اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: کیش ، بلوار امیرکبیر ، جنب هتل لیلیوم ، ساختمان هدیش ، طبقه همکف
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کباب ذغالی آتا بناب کیش ، به مدیریت جناب آقای چوگانی در کیش آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

کباب ذغالی آتا بناب کیش، آدرس کباب ذغالی آتا بناب کیش، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

منو کباب ذغالی آتا بناب کیش

  • سرو انواع کبابها 
  • غذاهای دریایی
  • ماهی کبابی
  • میگوکبابی
  • دیزی سنگی
  • ماهی و میگو سوخاری

ساعت کاری :

12 الی 2 بامداد

بصورت تمام وقت و تمام روزهای هفته

 

کباب ذغالی آتا بناب کیش، آدرس کباب ذغالی آتا بناب کیش، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

کباب ذغالی آتا بناب کیش : سفری به دنیای اصیل طعم های ایرانی

جزیره ی کیش، نگین خلیج فارس، همواره به عنوان مقصدی جذاب برای گردشگران ایرانی و خارجی شناخته شده است. در کنار جاذبه های طبیعی و تفریحی بی شمار این جزیره، چشیدن طعم های اصیل ایرانی نیز می تواند تجربه ای فراموش نشدنی را برای شما رقم زند.

کباب ذغالی آتا بناب کیش، یک رستوران سنتی ایرانی است که با ارائه ی کباب های ایرانی باکیفیت و لذیذ، به یکی از محبوب ترین رستوران های جزیره تبدیل شده است. این رستوران با فضای دلنشین و صمیمی خود، مکانی مناسب برای گردهمایی های خانوادگی و دوستانه است و می تواند لحظات خوش و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان بیاورد.

منوی رستوران

در منوی کباب ذغالی آتا بناب می توانید طیف گسترده ای از کباب های ایرانی را بیابید که با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه تهیه می شوند. کباب کوبیده، کباب جوجه، کباب برگ، کباب سلطانی، و کباب شیشلیک تنها گزینه های پیش روی شما در این رستوران نیستند و شما می توانید از دیگر غذاهای ایرانی لذیذ مانند قرمه سبزی، فسنجان، و دیزی نیز لذت ببرید.

کباب ذغالی آتا بناب کیش، آدرس کباب ذغالی آتا بناب کیش، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

فضای رستوران

فضای رستوران کباب ذغالی آتا بناب بسیار دلنشین و صمیمی است و با دکوراسیون سنتی ایرانی خود، حس و حال خاصی را به شما القاء می کند. چیدمان میز و صندلی ها به گونه ای است که فضای کافی برای مهمانان وجود دارد و شما می توانید در کنار عزیزان خود از غذا لذت ببرید. پرسنل رستوران نیز بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستند و با عشق و علاقه به شما خدمات ارائه می دهند.

قیمت غذاها در رستوران کباب ذغالی آتا بناب بسیار مناسب است و با توجه به کیفیت بالای غذا و خدمات ارائه شده، ارزش پول شما را دارد. شما می توانید با صرف هزینه ای معقول، یک وعده غذای لذیذ و کامل را در این رستوران میل کنید.

اگر به دنبال یک رستوران خوب برای خوردن کباب در کیش هستید، کباب ذغالی آتا بناب می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

3.7/5 - (3 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کباب ذغالی آتا بناب کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب‌ها: