منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

تولید و پخش لاینر و نور خطی لاین وان استار در تهران ،شرکت لاین استار آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

تولید و پخش لاینر و نور خطی لاین وان استار در تهران ،آدرس تولید و پخش لاینر و نور خطی لاین وان استار در تهران ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

تولید و پخش لاینر و نور خطی لاین وان استار در تهران

✅تولید و پخش انواع لاینر و نور خطی

✅صفر تا صد طراحی و اجرا و نصب پروفیل های نور خطی

✅ در استان البرز و تهران
ارسال به تمامی شهرستان ها

 

تولید و پخش لاینر و نور خطی لاین وان استار در تهران ،آدرس تولید و پخش لاینر و نور خطی لاین وان استار در تهران ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

تولید و پخش لاینر و نور خطی لاین وان استار در تهران

 

کاربرد لاین نوری

با توجه به معماری داخلی فضا، باید چراغ خطی متناسب با پلان محیط را انتخاب کنیم برای مثال اگر ما در دیوار محیط اتاق چراغ خطی استفاده کنیم خیرگی ایجاد می کند ولی اگر همین ویژگی خیرگی لاین نوری بر روی دیوار در مراکز خرید استفاده شود یک نکته مثبت است و باعث جلب توجه مردم میشود.

حال در بعضی مواقع ما شاهد چراغ های خطی هستیم که پیوسته در سقف و دیوار موجود است و معمولا لاین نوری توکار هستندکاربرد آن ها به این گونه است که روی سقف ابتدا نورپردازی میشود و در انتها روی دیواری ادامه پیدا میکند.

برای مثال در واحد های مسکونی روی سقف نورپردازی خطی می کنند و انتها آن را روی دیواری که پشت تلویزیون قرار دارد بصورت چراغ خطی دیواری ادامه می دهند. در بیمارستان به عنوان راهنما برای رسیدن به پذیرش از این نوع نور پردازی استفاده می کنند. در هتل ها یا آپارتمانها برای رسیدن به کانتر لابی نیز از این طراحی بهره میگیرند و در راهرو ها برای زیباتر کردن محیط نیز استفاده میکنند.

ویژگی های لاین نوری

1. طراحی

با استفاده از لاین نوری شما می توانید طرح های متفاوتی در محیط اجرا کنید. این ویژگی باعث شده طراحان طرح های زیباتری را به نمایش بگذارند و محیط را زیبا تر کنند. به دلیل داشتن فرم منظم در چراغ خطی می توانیم آن را با انواع معماری وطراحی های داخلی انطباق دهیم و طرح ها و شکل های متنوعی را در نور پردازی داخلی پیاده کنیم.

لاین نوری می توانند به صورت موازی،مورب،متقاطع به کار روند. شما همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی لاین نوری را هم در سقف و هم در دیوار به صورت پیوسته پدید آورید.

2. نور یکپارچه

در لاین نوری نوریکدست می تابد. دلیلش این است که در لاین های نوری از چیپ های نوری به صورت خطی در کنار هم استفاده می کنند و در همه جا به یک اندازه چیپ نوری موجود است و این باعث میشود نور در طول لاین نوری یکدست باشد و با استفاده از دیفیوزری که روی آن نصب می شود نور به صورت یکسان در محیط پخش می شود.

3. طول عمر

لاین نوری طول عمر زیادی دارند و طول عمر استاندارد برای محصولات شرکت از برند cree 000/50 ساعت می باشد و علاوه بر این،توان مصرفی پایینی دارند و باعث می شود حرارت کمی هم تولید کنند و در طولانی مدت انتخاب بهتر و به صرفه تری خواهد شد.

4. دکوراسیون داخلی

لاین نوری می‌تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو در داخل فضاها استفاده شود. با قرار دادن این خطوط نوری در سقف یا دیوار، می‌توانید فضا را به شکلی جذاب و زیبا تزیین کنید.

لاین نوری می‌تواند به عنوان منبع نوری اصلی یا فرعی در فضاهای داخلی مورد استفاده قرار گیرد. این نورها به صورت یکنواخت در فضا پخش می‌شوند و برای ایجاد یک محیط روشن و دلپذیر بسیار مناسب هستند.

5. اثر بصری منحصربه‌فرد

 از ویژگی‌های بارز لاین نوری، قابلیت ایجاد تنوع بسیار زیادی در رنگ نور و الگوهای روشنایی است. بسته به نیاز و سلیقه، می‌توان از نور سفید، گرم، سرد و حتی رنگ‌های متنوع دیگر برای نور خطی استفاده کرد. همچنین، قابلیت کنترل شدن شدت نور و الگوهای روشنایی، امکان ایجاد افکت‌های ویژه و تنوع بیشتری در طرح نورپردازی را به ارمغان می‌آورد.

 

تولید و پخش لاینر و نور خطی لاین وان استار در تهران ،آدرس تولید و پخش لاینر و نور خطی لاین وان استار در تهران ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولید و پخش لاینر و نور خطی لاین وان استار در تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *