اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: استان آذربایجان غربی - ارمیه ۲کیلومتری جاده چی چست ۲۰۰متر بعد از شرکت پاکدیس سمت راست مجموعه دکتر گوشت آنلاین
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

فروش گوشت و مرغ آنلاین دکتر گوشت در ارومیه ، به مدیریت آقای مرتضی صبوری در ارومیه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

فروش گوشت و مرغ آنلاین دکتر گوشت در ارومیه ، آدرس فروش گوشت و مرغ آنلاین دکتر گوشت در ارومیه ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

خدمات فروش گوشت و مرغ آنلاین دکتر گوشت در ارومیه

✅ ** عرضه انواع مرغ وگوشت قرمز وسفید
✅ ** محصولات گوشت قرمز از نوع بهترین دام زنده
✅ ** محصولات مرغی
✅ ** آلایشات خوراکی
✅ ** محصولات خام کبابی بیرون بر
✅ ** انواع کباب ها
✅ ** وباغ رستوران با محیط ۳۵۰۰متر فضای پارک، فضای بازی کودکان ، فضای سبزو…
✅ ** نانوایی سنتی اختصاصی
✅ ** وپارکینگ اختصاصیبرای خانواده های شما
✅ فروش به صورت حضوری وآنلاین
✅** جهت ثبت سفارش ودریافت کد اشتراک با شماره های درج شده در بالا تماس حاصل نمایید.
✅ ** ساعت کاری :  ۳۰: ۸ الی ۲۴ شب

 

فروش گوشت و مرغ آنلاین دکتر گوشت در ارومیه ، آدرس فروش گوشت و مرغ آنلاین دکتر گوشت در ارومیه ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

فروش گوشت و مرغ آنلاین دکتر گوشت در ارومیه :

درباره گوشت :

گوشت به طور کلی به بافت عضلانی حیوانات، به ویژه مهره‌داران، اشاره دارد که معمولاً زیر پوست و روی استخوان‌ها قرار دارد. این بافت از سلول‌های عضلانی، بافت همبند، چربی و عروق خونی تشکیل شده است.

گوشت منبع مهمی از پروتئین، آهن، روی و سایر ویتامین‌ها و مواد معدنی است. انواع مختلفی از گوشت وجود دارد که رایج‌ترین آنها عبارتند از:

  • گوشت قرمز:گوشت قرمز از حیواناتی مانند گاو، گوسفند و بز به دست می‌آید. این نوع گوشت به دلیل رنگ قرمز آن به دلیل وجود میوگلوبین، پروتئینی که اکسیژن را در عضلات ذخیره می‌کند، نامگذاری شده است.
  • گوشت سفید:گوشت سفید از حیواناتی مانند مرغ، بوقلمون، اردک و ماهی به دست می‌آید. این نوع گوشت به دلیل رنگ روشن‌تر آن به دلیل میوگلوبین کمتر، نامگذاری شده است.
  • گوشت فرآوری شده:گوشت فرآوری شده گوشتی است که دودی، نمک‌سود شده، خشک شده یا به روش‌های دیگر فرآوری شده است. این نوع گوشت شامل مواردی مانند بیکن، سوسیس، کالباس و گوشت چرخ‌کرده می‌شود.

 

فروش گوشت و مرغ آنلاین دکتر گوشت در ارومیه ، آدرس فروش گوشت و مرغ آنلاین دکتر گوشت در ارومیه ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

گوشت به روش‌های مختلفی از جمله کباب کردن، سرخ کردن، پختن، بخارپز کردن و آب‌پز کردن پخته می‌شود. همچنین می‌توان آن را خام یا به صورت سفت شده مصرف کرد.

گوشت بخش مهمی از رژیم غذایی بسیاری از مردم در سراسر جهان است. با این حال، مهم است که گوشت را به مقدار متعادل مصرف کنید، زیرا مصرف زیاد گوشت قرمز با افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، سکته مغزی و برخی انواع سرطان مرتبط است.

5/5 - (5 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فروش گوشت و مرغ آنلاین دکتر گوشت در ارومیه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *