منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
رستوران سنتی گرین در خرم آباد
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است

توضیحات آگهی

سفری به دل اصالت و طعم‌های سنتی لرستان

چرا باید به رستوران سنتی گرین در خرم‌آباد سر بزنیم؟

رستوران سنتی گرین در خرم آباد ، تصور کنید خسته‌ی یک روز کاری پرمشغله هستید. دلتان هوای غذاهای خانگی و خوشمزه‌ی مادرتان را کرده است، اما فرصت آشپزی ندارید. یا شاید مسافر شهر زیبای خرم‌آباد هستید و می‌خواهید طعم اصیل غذاهای سنتی لرستان را تجربه کنید. رستوران سنتی گرین در خرم‌آباد، انتخابی ایده‌آل برای شماست.

رستوران سنتی گرین با فضایی دلنشین و آرامش‌بخش، پذیرای مهمانان عزیز است. در گرین، می‌توانید طعم بی‌نظیر غذاهای سنتی لرستان را همانند دستپخت مادران لرستانی، نوش جان کنید. فرقی نمی‌کند تنها باشید یا به همراه خانواده و دوستان؛ در گرین، لحظاتی خوش و به یادماندنی را در کنار طعم‌های اصیل و لذیذ تجربه خواهید کرد.

لرستان، سرزمینی با فرهنگ و غذاهای اصیل

استان لرستان با تاریخی کهن و فرهنگی غنی، مهد غذاهای سنتی و خوشمزه‌ای است که شهرت آن‌ها از مرزهای این استان فراتر رفته است. غذاهای سنتی لرستان، با استفاده از مواد اولیه‌ی تازه و محلی، عطر و طعمی بی‌نظیر دارند و هر لقمه‌ای از آن‌ها، شما را به سفری به دل اصالت و سنت این خطه‌ی سرسبز می‌برد.

رستوران سنتی گرین در خرم آباد ، آدرس رستوران سنتی گرین در خرم آباد، ایران مشاغل سامانهبرتر ثبت مشاغل کشور

منوی متنوع رستوران سنتی گرین

در خدمت شما عزیزان در فضایی کاملا خانوادگی و دوستانه به صورت شبانه روزی هستیم

دارای سال vip امکانبرگزاری تلد  و مراسم های شما

دارای موسیقی زنده

ارسال با پیک

رستوران سنتی گرین، منویی متنوع از غذاهای سنتی و لذیذ لرستان را برای شما تدارک دیده است. با مراجعه به گرین، می‌توانید طعم به یادماندنی غذاهایی مانند:

  • خورشت قورمه سبزی: این خورشت محبوب ایرانی، در گرین با گوشت تازه و سبزی‌های معطر محلی طبخ می‌شود.
  • خورشت خورشت‌ِ‌آلو: یکی از اصیل‌ترین غذاهای لرستان، خورشت آلو با گوشت بره یا مرغ است که در گرین با بهترین کیفیت و طعم بی‌نظیر سرو می‌شود.
  • خورشت قیمه: قیمه‌ی خوشمزه‌ی گرین با گوشت تازه گوسفندی و لپه‌های خوشمزه، تجربه‌ای دلچسب برای شما رقم می‌زند.
  • کباب‌بریان: کباب بره یا گوسفند به سیخ کشیده شده و روی آتش طبخ می‌شود. عطر و طعم بی‌نظیر کباب بره در گرین، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.
  • کباب گلوری: تکه‌های گوشت گوسفندی خوابانده شده در ماست و زعفران، به سیخ کشیده شده و روی آتش کباب می‌شوند. کباب گلوری گرین، گزینه‌ای عالی برای دوستداران کباب‌های سنتی است.
  • خورش‌ِ‌آش: آش رشته، آش دوغ و آش کشک، از جمله آش‌های سنتی و خوشمزه‌ی لرستان هستند که در گرین با بهترین کیفیت و مواد اولیه‌ی تازه طبخ می‌شوند.
  • دلمه برگ مو: برگ‌های موی درشت و خوشمزه، پر شده با گوشت و برنج، گزینه‌ای مناسب برای گیاهخواران یا طرفداران غذاهای سبک است.

و ده‌ها غذای سنتی و محلی دیگر را نوش جان کنید.

 تجربه‌ای به یادماندنی در فضایی دلنشین

رستوران سنتی گرین، فضایی زیبا و آرامش‌بخش را برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته است. دکوراسیون سنتی گرین با المان‌های بومی و محلی استان لرستان، حس خوشایندی را به شما القا می‌کند.

علاوه بر فضای داخلی زیبا، رستوران سنتی گرین در فصل‌های بهار و تابستان، پذیرایی از مهمانان را در فضای باز نیز فراهم می‌کند. تصور کنید در هوایی دلنشین، زیر آسمان آبی و با منظره‌ای زیبا، مشغول لذت بردن از طعم بی‌نظیر غذاهای سنتی لرستان هستید.

در این صفحه با توضیحات و معرفی رستوران سنتی در خرم آباد همراه شما بودیم برای ارتباط با مجموعه رستوران سنتی گرین در خرم آباد به مدیریت آقای نصرالهی و سلیمانی میتوانید از قسمت اطلاعات تماس استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران سنتی گرین در خرم آباد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *