اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی پارس در گلسار رشت ، به مدیریت جناب دکتر اسدی در رشت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی پارس در گلسار رشت ، آدرس درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی پارس در گلسار رشت، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی پارس در گلسار رشت

ساعت کاری :

همه روزه از ۱۰ صبح الی ۲۱

با مجوز رسمی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی
ارائه کلیه خدمات تخصصی پزشکی ورزشی ، تمرین درمانی ، ماساژ

 

درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی پارس در گلسار رشت ، آدرس درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی پارس در گلسار رشت، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

درباره درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی پارس در گلسار رشت :

اولین کلینیک تخصصی خدمات پزشکی ورزشی در استان گیلان با مجوز رسمی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی

معرفی درمانگاه :

درمانگاه پزشکی ورزشی پارس کلینیک جامعی است که در جهت مدیریت سلامت ورزشکاران و آحاد جامعه با رویکرد پیشگیری ، درمان و بازتوانی آسیب های ورزشی و‌بافت نرم ، نهادینه کردن ورزش در پیشگیری ، درمان و باز توانی بیماری ها ، و همچنین فعالیت ورزشی برای همه گروه های جامعه در حوزه سلامت فعالیت می نماید .

پزشکان درمانگاه :

تیم پزشکی درمانگاه شامل متخصصان پزشکی ورزشی ( طب ورزشی ) ، ارتوپدی ، مغز و اعصاب و ستون فقرات ، فیزیوتراپیست و دکترای تخصصی علوم ورزشی می باشند .

فیزیوتراپی و توان بخشی :

فیزیوتراپی یکی از بهترین انتخاب ها برای درمان درد های مزمن و آسیب های ورزشی می باشد . بکارگیزی اقدامات فیزیوتراپی بدن را قوی تر کرده و اجرای امور روزمره با کیفیت بهتری صورت می پذیرد. روش های درمانی شامل بکارگیری لیزر پرتوان ، مگنت ، تکار ، شاک ویو ، الکتروتراپی ، ورزش درمانی ، درمان دستی ، است . همچنین ، درمان بیماری های مرتبط با اختلالات کف اگن شامل تکرار ادرار ، بی اختیاری ادرار ، مدفوع ، یبوست مزمن و درد های مبهم لگن از دیگر اقدامات این بخش می باشد .

درمان غیر جراحی درد های مفصلی ، اسکلتی و عضلانی :

با توجه به رواج زندگی ناسالم و افزایش درد هایی چون کمر درد ، گردن درد ، زانو درد ، درد ساق پا ، کرفتگی و اسپاسم عضلانی و در جهت پیشگیری از بیماری ارتروز در جامعه ، یکی از اقدامات درمانی این کلینیک‌ بکارگیری روش های غیر جراحی مانند طب سوزنی ، لیزر تراپی ، ماساژ درمانی ، استفاده از تکنیک های دستی و بکارگیری نسخه های ورزشی جهت بهبود این بیماری ها می باشد

 

درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی پارس در گلسار رشت ، آدرس درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی پارس در گلسار رشت، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

درمان آسیب های ورزشی ‌و کمک به پیشگیری از آسیب در ورزشکاران :

ورزشکاران در نتیجه انجام ورزش دچار مشک آسیب هایی می شوند که منجر به اختلال در عملکرد آن ها می گردد . در شانه ، کمر ، زانو و مچ پا که به صورت حاد ایجاد نشده و در نتیجه استفاده مکرر از عضو پدید می اید را می توان با اقدامات ورزشی و مداخلات ورزش – درمانی بهبود ببخشد و عملکرد ورزشکار را به سطح بالایی رساند . همچنین بکارگیری حرکات اصلحی مناسب می تواند خطر ابتلا به آسیب در ورزش را تقلیل دهد .

بازتوانی پس از جراحی های ارتوپدی و آسیب ورزشی مانند (acl) :

یکی از اهداف اصلی کلینیک بازتوانی مناسب و بازگشت به ورزش در ورزشکارانی است که تحت عمل جراحی قرار می گیرند . از آن جایی که پروسه بازتوانی پی از عمل جراحی در افراد عادی و‌ ورزشکار متفاوت است . برنامه مدون و علمی جهت بازگشت به ورزش برای ورزشکاران جهت دستیابی به اوج عملکرد در میادین ورزشی لازم و ضروری است .

نسخه ورزشی برای بهبود ناهنجاری های قامتی‌ و ساختار اسکلتی :

به دلیل زندگی کم تحرک و استفاده بیش از حد از وسایل الکترونیکی بسیاری از ناهنجاری های اسکلتی مانند شانه های نا برابر ، گود پشتی ، قوس کمر را می توان با استفاده از تجهیزات تشخیصی و در زمان مناسب و با بکارگیری نسخه های نسخه های ورزشی و حرکت اصلاحی درمان نمود و باعث بهبود وضعیت اسکلتی و قامتی افراد گردید .

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درمانگاه تخصصی پزشکی ورزشی پارس در گلسار رشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *