منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
آموزشگاه زیبایی سیمای شهرزاد در پرند
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

آموزشگاه زیبایی سیمای شهرزاد در پرند ، به مدیریت مهدیه سلامی در پرند آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

آموزشگاه زیبایی سیمای شهرزاد در پرند

  • آموزش رنگ و لایت 
  • آموزش کراتین و احیا 
  • آموزش کاشت ناخن 
  • آموزش اکستنشن مژه و لیفت و لمینت 
  • آموزش هیرکات 
  • آموزش اصلاح ابرو 
  • آموزش فشیال پوست 
  • آموزش میکاپ 
  • آموزش شنیون 
  • آموزش گریم عروس 
  • اعطای مدرک فنی و حرفه ای 
  • ساعت کاری : 9:30 الی 20 

 

آموزشگاه زیبایی سیمای شهرزاد در پرند

رشته‌های آموزشگاه‌های آرایشگری زنانه

رشته‌های آموزشگاه‌های آرایشگری عبارتند از : کوتاهی و پیرایشگر موی زنانه، متعادل سازی چهره زنانه (آرایش چهره)، مشاوره در مراقبت پوست مو و زیبایی و تناسب اندام، مشاوره استفاده صحیح از محصولات بهداشتی و کرم‌ها، پیرایشگر موی زنانه از روی عکس و تصویر (ژورنالی)، پیرایشگر کودک ( دخترانه)، پیرایشگر ابرو و صورت زنانه (اصلاح)، پیرایشگر موهای زائد با موم (اپیلاسیون)، بافت مو، پاکسازی پوست صورت زنانه، خود آرایی زنانه، چهره پرداز کودک دخترانه (گریم بالماسکه)، آرايشگر عروس، آرايشگر دائم صورت زنانه ( میکروپیگمنتیشن )، آرایشگر موی زنانه (شینیون)، آرايشگر ناخن، کاربر مواد شیمیایی (رنگ و مش ) و…

ویژگی آموزشگاه آرایشگری زنانه خوب

مراجعه به یک آموزشگاه آرایشگری زنانه احتمالاً انتخاب مهمی در زندگی شما است. این انتخاب ممکن است به شما امکان بدهد تا مهارت های آرایشگری و زیبایی خود را بهبود ببخشید و یا به عنوان یک آرایشگر حرفه ای در صنعت زیبایی کار کنید. برای انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری زنانه مناسب، باید به ویژگی های آن توجه کنید. در ادامه به برخی از ویژگی های کلیدی یک آموزشگاه آرایشگری زنانه اشاره خواهیم کرد:

اساتید ماهر و تجربه دار

یک آموزشگاه آرایشگری باید اساتید ماهر و با تجربه داشته باشد که قادر به انتقال دانش و تکنیک های آرایشگری به هنرجویان باشند. اساتید توانمند به شما کمک می کنند تا مهارت های لازم را به صورت صحیح یاد بگیرید.

برنامه درسی مناسب

آموزشگاه باید دارای برنامه درسی مناسبی باشد که به نیازها و اهداف شما پاسخ دهد. این برنامه باید دروس تئوری و عملی متنوع را شامل شود.

تجهیزات و مواد کیفی

یک آموزشگاه خوب باید دارای تجهیزات و مواد آرایشگری با کیفیت باشد تا هنرجویان بتوانند بهترین تجربه آموزشی را داشته باشند و در محیطی حرفه ای تمرین کنند.

آموزش های عملی

آموزشگاه باید به هنرجویان فرصت دهد تا مهارت های عملی آرایشگری را تمرین کنند که شامل تمرین روی مدل ها یا مشتریان واقعی می شود.

مشاوره و پشتیبانی

یک آموزشگاه آرایشگری خوب باید خدمات مشاوره و پشتیبانی به هنرجویان خود ارائه دهد تا آن ها را در مسیر حرفه مورد نظر خود راهنمایی کند.

محیط آموزشی مناسب

محیط آموزشی باید آرام و مناسب باشد تا هنرجویان با حسی خوب و خستگی ناپذیر به آموزش ها گوش دهند.

هزینه مناسب

هزینه دوره در آموزشگاه باید با میانگین بازار منطقه مطابقت داشته باشد و به هنرجویان امکان دسترسی به آموزش های با کیفیت را بدهد.

 

آموزشگاه زیبایی سیمای شهرزاد در پرند

1/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آموزشگاه زیبایی سیمای شهرزاد در پرند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *