منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
فروش لوازم مرغداری نو و دست دوم طیوران ابزار قزوین
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

فروش لوازم مرغداری نو و دست دوم طیوران ابزار قزوین ، به مدیریت آقای سید خلیل خدابنده لو در قزوین آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

فروش لوازم مرغداری نو و دست دوم طیوران ابزار قزوین ،آدرس فروش لوازم مرغداری نو و دست دوم طیوران ابزار قزوین ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

فروش لوازم مرغداری نو و دست دوم طیوران ابزار قزوین

خدمات تامین کننده صفرتا صد لوازم انواع مرغداری (مرغ گوشتی ،تخمگذار،بوقلمون و…)

(تولید،نصب،تعمیر،انتقال دان پذیرفته میشود

فروش کلیه ی لوازم مرغداری

قفس مرغ ،بلدرچین ،کپک و…

دانخوری اتوماتیک بشقابی وزنجیری

ابخوری اتوماتیک نیپل

ابخوری و دانخوری اویز
انواع جت هیتر

انواع هیتر کابینتی

هواکش در سایز های مختلف وهواکش های دمنده ۴۰تا۸۰

اسیاب میکسر وبالابر

انتقال دان و سیلو

رطوبت ساز ومهپاش

پد خنک کننده

پنجره اینلت

فروش بصورت کلی و جزئی
فروش بصورت کلی و جزئی

خرید وفروش کلیه لوازم

پذیرش جابجایی نصب تعمیر

بهترین کیفیت با نازلترین

 

فروش لوازم مرغداری نو و دست دوم طیوران ابزار قزوین ،آدرس فروش لوازم مرغداری نو و دست دوم طیوران ابزار قزوین ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

فروش لوازم مرغداری نو و دست دوم طیوران ابزار قزوین

 

تجهیزات مرغداری چقدر مهم است؟

همانطور که می‌دانید انتخاب تجهیزات برای سالن های مرغداری بسیار مهم است. تجهیزات پیشرفته مرغداری ویژگی اصلی سالن‌ها در مقیاس بزرگ است. اما با این حال باید این دستگاه‌ها را در بهترین حالت عملکرد خود قرار داد تا عمر دستگاه به میزان بالایی افزایش یابد. استفاده صحیح از این تجهیزات باعث می‌شود خرابی تجهیزات را به حداقل رسانده یا از آن جلوگیری کنید، زیرا تجهیزات مناسب، ارزان نیست و تنها نگهداری مناسب از آن‌ها استفاده را طولانی‌تر می‌کند. بنابراین پس از خرید تجهیزات جدید، حتما برای درک ویژگی‌های آن، نحوه استفاده از آن‌ها را به خوبی بررسی کنید.

تجهیزات مورد نیاز برای سالن‌های مرغداری

در زیر به برخی از تجهیزات ضروری سالن‌های مرغداری که برای راه اندازی موفقیت آمیز مرغداری شما الزامی است، اشاره کرده‌ایم:

دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی از جمله تجهیزات طیور است که برای جوجه کشی تخم پرنده به روش‌های مصنوعی استفاده می‌شود. معمولاً در شرایط طبیعی، پرندگان از تخم بیرون می‌آیند، اما می‌توانند تعداد محدودی از تخم‌ها را نگهداری و جوجه ریزی کنند. بنابراین، زمانی که نیاز به جوجه کشی تعداد زیادی تخم است، باید از دستگاه جوجه کشی استفاده کنید. انواع مختلفی از دستگاه جوجه کشی تخم مرغ در بازار موجود است.

قفس

تجهیزات مورد استفاده در پرورش مرغ شامل قفس مرغ تخمگذار، قفس جوجه گوشتی و قفس جوجه ها و قفس‌هایی است که اکثر سالن‌داران فعلی از آن استفاده می کنند. جوجه‌ها را می‌توان برای صرفه جویی در فضا در قفس قرار داده تا بزرگ شوند. قفس‌ها می‌توانند به طور موثری از بیماری‌های عفونی جلوگیری کنند علاوه براین باعث بهبود میزان بقای جوجه‌ها و در نتیجه بهبود بازده اقتصادی مرغداری‌ها می‌شود. قفس مرغ باید دارای امکانات تهویه مناسب و مدیریت نور طبیعی باشد.

قفس‌های امروزی به گونه‌ای ساخته می‌شوند که علاوه بر سبک بودن، محکم و قابل ضدعفونی نیز باشند. طراحی قفس نیز باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر استفاده از آسان مرغ از آبخوری و دانخوری، منجر به ریخت و پاش و کثیفی نشود. مرغ‌ها باید بتوانند به راحتی در قفس حرکت کنند.  برای خرید انواع قفس طیور می‌توانید با کارشناسان ما در گروه نغمه تورنگ طلایی تماس بگیرید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش لوازم مرغداری نو و دست دوم طیوران ابزار قزوین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *