منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
خدمات ساختمانی آریا بتن در کرمان
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

خدمات ساختمانی آریا بتن در کرمان ، به مدیریت آقای حسنی در کرمان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

 

درباره خدمات ساختمانی آریا بتن در کرمان

خدمات ساختمانی
شرکت آریا بتن

✅صفر تا صد ساختمان

✅آرماتوربندی

✅ بتن ریزی سقف و کف

✅ پرکردن ستون

✅لوله کشی ساختمان

✅ برق کاری

✅ پیکورکاری

✅ شکستن بتن

✅ چاه زدن برای سرویس
بهداشتی

 

✔با کادری مجرب و حرفه ای
✔در اسرع وقت

 

 

 

خدمات ساختمانی آریا بتن در کرمان :

کاربرد لوله کشی ساختمان چیست؟

انواع مختلفی از لوله‌ها در ساختمان‌سازی کاربرد دارند که از مهمترین آن‌ها می‌توان به لوله‌های پلاستیکی یا لوله‌های فلزی اشاره کرد. لوله کشی آب، لوله کشی برق، لوله کشی گاز و لوله کشی فاضلاب از انواع لوله کشی‌های ساختمانی هستند. در گذشته، معمولا از لوله‌های سربی برای ساختمان سازی استفاده می‌شد، اما امروزه انواع مختلفی از لوله‌‌های مقاوم با کارایی بهتر در ساختمان سازی استفاده می‌شوند.

در تاسیسات ساختمانی معمولا لوله کشی در داخل و بیرون ساختمان است. آبرسانی به فضای آشپزخانه، تاسیسات موتورخانه، سیستم لوله کشی، لوله کشی آب سرد و آب گرم، سرویس بهداشتی و حمام از مهمترین بخش‌های لوله کشی ساختمان هستند.

 

 

خدمات ساختمانی آریا بتن در کرمان

 

در مورد انواع لوله کشی ساختمانی بیشتر بدانیم :

همان طور که گفتیم، لوله کشی ساختمانی انواع مختلفی دارد. به طور کلی، انواع مختلف لوله، دارای معایب و مزایا خاصی است و با توجه به کاربردشان در قسمت‌های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. که در ادامه در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد:

لوله کشی آب

در گذشته معمولا لوله کشی آب، به شکل روکار (انشعابی) و با بهره‌گیری از لوله‌های فلزی انجام می‌شد. اما با گذشت زمان به دلیل فرسودگی و اکسیداسیون و یا زنگ زدگی فلز، لوله کشی آب به شکل توکار انجام شد. در روش لوله کشی توکار، دیگر خبری از بروز مشکلاتی مانند نشت آب و نیاز به بازسازی و ترمیم مجدد نبود.

لوله کشی فاضلاب

فاضلاب به دو دسته کلی فاضلاب سبک (خاکستری) و سنگین دسته بندی می‌شود. نوع لوله استفاده شده برای انواع فاضلاب، متفاوت است. برای حمل فاضلاب‌ سنگین، از لوله‌هایی با شیب و قطر بیشتر استفاده می‌شود. فاضلابی همچون فاضلاب کف سرویس بهداشتی منازل در دسته فاضلاب خاکستری قرار می‌گیرد.

لوله کشی گاز

لوله کشی گاز، یکی از حساس‌ترین لوله کشی‌هاست که باید در نهایت دقت و به بهترین شکل انجام شود. لوله کشی گاز با دو روش توکار و روکار و به وسیله لوله گازی انجام می‌شود. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این روش در دسترس بودن گاز طبیعی در ساختمان‌هاست. از طرفی قیمت تمام شده این نوع انشعاب در مقایسه با سایر روش‌ها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

با توجه به آب و هوای منطقه می‌توان از انواع لوله‌های فولادی و یا حتی لوله‌های غیر فولادی برای لوله کشی گاز استفاده کرد. رایج‌ترین نوع لوله کشی گاز، استفاده از روش توکار و لوله‌های فولادی یا فلزی است.

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خدمات ساختمانی آریا بتن در کرمان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *