منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

سالن تخصصی زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران: درخشش درونی و بیرونی شما

در دنیای پرهياهو امروز، داشتن ظاهری زیبا و آراسته اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. اما زیبایی واقعی فراتر از یک آرایش غلیظ است. سالن تخصصی زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران با درک این موضوع، خدماتی متنوع را برای درخشش درونی و بیرونی شما ارائه می‌دهد.

  سالن زیبایی در تهران سالن زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران ، آدرس سالن زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات سالن زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران

کلیه خدمات آموزش در رنگ و لایت ، کوتاهی و اصلاح

فشیال تخصصی پوست ، خدمات تخصصی کاشت ناخن و اکستنشن مو و مژه

میکاپ و شنیون خدمات تخصصی عروس و زیبایی و آرایش دائم

کراتین احیا و صافی و …

به صورت حرفه ای انجام می شود

 

سالن زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران ، آدرس سالن زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

 چرا سالن تخصصی زیبایی لیدا را انتخاب کنیم؟

تخصص و تجربه:

در سالن لیدا، تیمی از متخصصین مجرب و باتجربه در حوزه‌های مختلف زیبایی، از جمله میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای، کارشناسان پوست و مو، و متخصصین ناخن مشغول به کار هستند. این افراد با به‌روزترین متدهای دنیا آشنا بوده و متناسب با نیاز و سلیقه‌ی شما، بهترین خدمات را ارائه می‌دهند.

خدمات متنوع:

فرقی نمی‌کند به دنبال چه نوع خدمتی باشید؛ از پاکسازی و جوانسازی پوست گرفته تا انواع خدمات آرایشی و طراحی ناخن، سالن لیدا طیف وسیعی از خدمات زیبایی را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه می‌کند.

برندهای معتبر:

در سالن لیدا، تنها از بهترین برندهای آرایشی و بهداشتی استفاده می‌شود. این برندها با کیفیت بالا و سازگاری با انواع پوست، سلامت و درخشش را برای شما به ارمغان می‌آورند.

فضای شیک و مدرن:

سالن لیدا با فضایی شیک، مدرن و آرامش‌بخش، لحظات خوشایندی را برای شما رقم می‌زند. در این سالن می‌توانید از دغدغه‌های روزمره فاصله گرفته و لحظاتی را به رسیدگی به خود اختصاص دهید.

رعایت بهداشت حرفه‌ای:

در سالن لیدا، رعایت بهداشت حرفه‌ای در اولویت قرار دارد. تمامی وسایل و ابزار به صورت مرتب ضدعفونی شده و برای هر مشتری از وسایل یکبار مصرف استفاده می‌گردد.

 

سالن زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران ، آدرس سالن زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

فراتر از زیبایی، مشاوره تخصصی

سالن تخصصی زیبایی لیدا فراتر از یک ارائه‌دهنده‌ی خدمات زیبایی، خود را همراهی قابل اعتماد برای دستیابی به زیبایی ایده‌آل شما می‌داند. در این سالن، می‌توانید از مشاوره‌ی تخصصی با کارشناسان پوست، مو و زیبایی بهره‌مند شوید. این مشاوره به شما کمک می‌کند تا با شناخت بهتر ویژگی‌های ظاهری خود، بهترین انتخاب را برای درخشش هرچه تمام‌تر داشته باشید.

سالن زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران ، آدرس سالن زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

در این صفحه با توضیحات و معرفی سالن زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران به مدیریت لیدا یوسفی همراه شما بودیم برای ارتباط با مجموعه سالن زیبایی در تهران میتوانید از قسمت اطلاعات تماس استفاده کنید.

2/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سالن زیبایی لیدا در جانبازان غربی تهران”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *