منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

داروخانه مرکزی دکتر نادر کرداری در دزفول ، به مدیریت جناب آقای دکتر نادر کرداری در دزفول آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

داروخانه مرکزی دکتر نادر کرداری در دزفول ،آدرس داروخانه مرکزی دکتر نادر کرداری در دزفول ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

داروخانه مرکزی دکتر نادر کرداری در دزفول

“داروخانه مرکزی آنلاین دکتر نادر کرداری”

✓ارائه انواع دارهای ایرانی، خارجی و گیاهی
✓ساخت انواع داروهای ترکیبی خوراکی و موضعی
✓مشاوره رایگان دارویی، بهداشتی و آرایشی توسط دکتر داروساز
✓طرف قرار داد با بیمه های تامین اجتماعی، خدمات درمانی و نیروهای مسلح

ساعت کاری:
۸ الی ۱۴
۱۶ الی ۲۲

 

داروخانه مرکزی دکتر نادر کرداری در دزفول ،آدرس داروخانه مرکزی دکتر نادر کرداری در دزفول ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

داروخانه مرکزی دکتر نادر کرداری در دزفول

وظایف تکنسین داروخانه

امروزه تکنسین داروخانه به یکی از شغل‌های محبوب در میان جوانان و به ویژه بانوان تبدیل شده است؛ با این حال خیلی از افراد نمی‌دانند که وظیفه تکنسین داروخانه چیست و چه کار‌هایی را باید انجام دهید.

مهمترین وظایف تکنسین داروخانه

در ادامه به شرح وظایف تکنسین داروخانه پرداخته ایم و مهمترین کار‌هایی را که او باید انجام دهید، به شما معرفی کرده ایم.

  • خواندن نسخه و دادن دارو

اولین و مهمترین وظیفه تکنسین داروخانه این است که نسخه را به دقت بخواند و داروها را همراه با نوع و ساعت مصرف آن‌ها به مراجعه ارائه دهد. این فرایند حتما باید زیرنظر دکتر انجام شود تا اشتباهی در آن رخ ندهد یا اشتبا‌ها دارویی بدون نسخه به فردی داده نشود. به ویژه در مورد داور‌های وریدی، ساختنی یا تزریقی، نیاز است که دکتر داروساز دوز دارو را به دقت چک کند تا مشکلی برای افراد ایجاد نشود.

  • کمک کردن به داروساز برای ساخت داروها

یکی دیگر از وظایف تکنسین داروخانه این است که ابزار‌ها و وسایل موردنیاز برای داروهای ساختنی را فراهم کند تا داروساز بتواند بر اساس نسخه تجویزشده، این داروها را بسازد. بنابراین حتما باید با ترکیبات سازنده داروها آشنا باشید تا بتوانید مواد موردنیاز را به درستی تهیه کرده و مشکلی در روند ساخت دارو ایجاد نکنید.

  • ارائه توضیح به مشتریان

یکی دیگر از کار‌هایی که تکنسین داروخانه باید انجام دهد، دادن توضیح به مشتریان درباره داروها یا وسایل بهداشتی است. شما باید نحوه مصرف، فواید و عوارض هریک از داروها را به خوبی بشناسید و تا حد زیادی با بهترین برند‌های آرایشی بهداشتی آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک مشاوره خوب و کامل ارائه دهید. همچنین باید با قوانین بیمه و داروهای تحت پوشش آن هم آشنایی خوبی داشته باشید تا بتوانید در این مورد هم عملکرد صحیح از خود نشان دهید. علاوه بر این، نیاز است که حتما بر روی فن بیان و مهارت‌های ارتباطی خود کار کنید تا مشتری به سمت شما جذب شود.

 

داروخانه مرکزی دکتر نادر کرداری در دزفول ،آدرس داروخانه مرکزی دکتر نادر کرداری در دزفول ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

1/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داروخانه مرکزی دکتر نادر کرداری در دزفول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *