اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
آدرس: جزیره کیش -بلوار رودکی 6 اتو گالری برند مجتبی نظری
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

اجاره خودروهای لوکس بدون راننده پارسیان در کیش: سفری رؤیایی در جزیره‌ی زیبای کیش

پارسیان رنت: کلید دروازه تجربه‌ای بی‌نظیر از رانندگی با خودروهای لوکس در جزیره‌ی کیش

جزیره‌ی کیش، نگین خلیج فارس، همواره به عنوان مقصدی ایده‌آل برای سفر و تفریح شناخته می‌شود. گشت و گذار در این جزیره‌ی زیبا با اتومبیل‌های لوکس، بدون شک لذت و هیجان سفر را دوچندان خواهد کرد. شرکت پارسیان رنت با ارائه خدمات اجاره خودروهای لوکس بدون راننده، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با آزادی و آسودگی خاطر، در خیابان‌های کیش به رانندگی بپردازید و از زیبایی‌های این جزیره‌ی منحصر به فرد لذت ببرید.

خدمات ما :

  • شرکت اجاره خودرو پارسیان دیزل کیش 
  • اجاره بروزترین خودروهای روز دنیا 

مرکز تخصصی کراتین و فردائم پریسا فتحی در همدان ،آدرس مرکز تخصصی کراتین و فردائم پریسا فتحی در همدان ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

چرا پارسیان رنت را برای اجاره خودرو لوکس در کیش انتخاب کنیم؟

  • تنوع بی‌نظیر خودروهای لوکس: پارسیان رنت با ارائه طیف گسترده‌ای از خودروهای لوکس و مدرن، از جمله بنز، پورشه، بی‌ام‌و و مازراتی، به شما این امکان را می‌دهد تا متناسب با سلیقه و نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

  • شرایط اجاره منعطف: پارسیان رنت شرایط اجاره خودرو را به گونه‌ای تنظیم کرده است تا نیازهای مختلف مشتریان را برآورده سازد. شما می‌توانید به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه اقدام به اجاره خودرو نمایید.

 

  • بدون نیاز به ضمانت: برخلاف بسیاری از شرکت‌های اجاره خودرو، پارسیان رنت برای اجاره خودروهای لوکس خود از شما ضمانت بانکی یا چک ضمانت درخواست نمی‌کند.

 

  • قیمت‌های مناسب: پارسیان رنت با ارائه قیمت‌های رقابتی و منصفانه، تلاش می‌کند تا اجاره خودروهای لوکس را برای شما به تجربه‌ای مقرون به صرفه تبدیل کند.

 

  • خدمات پشتیبانی 24 ساعته: در طول مدتی که خودرو را اجاره کرده‌اید، در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید به طور شبانه‌روزی از پشتیبانی تیم مجرب پارسیان رنت بهره‌مند شوید.

مرکز تخصصی کراتین و فردائم پریسا فتحی در همدان ،آدرس مرکز تخصصی کراتین و فردائم پریسا فتحی در همدان ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 

مراحل اجاره خودرو لوکس از پارسیان :

انتخاب خودرو: از میان لیست خودروهای موجود در وب‌سایت پارسیان رنت، خودروی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

رزرو آنلاین: با مراجعه به وب‌سایت پارسیان رنت و یا تماس با کارشناسان ما، نسبت به رزرو خودروی انتخابی خود در تاریخ و زمان دلخواه اقدام نمایید.

 

ارائه مدارک: در زمان مراجعه به شعبه پارسیان رنت برای تحویل خودرو، لازم است گواهینامه رانندگی معتبر، کارت ملی و یا گذرنامه خود را ارائه دهید.

 

شروع رانندگی: پس از امضای قرارداد و پرداخت اجاره بها، می‌توانید از رانندگی با خودروی لوکس خود در جزیره‌ی کیش لذت ببرید.

مرکز تخصصی کراتین و فردائم پریسا فتحی در همدان ،آدرس مرکز تخصصی کراتین و فردائم پریسا فتحی در همدان ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

مدیریت : آقای مجتبی نظری 

در این صفحه با توضیحات و معرفی ( اجاره خودرو در کیش ) همراه شما بودیم برای ارتباط با (اجاره خودروهای لوکس بدون راننده پارسیان در کیش ) میتوانید از قسمت اطلاعات تماس در ارتباط باشید.

1/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اجاره خودروهای لوکس بدون راننده پارسیان در کیش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *