اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: شیراز ، دوکوهک ، میدان فجر ، روبروی ساختمان مهر
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

آشپزخانه بیرون بر بابا حاتم در دوکوهک شیراز‌ ، به مدیریت سرکار خانم بهادری در دوکوهک شیراز‌ آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

آشپزخانه بیرون بر بابا حاتم در دوکوهک شیراز‌ ، آدرس آشپزخانه بیرون بر باباحاتم در دوکوهک شیراز‌ ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

منو آشپزخانه بیرون بر بابا حاتم در دوکوهک شیراز‌

✅سرو غذاهای محلی و سنتی
✅کباب ها
✅خورشت ها
✅نوشیدنی ها‌
✅سالادها
✅پخت با برنج محلی
✅پیک رایگان در محدوده
✅ساعت کاری
⏰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰
⏰۱۸:۰۰ الی ۲۲:۰۰
✅بصورت یکسره و همه روزه

 

آشپزخانه بیرون بر بابا حاتم در دوکوهک شیراز‌ ، آدرس آشپزخانه بیرون بر باباحاتم در دوکوهک شیراز‌ ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

آشپزخانه بیرون بر بابا حاتم در دوکوهک شیراز‌

انواع کباب ها

انواع مختلفی از کباب ها وجود دارد که هر کدام طعم و مزه منحصر به فرد خود را دارند. در اینجا برخی از محبوب ترین انواع کباب ها آورده شده است:

کباب کوبیده:این کباب از گوشت چرخ کرده گاو یا گوسفند تهیه می شود که با پیاز، ادویه جات و سبزیجات مخلوط می شود. سپس مخلوط را به شکل سیخ درآورده و روی ذغال کباب می کنند.

کباب برگ:این کباب از نازک ترین قسمت فیله گوساله یا گوسفند تهیه می شود. گوشت را معمولاً با نمک، فلفل و روغن زیتون مزه دار می کنند و سپس روی ذغال کباب می کنند.

جوجه کباب:این کباب از تکه های مرغ تهیه می شود که معمولاً با ماست، زعفران، پیاز و ادویه جات ترش می شود. سپس مرغ را روی سیخ درآورده و روی ذغال یا در فر کباب می کنند.

کباب سلطانی:این کباب ترکیبی از کباب کوبیده و کباب برگ است. این کباب معمولاً با برنج، نان و سبزیجات سرو می شود.

کباب چنجه:این کباب از تکه های گوشت گوسفند یا گوساله تهیه می شود که معمولاً با پیاز، فلفل و ادویه جات ترش می شود. سپس گوشت را روی سیخ درآورده و روی ذغال کباب می کنند.

کباب شیشلیک:این کباب از تکه های گوشت گوسفند یا گوساله که به طور متناوب با پیاز، فلفل سبز و گوجه فرنگی روی سیخ کشیده می شود، تهیه می شود. سپس سیخ ها را روی ذغال کباب می کنند.

کباب بختیاری:این کباب از تکه های گوشت گوسفند یا گوساله، پیاز، گوجه فرنگی و فلفل سبز که در قابلمه با زعفران و ادویه جات پخته می شود، تهیه می شود.

آشپزخانه بیرون بر بابا حاتم در دوکوهک شیراز‌ ، آدرس آشپزخانه بیرون بر باباحاتم در دوکوهک شیراز‌ ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

انواع خورشت ها

خورشت ها یکی از غذاهای سنتی و پرطرفدار ایرانی هستند که در انواع مختلف با طعم ها و مزه های منحصر به فرد طبخ می شوند. تنوع زیاد خورشت ها در ایران به دلیل تنوع اقلیمی و فرهنگی این کشور است.

در اینجا به برخی از محبوب ترین انواع خورشت های ایرانی اشاره می کنم:

 

قیمه:این خورشت از گوشت گاو یا گوسفند، لپه، پیاز، رب گوجه فرنگی، زعفران، ادویه جات و چرب و چیله تهیه می شود. قیمه معمولا با برنج و سیب زمینی سرخ شده سرو می شود.

 

قرمه سبزی:این خورشت از گوشت گاو یا گوسفند، لوبیا قرمز، اسفناج، گشنیز، شنبلیله، رب گوجه فرنگی، زعفران، ادویه جات و لیمو عمانی تهیه می شود. قرمه سبزی معمولا با برنج و نان سرو می شود.

خورشت گوشت:این خورشت از گوشت گاو یا گوسفند، پیاز، سیب زمینی، هویج، گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، زعفران و ادویه جات تهیه می شود. خورشت گوشت معمولا با برنج و نان سرو می شود.

 

خورشت فسنجان:این خورشت از مرغ یا گوشت با گردو، رب انار، زعفران، ادویه جات و آبلیمو تهیه می شود. خورشت فسنجان معمولا با برنج پلو و یا نان سرو می شود.

 

آشپزخانه بیرون بر بابا حاتم در دوکوهک شیراز‌ ، آدرس آشپزخانه بیرون بر باباحاتم در دوکوهک شیراز‌ ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خورشت کنگره:این خورشت از کنگره، گوشت گاو یا گوسفند، لپه، پیاز، رب گوجه فرنگی، زعفران و ادویه جات تهیه می شود. خورشت کنگره معمولا با برنج و نان سرو می شود.

خورشت سبزی:این خورشت از لوبیا قرمز، لوبیا سفید، نخود، اسفناج، گشنیز، شنبلیله، رب گوجه فرنگی، زعفران، ادویه جات و لیمو عمانی تهیه می شود. خورشت سبزی معمولا با برنج و نان سرو می شود.

خورشت آلو اسفناج:این خورشت از آلو خورشتی، اسفناج، پیاز، رب گوجه فرنگی، زعفران و ادویه جات تهیه می شود. خورشت آلو اسفناج معمولا با برنج و نان سرو می شود.

خورشت بامیه:این خورشت از بامیه، گوشت گاو یا گوسفند، پیاز، رب گوجه فرنگی، زعفران و ادویه جات تهیه می شود. خورشت بامیه معمولا با برنج و نان سرو می شود.

اینها فقط تعدادی از انواع مختلف خورشت های ایرانی هستند. هر منطقه از ایران دستور پخت خاص خود را برای خورشت ها دارد و مواد تشکیل دهنده و طعم ها می توانند بسته به سلیقه و ذائقه افراد متفاوت باشند.

خورشت ها معمولا به عنوان غذای اصلی در وعده های ناهار یا شام سرو می شوند. آنها یک غذای مقوی و خوشمزه هستند که می توانند با نان، برنج یا پلو سرو شوند.

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آشپزخانه بیرون بر بابا حاتم در دوکوهک شیراز‌”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *