منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

خدمات کاشت ناخن فریبا بیگی در شهرک پردیس ارومیه ، به مدیریت خانم فریبا بیگی در ارومیه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

خدمات کاشت ناخن فریبا بیگی در شهرک پردیس ارومیه ، آدرس خدمات کاشت ناخن فریبا بیگی در شهرک پردیس ارومیه ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

درباره خدمات کاشت ناخن فریبا بیگی در شهرک پردیس ارومیه

ارائه کلیه خدمات ناخن :
✅کاشت و ترمیم ناخن
✅مانیکور و پدیکور
✅لمینت
✅لاکژل
و…

 

ساعت کاری :

  • 10 الی 22

 

خدمات کاشت ناخن فریبا بیگی در شهرک پردیس ارومیه ، آدرس خدمات کاشت ناخن فریبا بیگی در شهرک پردیس ارومیه ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات کاشت ناخن فریبا بیگی در شهرک پردیس ارومیه :

انواع روشهای کاشت ناخن :

روش های مختلفی برای کاشتن ناخن وجود دارد که هر کدام با استفاده از مواد و تکنیک های متفاوت، به دست آوردن ناخن هایی زیبا و مصنوعی را ممکن می سازند. برخی از انواع روش های کاشت ناخن عبارتند از:

کاشت ناخن با استفاده از ژل

در این روش، یک لایه نازک از ژل روی ناخن طبیعی اعمال می شود و سپس با استفاده از لامپ UV، ژل به صورت سفت و سخت می شود. این روش برای افرادی که می خواهند ناخن های نازک و طبیعی مانند ظاهر داشته باشند، مناسب است.

ناخن کاشتن با استفاده از پودر آکریلیک

در این روش، پودر آکریلیک با مایع اصلاح کننده مخلوط شده و روی ناخن طبیعی اعمال می شود. سپس با استفاده از فایل ناخن، ناخن ها شکل داده می شوند. این روش برای افرادی که می خواهند ناخن های سفت و مقاوم داشته باشند، مناسب است.

کاشت ناخن با استفاده از فیبرگلاس

در این روش، نوارهای فیبرگلاس روی ناخن طبیعی اعمال می شود و سپس با استفاده از ژل، ناخن ها شکل داده می شوند. این روش برای افرادی که می خواهند ناخن های سبک و طبیعی مانند ظاهر داشته باشند، مناسب است.

 

خدمات کاشت ناخن فریبا بیگی در شهرک پردیس ارومیه ، آدرس خدمات کاشت ناخن فریبا بیگی در شهرک پردیس ارومیه ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات کاشت ناخن فریبا بیگی در شهرک پردیس ارومیه

 

کاشت ناخن با استفاده از ناخن مصنوعی

در این روش، ناخن مصنوعی به اندازه ناخن طبیعی شکل داده می شود و سپس با استفاده از چسب، بر روی ناخن طبیعی کاشته می شود. این روش برای افرادی که می خواهند به سرعت ناخن های بلند و زیبا داشته باشند، مناسب است.

ناخن کاری با استفاده از ناخن ژله‌ای

در این روش، مانند کاشت ناخن با استفاده از ژل، ابتدا یک لایه نازک از ژل روی ناخن طبیعی اعمال می شود و سپس با استفاده از لامپ UV، ژل به صورت سفت و سخت می شود. اما در این روش، ناخن ژله‌ای بر روی ناخن طبیعی کاشته می شود. این روش نسبتاً جدیدتری است و برای افرادی که می خواهند ناخن های بلند و طبیعی مانند ظاهر داشته باشند، مناسب است.

کاشتن ناخن با استفاده از ناخن پرسلین

در این روش، پرسلین نازک روی ناخن طبیعی اعمال می شود و سپس با استفاده از ژل، ناخن ها شکل داده می شوند. این روش برای افرادی که می خواهند ناخن های سبک و قوی داشته باشند، مناسب است.

 

5/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خدمات کاشت ناخن فریبا بیگی در شهرک پردیس ارومیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *