اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: رشت -لولمان -رشت آباد نبش توحید 22

توضیحات آگهی

گروه صنعتی صنایع فلزی باراکو در رشت ، به مدیریت بخشی در رشت آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

گروه صنعتی صنایع فلزی باراکو در رشت ،آدرس گروه صنعتی صنایع فلزی باراکو در رشت ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

گروه صنعتی صنایع فلزی باراکو در رشت

برش لیزری انواع ورق های فلزی 

ساخت درب های اهنی 

انواع سازهای فلزی با کادری مجرب حرفه ای 

با سابقه کاری بالا در کل استان 

گروه صنعتی صنایع فلزی باراکو در رشت ،آدرس گروه صنعتی صنایع فلزی باراکو در رشت ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

گروه صنعتی صنایع فلزی باراکو در رشت

درب فلزی ساختمان

به گونه‌ای از ورودی ساختمان‌ها که دو لت در چهارچوب آن‌ها قرار دارد، درب دو لنگه می‌گویند. این نوع درب عموما برای عبور رو مرور وسایل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیرند و به درب‌های ماشین رو نیز معروف‌اند. درب دولنگه مناسب به عنوان درب‌لابی، درب ورودی سالن‌های کنفرانس و سالن‌های اداری، درب‌باغ، درب‌ویلا و درب‌پارکینگ ماشین یا درب‌ماشین رو و درب حیاط مورد استفاده قرار می‌گیرد. ارتفاع این گونه درب‌ها بین ۲۲۰ تا ۴۰۰ سانتیمتر می‌باشد.
علاوه بر دقت در زیبایی و استحکام درب در زمان خرید درب فلزی ساختمان، موارد دیگری همچون رنگ و پوشش درب و … نیز وجود دارد که از اهمیت بالایی برخوردار است. چون درب ورودی ساختمان در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار می‌گیرد باید از پوشش و کیفیت رنگ خوبی برخوردار باشد تا بتواند سالیان متوالی سالم بوده و تغییر رنگ ندهد.
در ادامه چند نکته کلیدی در انتخاب درب و خرید درب ساختمان باهم به اشتراک می گذاریم:

-نوع ورق مصرفی در ساخت درب:

ضخامت و کیفیت ورق، از معیارهای مهم امنیت درب می‌باشد. هر چه درب مورد نظر از ضخامت ورق بیشتر و ورق با کیفیت‌تر برخوردار باشد، درب ایمن تر و مقاوم‌تر خواهد بود. درب فلزی لیزری بزرگمهر دارای یک ورق یکپارچه می‌باشد که تمام نقش و نگار طرح مورد نظر بر روی آن با استفاده از تکنولوژی لیزر، اجرا می‌شود. به ورق خامی که توسط کارخانه فولاد سازی تولید می‌شود و سایر مصنوعات از آن تهیه و پس از آن رنگ آمیزی می‌شود، ورق سیاه گفته می‌شود.

– پروفیل:

کیفیت پروفیل و ضخامت آن تاثیر مستقیم بر امنیت و استحکام ساختار درب دارد. پروفیل‌ها یکی از پر کاربردترین مصالح فلزی به شمار می‌آید که در صنعت تولید درب‌های فلزی، کاربردهای متفاوتی دارد.

– رنگ درب:

پیش‌تر درب‌های فلزی ساختمان، بدون رنگ ساخته شده و در محل نصب رنگ آمیزی می‌شدند که همین موضوع علاوه برکثیفی اطراف ساختمان و پایین بودن کیفیت رنگ، تا زمان خشک شدن رنگ دغدغه رفت و آمد عابرین را نیز در پی داشت. همچنین از همه مهم‌تر هر ساله نیاز به تجدید رنگ آمیزی وجود داشت. این در حالی است که درب‌های پیش ساخته فلزی بزرگمهر علاوه بر دارا بودن تمام نکات فنی ایمنی و استحکام، دارای پوشش رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک می‌باشد که عمر مفید بسیار خوبی داشته و به مرور زمان رنگ آن دچار تغییر نمی‌شود. پوشش رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک استحکام بالایی دارد و در مقابل ضربات و خراشیدگی از دوام بسیار خوبی برخوردار است.

– شیشه:

برای افزایش زیبایی درب فلزی ورودی ساختمان و درب حیاط و …، از شیشه‌های سکوریت شده رفلکس در تولید درب فلزی لیزری استفاده می‌شود. این شیشه‌ها علاوه بر زیبایی، بسیار مقاوم بوده و توانایی تحمل ضربه را دارا می‌باشند. بسیاری از افراد با تصور اینکه استفاده از شیشه برای درب‌های ورودی ساختمان باعث دیده شده داخل آن می‌شود، جبهه‌گیری خاصی نسبت به استفاده از آن دارند و معمولا از ورقه‌های پلی‌کربنات برای استفاده در پشت درب، بهره می‌گیرند. راه حل این معضل به کار گیری تکنولوژی سندبلاست می‌باشد تا شیشه به یک پوشش مات تبدیل شده و جلوی دید عموم را به ساختمان را بگیرد.

گروه صنعتی صنایع فلزی باراکو در رشت ،آدرس گروه صنعتی صنایع فلزی باراکو در رشت ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 

 

 

3.4/5 - (5 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گروه صنعتی صنایع فلزی باراکو در رشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: