوشت چرخ کرده گوساله یا گوسفند تهیه می شود و به صورت سیخی کباب می شود. کباب کوبیده را معمولاً با نان و گوجه فرنگی سرو می کنند.

جوجه کباب: این نوع کباب از مرغ کبابی تهیه می شود و می تواند به صورت سیخی یا بدون سیخ کباب شود. جوجه کباب را معمولاً با برنج یا نان و گوجه فرنگی سرو می کنند.

کباب برگ: این نوع کباب از راسته گوساله یا گوسفند تهیه می شود و به صورت سیخی کباب می شود. کباب برگ را معمولاً با نان و گوجه فرنگی سرو می کنند.

کباب چنجه: این نوع کباب از گوشت گوسفند تهیه می شود و به صورت سیخی کباب می شود. کباب چنجه را معمولاً با نان و گوجه فرنگی سرو می کنند.

کباب سلطانی: این نوع کباب ترکیبی از کباب کوبیده و کباب برگ است. کباب سلطانی را معمولاً با نان و گوجه فرنگی سرو می کنند.

کته کبابی معلم در اردبیل ، آدرس کته کبابی معلم در اردبیل ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

کباب بختیاری: این نوع کباب ترکیبی از کباب کوبیده، کباب برگ و جوجه کباب است. کباب بختیاری را معمولاً با نان و گوجه فرنگی سرو می کنند.

کباب شیشلیک: این نوع کباب از گوشت راسته گوساله یا گوسفند تهیه می شود و به صورت مکعبی برش داده می شود و به سیخ کشیده می شود. کباب شیشلیک را معمولاً با

نان و گوجه فرنگی سرو می کنند.

کباب دنده: این نوع کباب از دنده گوسفند تهیه می شود و به صورت سیخی کباب می شود. کباب دنده را معمولاً با نان و گوجه فرنگی سرو می کنند.

کباب را می توان با روش های مختلفی پخت. رایج ترین روش پخت کباب، کباب کردن آن روی منقل است. همچنین می توان کباب را در فر یا تابه پخت.

کباب یک غذای خوشمزه و سیر کننده است که می تواند به عنوان یک وعده غذایی کامل سرو شود. این غذا همچنین می تواند به عنوان پیش غذا یا میان وعده سرو شود.

4/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کته کبابی معلم در اردبیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *