اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: استان یزد ، میدان باهنر ، ابتدای بلوار پارک نژاد ، جنب ساختمان پارس ، طبقه سوم
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

ساخت و طراحی پروتز چشم ارتو‌پد فنی یزدان در یزد ، به مدیریت جناب آقای دکتر رحیمی در یزد آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

ساخت و طراحی پروتز چشم ارتو‌پد فنی یزدان در یزد ، آدرس ساخت و طراحی پروتز چشم ارتو‌پد فنی یزدان در یزد ، ساخت و طراحی پروتز چشم در یزد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات ساخت و طراحی پروتز چشم ارتو‌پد فنی یزدان در یزد

ساخت و طراحی حرفه ای و تخصصی پروتز چشم با سالها تجربه درخشان کاری به صورت حرفه ای در این مجموعه انجام می شود.

ساخت و طراحی پروتز چشم ارتو‌پد فنی یزدان در یزد ، آدرس ساخت و طراحی پروتز چشم ارتو‌پد فنی یزدان در یزد ، ساخت و طراحی پروتز چشم در یزد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

ساخت و طراحی پروتز چشم

 

پروتز چشم

✓چشم مصنوعی یا پروتز چشم نوعی عضو مصنوعی است که جایگزین چشم طبیعی آسیب دیده به دنبال تخلیه چشم یا تخلیه کامل چشم و پلک‌ها می‌گردد. پروتز چشم زیر پلک‌ها قرار می‌گیرد.
✓پروتز چشم قوه بینایی را فراهم نمی‌کند، بلکه نوعی پروتز زیبایی است. کسی که از چشم مصنوعی استفاده می‌کند در سمت چشم آسیب دیده نابینا بوده و دید تک‌چشمی دارد.
✓گاهی اوقات ممکن است چشم انسان در اثر یک حادثه و ضربه شدید و یا بروز یک بیماری مانند سرطان چشم و … آسیب جدی ببیند و شکل طبیعی خود را از دست بدهد.با توجه به شدت آسیب، تمام و یا بخشی از چشم فرد تخلیه می‌شود.
✓تخلیه چشم بر زیبایی ظاهری افراد اثر منفی می‌گذارد و از اینرو بیماران برای جبران این موضوع از چشم مصنوعی استفاده می‌کنند.
✓هدف ما از ایجاد کلینیک ارتوپد فنی یزدان در شهر یزد ارائه خدمات با کیفیت پروتز چشم به کمک کادر حرفه‌ای در این شهر است. کلینیک ارتز و پروتز یزدان یکی از بهترین مراکز توانبخشی است که خدمات آن بر اساس معاینه، ارزیابی و غربالگری دقیق بیماران انجام می شود.

پروتز چشم، که به آن چشم مصنوعی نیز می گویند، دستگاهی است که جایگزین چشم طبیعی فردی می شود که به دلیل اختلالات بینایی یا از دست دادن چشم قادر به دیدن نیست. پروتزها از مواد مختلفی مانند شیشه، پلاستیک و پلی اتیلن ساخته می شوند و در رنگ ها، اشکال و اندازه های مختلف برای مطابقت با چشم طبیعی فرد ساخته می شوند.

هدف از پروتز چشم ارائه بینایی نیست، بلکه حفظ ظاهر طبیعی کاسه چشم و صورت است. پروتزها می توانند به افراد مبتلا به از دست دادن چشم کمک کنند تا اعتماد به نفس خود را افزایش دهند و احساس طبیعی تری در مورد ظاهر خود داشته باشند.

ساخت و طراحی پروتز چشم ارتو‌پد فنی یزدان در یزد ، آدرس ساخت و طراحی پروتز چشم ارتو‌پد فنی یزدان در یزد ، ساخت و طراحی پروتز چشم در یزد ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

دو نوع اصلی پروتز چشم وجود دارد:

  • اسکلرال:این نوع پروتز رایج ترین نوع است. این شامل یک پوسته بیرونی است که قسمت سفید چشم را پوشش می دهد و یک قسمت رنگی است که عنبیه و مردمک را پوشش می دهد.
  • اسکلرال شل:این نوع پروتز برای افرادی که هنوز مقداری بینایی در چشم آسیب دیده دارند استفاده می شود. پوسته بیرونی شل است و به حرکت چشم اجازه می دهد.

پروتزهای چشم را می توان با استفاده از روش های مختلفی در جای خود قرار داد. رایج ترین روش استفاده از ایمپلنت است. ایمپلنت یک پیچ کوچک است که در استخوان کاسه چشم قرار می گیرد. پروتز سپس به ایمپلنت متصل می شود.

در برخی موارد، پروتز را می توان بدون استفاده از ایمپلنت در جای خود قرار داد. این کار معمولاً برای افرادی انجام می شود که مقداری بافت طبیعی در کاسه چشم دارند.

پروتزهای چشم به طور کلی مراقبت های زیادی نیاز ندارند. باید به طور مرتب تمیز شوند و هر چند سال یکبار تعویض شوند.

در اینجا چند نکته اضافی در مورد پروتز چشم آورده شده است:

  • پروتزهای چشم می توانند برای افراد در هر سنی استفاده شوند.
  • آنها را می توان برای مطابقت با رنگ و شکل طبیعی چشم فرد سفارشی کرد.
  • پروتزهای چشم بادوام هستند و باید سال ها دوام بیاورند.
  • اکثر افراد می توانند با پوشیدن پروتز چشم به طور طبیعی ببینند و حرکت کنند.
  • پروتزهای چشم می توانند به بهبود کیفیت زندگی افراد مبتلا به از دست دادن چشم کمک کنند.

اگر به دنبال پروتز چشم هستید، مهم است که با یک چشم پزشک یا متخصص پروتز چشم مشورت کنید. آنها می توانند به شما کمک کنند تا بهترین نوع پروتز را برای نیازهای خود انتخاب کنید و آن را به درستی جا بگذارید.

1/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساخت و طراحی پروتز چشم ارتو‌پد فنی یزدان در یزد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *