اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
شعبه 1 :: رشت ، خیابان فلسطین ، روبروی پوشاک تن آرا ، جنب بلور پارسا ، داخل کوچه بن بست درب بزرگ مشکی آیفون تصویری
شعبه 2 :: رشت ، انتهای فلسطین سه راه چمران نبش کوچه فارغ دل
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

تشریفات عقد عروسی و تولد آل یاسین در رشت

تشریفات عقد عروسی و تولد آل یاسین در رشت ، می‌خوای یه جشن عروسی یا تولد بی‌نظیر و خاطره‌انگیز برگزار کنی؟ تشریفات آل یاسین رشت بهت کمک می‌کنه تا رویایی‌ترین جشن زندگیت رو به واقعیت تبدیل کنی. ما با سال‌ها تجربه و تیم حرفه‌ای، همه چی رو برای تو آماده می‌کنیم تا تو فقط لذت ببری.

معرفی تشریفات آل یاسین

تشریفات آل یاسین با هدف برگزاری مراسمی خاص و متفاوت تاسیس شد. ما معتقدیم که هر جشن باید داستان خودش رو داشته باشه و ما اون داستان رو براتون می‌سازیم.

تاریخچه تشریفات آل یاسین تشریفات آل یاسین با سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری مراسم، توانسته اعتماد مشتریان رو جلب کنه. ما با شروع از مراسم‌های کوچک و خانوادگی، حالا به یکی از بهترین تشریفات رشت تبدیل شدیم.

فلسفه و چشم‌انداز تشریفات آل یاسین ما معتقدیم که هر جشن باید بازتابی از شخصیت و سلیقه مشتری باشه. به همین دلیل، با دقت به خواسته‌های شما گوش می‌دیم و سعی می‌کنیم بهترین ایده‌ها رو ارائه بدیم. چشم‌انداز ما اینه که بهترین تشریفات در رشت باشیم و خاطرات خوشی برای مشتریانمون بسازیم.

 تیم حرفه‌ای تشریفات آل یاسین تیم ما از افراد متخصص و با تجربه تشکیل شده که در زمینه‌های مختلف مثل دکوراسیون، پذیرایی، عکاسی، فیلمبرداری و … تخصص دارن. ما با همکاری نزدیک با مشتریان، مراسمی بی‌نقص رو برگزار می‌کنیم.

 

تشریفات عقد عروسی و تولد آل یاسین در رشت ، آدرس تشریفات عقد عروسی و تولد آل یاسین در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

خدمات تشریفات عقد عروسی و تولد آل یاسین در رشت

  • تخفیف ویژه
  • شرایط پرداخت آسان
  • بدون افزایش قیمت
  • برای عروس دامادهای عزیز دوست داشتنی ورودی باغ تشریفات عروسی آل یاسین با سابقه درخشان و اولین تشریفات مجالس در گیلان و شهر رشت
  • با خدمات خاص در معرفی 40مورد تالار و سالن برند در شهر رشت و باغ با دیزاین خاص و متفاوت با چیدمان بیش از «150» الی «1000» نفر پذیرایی و پخت انواع غذاهای ایرانی و فرنگی
  • میز دسر. با انواع سالاد و نوشیدنی آتلیه تصویر بردار و عکاسی با کادری مجرب و خوش سلیقه گروه کامل موزیک با دیجی با چهره های معروف بهترین سالنهای میکاپ با خدمات خاص و مدرن برای تکمیل خدمات ماشین عروس و گل آرایی
  • همراه با دسته گل عروس کیک و شیرینی از بهترین شیرینی سراها لباس عروس در شیک ترین مزون ها به سلیقه عروس خانمهای محترم با کلی تخفیف و سوپرایز برای شما عروس نو داماد های عزیز.
  • شریفات مجالس آل یاسین اولین و قدیمی ترین برگزار کننده مراسمات در استان گیلان با مجوز رسمی
  • طرف قرار داد با کلیه تالارهای برند شهر رشت و حومه
  • ۱.بهترین تالار ها به همراه پذیرایی با انواع شام به صورت پرس و سلف سرویس
  • ۲.تصویربرداری و عکاسی
  • ۳.موزیک به همراه خواننده و دیجی
  • ۴.بهترین مزون های لباس عروس
  • ۵.آرایشگاه های مطرح رشت
  • ۶. کیک و شیرینی با کیفیت عالی
  • ۷. ⁠ماشین عروس به همراه گل آرایی و دسته گل عروس

 

تشریفات عقد عروسی و تولد آل یاسین در رشت ، آدرس تشریفات عقد عروسی و تولد آل یاسین در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

دیگر خدمات این مجموعه :

خدمات تشریفات عقد عروسی

ما برای برگزاری عقدی رویایی، خدمات متنوعی رو به شما ارائه می‌کنیم:

دکوراسیون و دیزاین مراسم عقد ما با استفاده از بهترین متریال و ایده‌های خلاقانه، فضایی زیبا و دلنشین برای مراسم عقد شما تدارک می‌بینیم. شما می‌تونید از بین تم‌های مختلف مثل کلاسیک، مدرن، سنتی و … انتخاب کنید.

پذیرایی و فود سرويس ما با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها، از مهمانان شما پذیرایی می‌کنیم. شما می‌تونید از بین منوهای مختلف انتخاب کنید یا منوی دلخواه خودتون رو سفارش بدید.

 عکاسی و فیلمبرداری ما با عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای همکاری می‌کنیم تا بهترین لحظات مراسم شما رو به تصویر بکشیم. شما می‌تونید از بین پکیج‌های مختلف انتخاب کنید یا خدمات دلخواه خودتون رو سفارش بدید.

موسیقی زنده و دی‌جی ما با ارائه موسیقی زنده یا دی‌جی، فضایی شاد و پرنشاط برای مراسم شما ایجاد می‌کنیم. شما می‌تونید سبک موسیقی مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنید.

خدمات آرایش و پیرایش ما با آرایشگران و پیرایشگران ماهر همکاری می‌کنیم تا شما در روز عقدتون بی‌نقص و زیبا باشید. شما می‌تونید از بین خدمات مختلف مثل میکاپ، شینیون، مانیکور و پدیکور انتخاب کنید.

ماشین عروس ما با ارائه ماشین‌های عروس لوکس و شیک، به شما کمک می‌کنیم تا در روز عقدتون بدرخشید. شما می‌تونید از بین ماشین‌های مختلف مثل بنز، پورشه و … انتخاب کنید.

خدمات تشریفات تولد

ما برای برگزاری تولدی شاد و خاطره‌انگیز، خدمات متنوعی رو به شما ارائه می‌کنیم:

 تم‌های تولد متفاوت ما با ارائه تم‌های مختلف مثل کارتونی، ورزشی، فانتزی و … به شما کمک می‌کنیم تا تولدی خاص و منحصر به فرد برای فرزندتون برگزار کنید.

 دکوراسیون و دیزاین جشن تولد ما با استفاده از بهترین متریال و ایده‌های خلاقانه، فضایی شاد و پرنشاط برای جشن تولد شما تدارک می‌بینیم. شما می‌تونید از بین تم‌های مختلف انتخاب کنید.

کیک تولد و شیرینی ما با بهترین قنادی‌های رشت همکاری می‌کنیم تا کیک تولد و شیرینی‌های خوشمزه و باکیفیت رو برای شما آماده کنیم. شما می‌تونید طرح و طعم دلخواه خودتون رو سفارش بدید.

تشریفات عقد عروسی و تولد آل یاسین در رشت ، آدرس تشریفات عقد عروسی و تولد آل یاسین در رشت ، ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

 پذیرایی و فود سرويس ما با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین غذاها و نوشیدنی‌ها، از مهمانان شما پذیرایی می‌کنیم. شما می‌تونید از بین منوهای مختلف انتخاب کنید یا منوی دلخواه خودتون رو سفارش بدید.

 انیماتور و شعبده‌باز ما با ارائه انیماتور و شعبده‌باز ماهر، به شما کمک می‌کنیم تا جشن تولد فرزندتون رو به یه خاطره فراموش‌نشدنی تبدیل کنید.

عکاسی و فیلمبرداری ما با عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای همکاری می‌کنیم تا بهترین لحظات جشن تولد شما رو به تصویر بکشیم. شما می‌تونید از بین پکیج‌های مختلف انتخاب کنید یا خدمات دلخواه خودتون رو سفارش بدید.

مزایای انتخاب تشریفات آل یاسین

با انتخاب تشریفات آل یاسین از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوید:

کیفیت برتر خدمات ما با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه، خدماتی با کیفیت برتر به شما ارائه می‌کنیم.

مشاوره رایگان ما مشاوران حرفه‌ای رو در اختیار شما قرار می‌دیم تا در انتخاب بهترین خدمات به شما کمک کنن.

قیمت مناسب ما با ارائه قیمت‌های مناسب، سعی می‌کنیم تا برگزاری مراسمی خاص و به یاد ماندنی برای شما فراهم کنیم.

رضایت مشتریان رضایت شما برای ما از هر چیزی مهم‌تره. ما با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب، سعی می‌کنیم تا رضایت شما رو جلب کنیم.

ما در تشریفات آل یاسین تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم و به شما کمک کنیم تا رویایی‌ترین جشن زندگیتان را برگزار کنید.

در این صفحه با توضیحات و معرفی تشریفات عقد عروسی و تولد در رشت همراه شما بودیم برای ارتباط با مجموعه تشریفات عقد عروسی و تولد آل یاسین در رشت به مدیریت آقای بستانی میتوانید از قسمت اطلاعات تماس استفاده کنید.

 

 

امتیاز شما به این صفحه :

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تشریفات عقد عروسی و تولد آل یاسین در رشت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *