منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
فروش تجهیزات کلینیک و سالن ژابینو بیوتی در پیرانشهر
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

فروش تجهیزات کلینیک و سالن ژابینو بیوتی در پیرانشهر ، به مدیریت جناب آقای عبدالله نژاد در پیرانشهر آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

خدمات فروش تجهیزات کلینیک و سالن ژابینو بیوتی در پیرانشهر

“اعتماد شما، سرمایه ماست”

فروش انواع:

  • تجهیزات کلینیک
  • تجهیزات سالن
  • محصولات پوست و مو

“ارسال به سراسر ایران
” فروش حضوری و آنلاین

☆هدف ما رضایت شماست☆

*جهت ثبت سفارش از طریق تلگرام، واتس اپ، دایرکت اینستاگرام و تماس اقدام نمایید

.جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر پیج اینستاگرام مارا دنبال کنید. “سپاس از همراهی شما

 

 

 

فروش تجهیزات کلینیک و سالن ژابینو بیوتی در پیرانشهر :

دستگاه فشیال پوست :

در پاسخ به سوال دستگاه فشیال چیست باید بگوییم که هنگامی که به مراکز و کلینیک های مخلتف برای انجام خدمات پوستی مراجعه می کنید حتما انواع مختلف دستگاه فیشیال را مشاهده خواهید کرد که هر کدام با توجه به نیاز پوست برای مشتریان انجام می شود.

دستگاه های پاکسازی و فشیال پوست فواید بسیاری برای پوست دارند که از مهم ترین این مزایا می توان به جوان سازی پوست، ترمیم پوست آسیب دیده، رفع مشکلات پوستی، برطرف کردن سیاهی و تیرگی پوست، کاهش چین و چروک های پوستی، از بین بردن جوش های سر سیاه و… اشاره کرد.

فشیال با دستگاه کاملا بی ضرر و بدون هیچ گونه عوارض جانبی می باشد و شما به راحتی می توانید با توجه به نیاز پوست خود، از این خدمات بهره مند شوید.

 

 

فروش تجهیزات کلینیک و سالن ژابینو بیوتی در پیرانشهر

 

مزایای دستگاه میکروکارنت چیست؟

یکی از جدیدترین روش ها و ابزارها برای داشتن چهره ای شاداب است. میکروکارنت پوست صورت همان طور که در این گفتار اشاره کردیم، سبب لیفت صورت شده و برای از بین بردن لکه های پوست موثر است. اگر به دنبال روشی برای از بین بردن خطوط ظریف پوست هستید، میکروکارنت را در نظر داشته باشید.

میکروکارنت، سبب جذب حداکثری مواد مغذی در پوست شده و روند پیری پوست را کند می کند. پیر شدن پوست از دهه سوم زندگی آغاز شده و بایستی آغاز آن را به تعویق انداخت. مخصوصا اگر به دنبال روش های غیر تهاجمی و طبیعی برای شادابی و نشاط پوست هستید.

از دیگر مزایای میکروکارنت آن است که گردش خون را تقویت و عملکردهای متابولیسمی را بهبود می بخشد. میکروکارنت، برای از بین بردن لک ها و جای جوش در همه سنین، مناسب است و مثل میکرودرم، روش درمانی بی خطری برای از بین بردن لکه و جوش های قهوه ای است.

برای لیفت و سفت کردن ماهیچه پوست، ماساژ بدن، بر طرف کردن چین و چروک و خطوط سطح پوست، کاهش وزن، لیفت سینه و باسن، بازسازی سلول مرده، افزایش متابولیسم، افزایش گردش خون زیر پوست، خاصیت ارتجاعی بسیار بالا برای پوست و بهبود غدد لنفاوی، روش میکروکارنت را در نظر داشته باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش تجهیزات کلینیک و سالن ژابینو بیوتی در پیرانشهر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *