اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: هرمزگان ، بندرعباس ، بلوار امامحسین ، بعد از کلانتری 17 ، جنب باشگاه ابو مسلم
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

طعم به یاد ماندنی غذای خانگی در قلب شهر

فلافلی محله در بندرعباس ، تصور کنید یک روز گرم و آفتابی را در بندرعباس می‌گذرانید. بوی دریا مشام‌تان را پر کرده و دنبال گزینه‌ای می‌گردید که هم خوشمزه و باکیفیت باشد، هم اصیل و محلی. فلافلی محله در بندرعباس با ارائه‌ی فلافل‌های خوشمزه و خانگی، گزینه‌ای ایده‌آل برای رفع خستگی و تجربه‌ی یک طعم به یاد ماندنی است.

فلافلی محله در بندرعباس ، آدرس فلافلی محله در بندرعباس، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

فلافلی محله: یک کسب‌وکار خانوادگی با اصالتی ماندگار

فلافلی محله، یک کسب‌وکار خانوادگی اصیل است که سال‌هاست با حفظ کیفیت و اصالت فلافل‌های خود، نظر مردم بندرعباس را به خود جلب کرده است. فلافل‌های این مجموعه با دست تهیه می‌شوند و راز طعم بی‌نظیر آن‌ها در استفاده از مواد اولیه‌ی مرغوب و ادویه‌های جنوبی نهفته است.

منوی متنوع فلافل‌ها برای هر سلیقه‌ای

انواع فست فودها :

  • همبرگر 
  • هاتداگ
  • هات داگپنیری
  • سمبوسه و …
  • ارسال به بندرعباس همراه با پیک رایگان

 

در منوی فلافل محله، می‌توانید انواع فلافل با سس‌ها و مخلفات مختلف را پیدا کنید. فلافل ساده، فلافل عربی، فلافل پنیری، فلافل سوسیسی و فلافل مخصوص از جمله محبوب‌ترین گزینه‌های این منو هستند.

علاوه بر فلافل، می‌توانید از دیگر خوراکی‌های خوشمزه مثل سمبوسه، سیب زمینی سرخ شده، پیاز و ترشی نیز در کنار فلافل خود لذت ببرید.

فلافلی محله در بندرعباس ، آدرس فلافلی محله در بندرعباس، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

قیمت مناسب و کیفیت عالی

یکی از مزایای فلافل محله، قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر رستوران‌های بندرعباس است. با صرف هزینه‌ای کم، می‌توانید از یک وعده‌ی غذایی کامل و خوشمزه لذت ببرید.

همچنین، کیفیت بالای مواد اولیه و طرز تهیه‌ی اصیل فلافل‌ها، این مجموعه را به یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه‌ی طعم واقعی فلافل در بندرعباس تبدیل کرده است.

دسترسی آسان و امکان سفارش آنلاین

فلافلی محله در یکی از بهترین نقاط شهر بندرعباس واقع شده است و به راحتی می‌توانید با وسیله‌ی نقلیه شخصی یا اتوبوس به آن دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، امکان سفارش آنلاین فلافل از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن این مجموعه نیز وجود دارد که می‌تواند در صرفه‌جویی زمان شما بسیار مفید باشد.

فلافلی محله: خاطره‌ای خوش از بندرعباس

فلافلی محله، تنها یک مکان برای صرف غذا نیست، بلکه تجربه‌ای منحصر به فرد از طعم اصیل بندرعباس را به شما ارائه می‌دهد.

صمیمیت و گشاده‌رویی پرسنل، فضای دنج و آرامش‌بخش و البته طعم بی‌نظیر فلافل‌ها، این مجموعه را به یکی از خاطره‌انگیزترین مکان‌هایی که در سفر به بندرعباس از آن بازدید خواهید کرد، تبدیل خواهد کرد.

فلافلی محله در بندرعباس ، آدرس فلافلی محله در بندرعباس، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

در این صفحه با توضیحات و معرفی فلافلی محله در بندرعباس به مدیریت آقای مجید زاهدی همراه شما بودیم برای ارتباط با مجموعه فلافلی محله در بندرعباس میتوانید از قسمت اطلاعات تماس استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فلافلی محله در بندرعباس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *