اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور: سفری به سوی تناسب اندام و سلامتی

آیا به دنبال راهی اصولی و علمی برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام هستید؟

کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور با بهره‌گیری از مجرب‌ترین متخصصان و مجهزترین تجهیزات، طیف وسیعی از خدمات را برای کمک به شما در رسیدن به اهدافتان ارائه می‌دهد.

کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور در زرگری شیراز ،آدرس کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور در زرگری شیراز ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور
خدمات ما :

  • خدمات ارائه شده در کلینیک لاغری و حرکات اصلاحی
    خدمات لاغری با
    ●دستگاه بادی کامپوزیشن
    ●دستگاه آر اف
    ●دستگاه کویتیشن
    ●دستگاه کرایولیپولیز
    با EMS
    حرکات اصلاحی
    ماساژ تایلندی

مزایای انتخاب کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور:

  • متخصصان مجرب: تیمی از متخصصان تغذیه، پزشکان و جراحان مجرب در کنار شما خواهند بود تا شما را در مسیر رسیدن به تناسب اندام یاری کنند.

 

  • مجهزترین تجهیزات: کلینیک ما مجهز به جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات برای ارائه خدمات مختلف لاغری و زیبایی است.

 

  • روش‌های علمی و ایمن: تمامی روش‌های لاغری در این کلینیک تحت نظارت متخصصان و با استفاده از روش‌های علمی و ایمن انجام می‌شود.

 

  • محیطی آرام و دلنشین: ما فضایی آرام و دلنشین را برای شما فراهم کرده‌ایم تا از تجربه خدمات کلینیک نهایت لذت را ببرید.

با مراجعه به کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور، می‌توانید با خیالی آسوده گامی در جهت رسیدن به تناسب اندام و سلامتی بردارید.

کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور در زرگری شیراز ،آدرس کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور در زرگری شیراز ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

دستگاه کرایولیپولیز

کرایولیپولیز یک تکنیک کانتورینگ بدن است که با انجماد بافت چربی زیر جلدی برای از بین بردن سلول‌های چربی در بدن به کار برده می‌شود. این چربی‌ها با استفاده از فرآیند طبیعی بدن خارج می‌شوند. کرایولیپولیز به عنوان یک جایگزین مدرن برای لیپوساکشن مورد استفاده قرار می‌گیرد ولی در عوض یک روش کاملا غیر‌تهاجمی است که نیازی به جراحی ندارد. کرایولیپولیز به روشی محبوب برای کمک به کاهش چربی‌های اضافی و سرسخت تبدیل شده است. طی این فرایند سلول‌های چربی تحت تاثیر سرما قرار می گیرند. این امر باعث یک فرآیند خنک کننده خلاقانه شد که در آن سلول‌های چربی زیر پوست به شدت خنک ‌می‌شوند. هنگامی که سلول‌های چربی را منجمد می‌کنید، می‌میرند و به طور طبیعی در دوره بعد از درمان توسط بدن دفع می‌شوند. این کار باعث

 

کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور در زرگری شیراز ،آدرس کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور در زرگری شیراز ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

دستگاه کویتیشن

یکی از روش های غیرجراحی برای از بین بردن چربی‌های زائد، در سطوح مختلف بدن استفاده از این دستگاه است. دستگاه کویتیشن با استفاده از امواج فراصوت باعث «کاهش چربی» و «قدرت کششی بالای پوست» می‌شود. فرکانس هایی که دستگاه کویتیشن به زیر پوست می فرستد باعث ایجاد شکاف در دیواره سلول های چربی می شود و این تخریب موجب از بین رفتن چربی های موضعی می گردد. این روش غیرتهاجمی و بدون درد برای هر دو گروه زن و مرد قابل استفاده است.
روشی کوتاه مدت و سریع:

هرجلسه کمتر از 30 تا 60 دقیقه طول می کشد که بستگی به نواحی مورد نظر دارد.

نتیجه بخشی سریع و موثر:

به طور کلی بعد از 2 تا 3 جلسه به نتیجه قابل توجهی دست پیدا می کنید.

بدون استفاده از مواد شیمیایی

مدیریت دکتر افروز صمصامی پور

در این صفحه با توضیحات و معرفی ( کلینیک لاغری در شیراز ) همراه شما بودیم برای ارتباط با ( کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور در زرگری شیراز) میتوانید از قسمت اطلاعات تماس در ارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلینیک لاغری دکتر افروز صمصامی پور در زرگری شیراز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *