اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: استان البرز ، کرج ، مارلیک ، بلوار هفت تیر بعد از پمپ بنزین ، گروه تولیدی شاهان صنعت
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

دستگاه کره گیری شاهان صنعت ایران در کرج : جداسازی چربی با بالاترین بازده

ارده کنجد: مزه‌ای لذیذ با سرشاری از ارزش غذایی

اگر به دنبال یک انتخاب سالم و پر ارزش برای صبحانه یا میان‌وعده‌هایتان هستید که همچنین به طعم لذیذی هم دست یابید،  ارده کنجد ممکن است گزینه‌ی ایده‌آلی باشد.

این محصول خوشمزه و مغذی با ترکیبی از ارده، کنجد و ادویه‌های طبیعی، سرشار از انرژی و مواد مغذی است که برای سلامتی شما بسیار مفید است.

ارزش غذایی  ارده ارده کنجد

یک قاشق غذاخوری (حدود 15 گرم) ارده کنجد شامل تقریباً 60 کیلوکالری، 5 گرم چربی، 2 گرم پروتئین و 2 گرم کربوهیدرات است. این محصول، منبع خوبی از فیبر، کلسیم، آهن و ویتامین‌های گروه B مانند فولات (ویتامین B۹) است.

دستگاه کره گیری شاهان صنعت ایران در کرج ، آدرس دستگاه کره گیری شاهان صنعت ایران در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

دستگاه روغن گیر قدرت موتور ۲ اسب با ظرفیت تولید ساعتی ۵ لیتر روغن
مناسب دانه های روغنی

 

فواید بهداشتی  ارده کنجد

  • تامین انرژی: با ترکیب مواد مغذی متعادل، ارده به شما انرژی لازم را فراهم می‌کند تا روزتان را با نشاط و انگیزه آغاز کنید.
  • حفظ سلامت قلب: چربی‌های نیمه‌اشباع موجود در ارده کنجد می‌تواند به کاهش کلسترول خوب (HDL) و بهبود سلامتی قلب کمک کند. این ارده به دلیل حاوی اسیدهای چرب امگا-۳ و امگا-۶ نیز، خواص ضد التهابی دارد که برای حفظ قلب سالم بسیار موثر است.
  • پشتیبانی از سلامت استخوان: حاوی کلسیم و فسفر،  ارده ارده کنجد می‌تواند به قوی کردن استخوان‌ها و پیشگیری از اختلالات مرتبط با استخوان‌ها کمک کند. این مواد مغذی باعث افزایش چگالی استخوان‌ها می‌شوند و در پیشگیری از امراضی مانند اوستئوپروزیس (کاهش چگالی استخوان) موثر هستند.
  • بالانس هورمونی: ویتامین B۶ و منیزیم موجود در ارده کنجد می‌تواند به تنظیم هورمون‌ها و کنترل سطح استرس کمک کند. این اثرها باعث بهبود خواب و کاهش علائم افسردگی و اضطراب نیز می‌شود.
    نکات مصرف ارده کنجد

می‌توانید  ارده کنجد را به عنوان تنقلات میان‌وعده یا به عنوان تزئین و طعم‌دهی به سالادها، تخم‌مرغ پخته و یا ماست مصرف کنید.
برای حفظ تازگی و مزه بهتر، آن را در ظروفی با درب محکم نگهداری کنید و در محیط خنک و خشک نگه دارید.
با ترکیبی از مزه‌های خوشمزه و ارزش غذایی بالا، ارده ارده کنجد گزینه‌ی ایده‌آلی برای رژیم غذایی سالم شماست. هم‌اکنون این محصول را امتحان کنید و از فوایدش برای سلامتی خود بهره‌مند شوید!

دستگاه کره گیری شاهان صنعت ایران در کرج ، آدرس دستگاه کره گیری شاهان صنعت ایران در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

دستگاه ارده گیر رو میزی .قدرت موتور ۲ اسب – ظرفیت تولید ساعتی ۲ کیلو گرم – دستگاه تمام استیل با ۱۸ ماه گارانتی

کره بادام زمینی

خواص کره بادام زمینی باعث شده که محبوبیت زیادی در بین بدنسازان و طرفداران تناسب اندام داشته باشد؛ اما آیا واقعاً این ماده‌ای که چاق‌کننده به نظر می‌رسد، می‌تواند تأثیر خوبی در تمرینات بدنسازی و لاغری هم داشته باشد؟

جالب است بدانید بیش از یک‌سوم بادام‌زمینی‌‌های دنیا صرف تهیه کره آن می‌شود، اما متأسفانه مصرف این ماده مغذی در ایران به دلیل عدم آگاهی از خواص کره بادام زمینی بسیار کم است.

البته اگر ورزشکار باشید به احتمال زیاد بارها درباره خواص کره بادام زمینی از هم‌باشگاهی‌هایتان شنیده‌اید. اما آیا از عالی‌ترین خواص کره بادام زمینی هم اطلاعی دارید؟ اگر می‌خواهید از زیروبمِ این ماده مغذی و مؤثر در لاغری و بدنسازی سر دربیاورید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب از فیتامین را حتماً بخوانید.

 

کره بادام زمینی چربی است یا پروتئین؟ (ارزش غذایی کره بادام زمینی)

کره بادوم زمینی هم از چربی و هم از پروتئین تشکیل شده است، اما حاوی چربی بیشتری است. کره بادام زمینی به طور متوسط از ۵۰ تا ۵۵ درصد چربی، ۲۵ تا ۳۰ درصد پروتئین و ۱۵ تا ۲۰ درصد کربوهیدرات تشکیل شده است. این نسبت‌ها ممکن است بسته به مارک و تنوع کره بادام زمینی کمی متفاوت باشد.

کره بادام زمینی سرشار از چربی و کالری است. فقط ۲ قاشق غذاخوری یک چهارم چربی مورد نیاز روزانه شما را تامین می کند که بخشی از آن چربی اشباع است. اما در عین حال بادام زمینی یک آلرژن قوی هم هست (حساسیت ایجاد می‌کند).

با این حال، خواص کره بادام زمینی بسیار زیاد است، به ویژه برای افرادی که پروتئین کافی در رژیم غذایی خود دریافت نمی‌کنند.

دستگاه کره گیری شاهان صنعت ایران در کرج ، آدرس دستگاه کره گیری شاهان صنعت ایران در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

دستگاه اسیاب دو کله‌. قدرت موتور ۳ اسب. ظرفیت تولید ساعتی ۴۰ کیلو ‌قابلیت اسیاب از تمام ادویه جات کندم جو. سنگ نمک سنگ های معدی

کره بادام زمینی را چه زمانی و با چی بخوریم؟

جدول ارزش غذایی کره بادام زمینی
کره بادام زمینی شامل ۱۹۰ کالری در هر ۲ قاشق غذاخوری، با ۱۶ گرم چربی، ۸ گرم کربوهیدرات، ۲ گرم فیبر و ۷ گرم پروتئین است. کره بادام زمینی سرشار از چربی‌های سالم، فولات، پتاسیم، ویتامین E و ویتامین‌های B است.

اطلاعات تغذیه زیر توسط سازمان غذا و کشاورزی ایالات متحده برای ۲ قاشق غذاخوری (۳۲ گرم) کره بادام زمینی با نمک اضافه شده ارائه شده است.

کالری ۱۹۰
چربی ۱۶ گرم
سدیم ۱۳۶ میلی گرم
کربوهیدرات ۸ گرم
فیبر ۲ گرم
شکر ۳ گرم
پروتئین ۷ گرم
مواد مغذی موجود در کره بادام زمینی
خاصیت کره بادام زمینی به مواد مغذی تشکیل دهنده‌ی آن برمی‌گردد.

مواد مغذی کره بادام زمینی

  • ویتامین E: آنتی‌اکسیدانِ مورد نیاز روزانه بدن که از سلول‌ها در برابر استرس محافظت می‌کند.
  • منیزیم: منیزیم برای عملکرد بهتر عضلات مفید بوده و سلامت قلب را تضمین می‌کند.
  • فولیک اسید: این ماده معدنی برای سلامت سلول‌های جدید بدن ضروری است.
  • مس: مس برای تولید سلول‌های قرمز خون و سیستم ایمنیِ بدنتان اهمیت فراوان دارد.
  • فسفر: برای سلامت استخوان‌ها و دندان‌هایتان مورد نیاز است.
  • نیاسین: یکی از اعضای خانواده ویتامین B است که غذا را به انرژی تبدیل می‌کند و برای سلامت اعصاب و سیستم گوارش هم مهم است.
  • منگنز: یکی دیگر از خواص کره بادام زمینی این است که برای عملکرد طبیعی مغز و فعالیت سیستم عصبی در بدن لازم است.

فواید کره بادام زمینی برای بدن سازی

آیا بادام زمینی برای بدنسازی و عضله سازی مفید است؟

بله! یکی از مهم‌ترین فواید کره بادام زمینی کمک به عضله‌سازی و رشد عضلات است. ورزشکاران به‌ویژه بدنسازان، به‌خاطر انرژی‌ زا بودنِ کره بادام‌زمینی و تأمین انرژیِ بدن برای مدت طولانی، علاقه زیادی به مصرف این ماده خوشمزه دارند.

فرقی نمی‌کند که ورزشکار حرفه‌ای ورزش بدنسازی باشید یا فقط آخرهای هفته تمرین کنید، در هر صورت، مصرف آن باعث تسریع ریکاوری بعد از ورزش، بهبود عملکرد تمرینی و عضله‌سازی بیشترتان خواهد شد. در این قسمت به چند مورد از بارزترین خواص کره بادام زمینی در بدنسازان اشاره می‌کنیم.

 

دستگاه کره گیری شاهان صنعت ایران در کرج ، آدرس دستگاه کره گیری شاهان صنعت ایران در کرج ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

دستگاه کره گیر مغزیجات‌. قدرت موتور از ۲ اسب .. ظرفیت تولید ساعتی ۶۰ کیلو . دستگاه تمام استیل با قابلیت نرمی و زبری در حین کار .. کره گیری از تمام مغزیجات مثل فندق بادوم پسته نارگیل نوتلا
۱۸ ماه گارانتی ۱۰ سال خدمات

 

 

 

در این صفحه با توضیحات و معرفی دستگاه کره گیری شاهان صنعت ایران در کرج به مدیریت جناب آقای اینانلو همراه شما بودیم برای ارتباط با مجموعه دستگاه کره گیری در کرج میتوانید از قسمت اطلاعات تماس استفاده کنید.

3/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دستگاه کره گیری شاهان صنعت ایران در کرج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *