منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

شیرینی طبیعی با شهد گل‌های آذربایجان

تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل ، عسل اکسیر طلایی طبیعت، هدیه‌ای ارزشمند از زنبورهای عسل است. این ماده‌ی لذیذ و مقوی، نه تنها طعم دلنشینی به خوراکی‌های ما می‌بخشد، بلکه خواص درمانی بی‌شماری نیز دارد. اگر به دنبال عسل طبیعی، باکیفیت و خوش‌عطر هستید، با تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل همراه باشید. در این مطلب، به معرفی این برند خوشنام، زنبورداری به روش سنتی و مزایای مصرف عسل طبیعی تولید شده در استان زیبای اردبیل می‌پردازیم.

تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل ، آدرس تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

معرفی تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل

ژل رویال چیست؟

ژل رویال ماده‌ای است به رنگ شیری تا زرد، که از غدد مغزی زنبورهای پرستار ترشح می‌شود. زنبورهای پرستار معمولاً شش تا هفت هفته عمر می‌کنند اما فقط در سن ۳ تا ۱۲ روزگی می‌توانند ژله رویال تولید کنند.
زنبورهای پرستار از ژل رویال برای تغذیه لاروها تا سه روز استفاده می‌کنند و بعد از آن لاروها را با مخلوطی از عسل و گرده گل تغذیه می‌کنند، اما لاروی را که قرار است ملکه شود، به صورت مداوم با ژله رویال تغذیه می‌کنند.
این ژل، به خاطر پیچیدگی ساختار شیمیایی‌اش تاکنون در هیچ آزمایشگاهی  کپی نشده است، اما به طور کلی شامل:

⭕️۶۷ درصد آب،
⭕️۱۳ درصد پروتئین،
⭕️۱۱ درصد قند ساده،
⭕️۵ درصد اسید چرب
و مقادیری از انواع مختلف آمینو اسیدها است.

ژل رویال همچنین مقادیری از انواع مواد معدنی، آنزیم‌ها، ترکیبات آنتی بیوتیک و ضد باکتر,ی، ویتامین ب۶ و ب ۵ و مقدار کمی ویتامین ث می‌باشد. وقتی شما به اندازه سر سوزنی از ژله رویال را بچشید، انواع مزه‌های شور، تند، تیز، شیرین و ترش را در یک لحظه احساس می‌کنید!!

ارسال به عراق و ترکیه و بحرين

 تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل ، آدرس تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

ژل رویال🌸🌸🐝

هنگامي که سيستم ايمني بدن انسان به درستي کار نمي کند، مي تواند مستعد بيماري هاي مختلف شود، با مصرف ژل رويال و به لطف ترکيب منحصر به فرد آن از پروتئيني که باعث تقويت و ايمني بهتر بدن شده استفاده نماييد.
ژل رویال سبب توانايي دفاعي بسيار عالي در فعاليت هاي ضد ويروسي است، به همين دليل است که در زمان يک بيماري همه گيرو يا در پيشگيري آنفلوانزا و درمان آن توصيه مي شود.
استفاده از ژل رويال به طور متناوب به خصوص در فصل پاييز و زمستان، يا هنگامي که بدن شما بواسطه ضعف احساس نياز مي نمايد به بدن كمك ميكند و منجر به درمان و پيشگيري از بيماري مي شود

 

زنبورعسل، ژل رویال، سایر محصولات زنبور عسل
۱۷ خاصیت فوق العاده ژل رویال که نمی دانید!
خواص ژل رویال طبیعی باعث شده تا بسیاری از مردم از آن، به عنوان دارو استفاده کنند. برخی از فواید ژل رویال که شاخص تر هستند را در این مقاله و ویدئو مورد بررسی قرار خواهیم داد. ژل رویال (ژل سلطنتی) بخاطر اسمش، به نظر دارای اعتبار خاصی می آید و باعث ایجاد کنجکاوی می شود که این تا حدی منطقی است. اسم آن به تنهایی می تواند شما را جذب کند، اما چه چیزهای دیگری به آن جذابیت می دهد؟ برای شروع گزارش، درباره خواص ژل رویال می توان به ضد تومور، ضد باکتری و ترمیم زخم ها اشاره کرد.

ژل رویال یک ترشح پروتئینی است که از غدد هیپوفارِنکس و فک پایینی زنبورعسل کارگر خارج می شود. تنها غذایی است که در طول عمر ملکه، به او داده می شود و همچنین همه لاروهای کوچک در سه روز اول پس از اینکه از تخم خارج شدند با ژل رویال تغذیه می شوند. این غذای زنبور ملکه، دارای ویژگی های مختلف بیولوژیکی مفید برای سلامت انسان مانند: فعالیت های آنتی اکسیدانی، اثرات ضد باکتری، افزایش ایمنی و اثرات ضد تومور است

تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل ، آدرس تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خواص ژل رویال برای پوست

 

هنگامی که ژل رویال تازه برداشت می شود، حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد آب دارد. ۱۲/۳۴ درصد پروتئین، ۵/۳۶ درصد چربی و ۱۲/۵ درصد مواد احیا کننده، ۰/۸۲ درصد خاکستر و ۲/۸ درصد مواد مشخص نشده می باشد. این ماده دارای انواع ویتامین های گروه B، قندها، استرول ها، تعدادی از اسیدهای چرب و آنتی بیوتیک است.

ژل رویال دارای خاصیت مرطوب کنندگی می باشد، از کمبود پوست در برابر کم آبی بدن محافظت می کند و التهاب را کاهش می دهد. اسیدهای آمینه جزئی از کلاژن است که پوست را محکم نگه می دارد. عملکردهای آرایشی ژل رویال طبق گفته سازمان غذا و کشاورزی سازمان ملل متحد شامل بهبود چین و چروک و کاهش چربی و جوان سازی پوست می باشد. ژل رویال همچنین دارای خواص آنتی بیوتیکی و ضد قارچی است.

نحوه مصرف رویال ژلی برای پوست:

ژل رویال خالصمخلوط ژل رویال با عسلمخلوط با عسل و گرده گلژل رویال مخلوط در آب یا مواد دیگرژل رویال در سایر مکمل های غذاییمصرف ژل رویال به صورت موضعی

نحوه مصرف ژل رویال برای پوست به تمام روش های بالا تأثیرات خود را بر سلامت پوست شما می گذارد

تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل ، آدرس تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مزایای ژل رویال برای خانم ها:

ژل رویال می تواند #سندرم_تخمدان پلی کیستیک را درمان کند.

در صورت مصرف ژل رویال #کیفیت_تخمک_گذاری بسیار بهتر می شود زیرا اسیدهای چرب به رشد تخمک کمک می کنند.

ژل رویال منجر به #سلامت_روده و از بین رفتن باکتری های مضر در بدن می گردد که توسط مواد غذایی پروبیوتیک نگهداری می شوند.

با مصرف ژل رویال، باروری بالای 40 سال امکان پذیر می شود، زیرا اسیدهای آمینه به تولید هورمون و تعادل پروتئین ها کمک می کنند.

ژل رویال حاوی ویتامین ب6 است که باعث افزایش سطح #پروژسترون می شود، همچنین استرس اکسیداتیو و التهاب را کاهش می دهد و با #کاهش_فشار_خون از قلب و سیستم گردش خون محافظت می کند.
سفارش ژل رویال طبیعی و ایرانی در لینک زیر👇

فواید ژل رویال در باروری_مردان:

ژل رویال به عنوان یک مکمل غذایی برای تقویت باروری و تولید مثل مصرف می شود و حتی مصرف آن در باروری مردان متداول است، زیرا باعث #افزایش_میل_جنسی، تعداد #اسپرم و زیست پذیری آن می شود.

ژل رویال به #انتقال _DNA _سالم به نسل بعدی کمک می کند.

ژل رویال بسیاری از مواد مغذی ، پروتئین، آمینو اسیدها، ویتامین های پیچیده ب و مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، آهن و سیلیس مردان را تامین می کند.

این ژل از #کبد محافظت کرده و #سیستم_ایمنی_بدن را تقویت می کند.

ژل رویال با کاهش التهاب و استرس اکسیداتیو به حساسیت انسولین کمک می کند..

برای مشاوره یا خرید ژل رویال اصیل ایرانی به ما پیام بدید

 

طول عمر زنبور عسل:

زنبور ملکه4تا6سال
زنبور کارگر 4تا 12 هفته
زنبور نر2تا4 هفته⁉️

✅راز طول عمر ملکه👇👇🐝
زنبور ملکه در تمامی طول عمرش از ژل رویال (غذای سلطنتی)نوش جان میکند این عمل هم باعث افزایش طول عمر ملکه شده هم جثه او را دو برابر بزرگتر از دیگر زنبورها می کند👇👇🐝

 

جوان_سازي
🍶مصرف ژل رویال به صورت خالص برای پوست فقط باید در هنگام شب و دور از نور خورشید انجام گیرد .ژل رویال را مانند ماسک به مدت 30دقیقه برروی پوست قرار دهید وسپس بشویید.(ماندن ژل رویال بیش از 30 دقیقه روی پوست مشکلی ایجاد نمی کند.)
⛔️ در مدتی که ژل رویال روی صورتتان قرار دارد از هر گونه حرکت در صورت، خندیدن و اخم‌کردن و….پرهیز کنید.
✅ نتیجه اولیه مصرف ژل رویال بر روی پوست طی ۲۱روز مشخص می شود و نتیجه گیری در موارد مختلف متفاوت و حداکثر سه ماه می باشد.

 

ژل رویال و خواص آن برای کبد🐝

کبــد مهمترین کارخانه‌ی شیمیایی بدن است که عمل تصفیه را انجام می‌دهد. این عضو با تولید صفرا کمک به هضم چربی‌ها نموده و بسیاری از سموم را ازروده‌ها دفع می‌کند. قدرت کبد برای انجام این اعمال مهم، اغلب تحت تاثیر مواد متعددی که روزانه انسان در معرض آنها قرار می‌گیرد به خطر می‌‌افتد و اهمیت محافظتی ژل رویال از #کبد در اینجا بیش از پیش روشن می گردد.
دانشمندان دانشگاه «ارسیس» در ترکیه با تغذیه ژل رویال به موش هایی که مبتلا به مسمومیت کبد بودند. دریافتند که تغذیه ژل رویال به عنوان یک عامل محافظتی از کبد تنها برای هفت روز موجب تآثیر اصلاحی چشمگیری در بافت آسیب دیده کبد

 

عسل طبیعی کوهستان

، عسلی است که زنبورداران عسل با استفاده از گلهای گیاهان موجود در دامنه کوهها و دشت های اطراف به دست می آورند.

این عسل می‌تواند وحشی یا عسل کندو باشد. عسل طبیعی کوهستان مانند همه عسل های طبیعی باید رس کند یا در اصطلاح عوام شکرک بزند اما مدت زمان لازم برای رس بستن آن متفاوت است و به نوع گل عسل کوهستان ، درجه حرارت محیط و …. بستگی دارد.

روش برداشت و تولید این عسل بسیار پرهزینه است

عسل طبیعی کوهستان کیفیت بسیار مرغوبی دارد که قابل قیاس با بهترین عسل های طبیعی و ارگانیک زنبور پرورشی نیست

خواص عسل طبیعی  کوهستان :

  • تقویت بدن
  • بهبود زخم معده
  • ضدعفونی
  • ضد نفخ گوارش
  • اشتها آور
  • درمان ورم لوزتین
  • درمان کم خونی
  • ضد انگل
  • درمان رفع گاز شکم
  • درمان ورم روده بزرگ
  • درمان آنژین (ورم حنجره)
  • درمان افسردگی
  • درمان آسم

 

خانمها حتما یک روز در هفته عسل بخورید
عسل از عفونت رحم جلوگیری می کند و جذب آهن را تسریع می بخشد.

 

مصرف ژل رویال به صورت خالص برای پوست فقط باید در هنگام شب و دور از نور خورشید انجام گیرد .ژل رویال را مانند ماسک به مدت 30دقیقه برروی پوست قرار دهید وسپس بشویید.(ماندن ژل رویال بیش از 30 دقیقه روی پوست مشکلی ایجاد نمی کند.)
⛔️ در مدتی که ژل رویال روی صورتتان قرار دارد از هر گونه حرکت در صورت، خندیدن و اخم‌کردن و….پرهیز کنید.
✅ نتیجه اولیه مصرف ژل رویال بر روی پوست طی ۲۱روز مشخص می شود و نتیجه گیری در موارد مختلف متفاوت و حداکثر سه ماه می باشد.

تماس جهت ثبت سفارش و تحویل درب منزل

 

 

در این صفحه با توضیحات و معرفی تولیدی عسل در اردبیل همراه شما بودیم برای ارتباط با مجموعه تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل به مدیریت آقای کشی زاده میتوانید از قسمت اطلاعات تماس استفاده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تولیدی عسل زنبور طلا در اردبیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *