اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: میناب و شهرهای اطراف
آدرس: هرمزگان -شهرستان میناب بخش کریان
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

ساخت و ساز و تخریب ساختمان حسینی در میناب ، به مدیریت آقای احمد حسینی در میناب آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه  با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

ساخت و ساز و تخریب ساختمان حسینی در میناب ،آدرس ساخت و ساز و تخریب ساختمان حسینی در میناب ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

ساخت و ساز و تخریب ساختمان حسینی در میناب

  • خدمات اجرای سقف 
  • شیب بندی 
  • آلماتوربندی 
  • پلاستر و … 

ساخت و ساز و تخریب ساختمان حسینی در میناب ،آدرس ساخت و ساز و تخریب ساختمان حسینی در میناب ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

ساخت و ساز و تخریب ساختمان حسینی در میناب

ساختمان

ساختمان، نوعی سازه است که با مصالحی خاص ساخته می شود و شامل زیر بنا، زیر ستون، دیوار، کف، سقف، دودکش، خدمات لوله کشی و ساختمانی، سکوهای ثابت، ایوان، بالکن، قرنیز یا جلوآمدگی، بخشی از یک ساختمان یا هر چیز دیگری که به آن وصل شده یا هر دیوار محصوری که یک زمین یا فضا را از سازه مشابه مجرا می کند، می باشد. خانه ها، کارخانه ها، مراکز خرید، بیمارستان ها و غیره از انواع ساختمان ها هستند.

ساختمان های مسکونی

این ساختمان ها، برای اهداف مسکونی معمولی مورد استفاده قرار می گیرند و امکانات رایج برای خواب، زندگی و آشپزی را فراهم می کنند. ساختمان باید شامل یک یا چند محل اقامت خانوادگی، آپارتمان و گاراژهای خصوصی باشد.

ساختمان های آموزشی

این نوع ساختمان ها، برای مؤسسات آموزشی مانند مدارس یا کالج هایی هستند که توسط یک هیئت مدیره، دانشگاه یا هر نهاد وابسته مشابه اداره و شناخته می شوند. این ساختمان، باید امکانات آموزشی، تحصیلی و تفریحی مربوط به اهداف آموزشی را فراهم کند. علاوه بر این، وجود ساختمان های مسکونی مناسب برای کارکنان و یا دانشجویان ساکن در محوطه دانشگاه نیز اجباری است. جدای از این، موسسه باید یک خوابگاه اختصاصی نیز در داخل و یا خارج از محوطه خود داشته باشد.

ساختمان های سازمانی

این نوع ساختمان ها شامل اماکنی می باشند که توسط دولت، سازمان های نیمه دولتی و یا اتحادیه های ثبت شده برای اهداف خاص ساخته می شوند. این اهداف خاص، شامل اهداف درمانی مانند درمان بیماری های جسمی و یا روانی، بیمارستان های کودکان، خانه های سالمندان، مراکز مراقبت از کودکان بی سرپرست یا زنان رها شده، سالن اجتماعات برای فعالیت های فرهنگی و یا وابسته و همچنین امکانات اقامتی مذهبی از قبیل دارامشالاها، زندان ها، مراکز درمانی، بازداشتگاه ها، دارالتادیب ها می شود.

ساختمان های جمعی

در این ساختمان ها، اجتماعات عمومی برای اهداف سرگرمی، تفریحی، اجتماعی، مذهبی، ملی، مدنی، مسافرتی و یا سایر اهداف مشابه برگزار می شود. نمونه ی این نوع ساختمان ها، خانه های سینما، خانه های تئاتر، سینماهای ماشین رو، سالن های اجتماعات، باشگاه های ورزشی، ساختمان های شهرداری، تالارهای کنفرانس، سالن های نمایشگاهی، موزه ها، سالن های بدنسازی، مجتمع های ورزشی، رستوران ها، مراکز شبانه روزی، کلوپ های رقص، باشگاه های ورزشی، اماکن عبادتی، ایستگاه های اتوبوس، ایستگاه های تاکسی، ایستگاه های راه آهن، فرودگاه ها، اسکله ها و غیره می باشد.

تخریب ساختمان 

در بسیاری از موارد، پیش از گودبرداری و احداث ساختمان جدید، نیاز به تخریب ساختمان قبلی و حمل ضایعات حاصل از تخریب، به بیرون از کارگاه است.

به طور عام تخریب به معنای خراب کردن است ولی در علم فنی و مهندسی هر اقدامی که سبب جدا کردن مصالح، تجهیزات، تاسیسات، اعضا و اجزای سازه‌ای و غیرسازه‌ای و نظایر آن‌ها از ساختمان یا برچیدن تمام یا بخشی از ساختمان شود را تخریب می‌گویند.

هدف از تخریب به طور کلی حذف، نوسازی، تعمیر یا بازسازی سازه است که با استفاده از لوازم و تجهیزات گوناگونی انجام می‌شود.

دلیل این امر پایان عمر مفید سازه و بروز خطرات مختلفی مانند امن نبودن ساختمان جهت زندگی است. همچنین سعی می‌شود که مواد قابل استفاده از ضایعات جدا و دوباره به کار گرفته شود.

معمولاً پیش از ساخت ساختمان جدید، نیاز است که ساختمان قبلی از بین برده و ضایعات آن به بیرون منتقل شود. این کار بعد از گرفتن حکم و سایر مجوزهای موردنیاز، قطع تمامی انشعاب‌ها، بررسی شرایط ساختمان‌های کناری و ایمن کردن پروژه به دو حالت دستی و مکانیکی امکان پذیر است.

لازم به ذکر است که برخی اوقات بنابر نیاز از مواد منفجره نیز استفاده می‌شود.

 

ساخت و ساز و تخریب ساختمان حسینی در میناب ،آدرس ساخت و ساز و تخریب ساختمان حسینی در میناب ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

ساخت و ساز و تخریب ساختمان حسینی در میناب

3.6/5 - (8 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساخت و ساز و تخریب ساختمان حسینی در میناب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *