منقضی شده است
این آگهی به دلیل عدم پرداخت منقضی شده است ایران مشاغل صحت اطلاعات و خدمات این آگهی را تایید نمیکند..
اطلاعات تماس این آگهی
راه های ارتباطی
این اگهی به علت عدم پرداخت منقضی شده است
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

رستوران سنتی مجنون؛ گنجینه‌ای از طعم‌های اصیل ایرانی در قلب اهواز

اگر به دنبال تجربه یک وعده غذایی اصیل ایرانی با طعم‌هایی بی‌نظیر هستید، رستوران سنتی مجنون در کیانپارس 13 شرقی اهواز بهترین انتخاب شماست. این رستوران با دکوراسیون سنتی و فضایی دلنشین، شما را به دنیایی از عطر و طعم‌های گذشته می‌برد.

رستوران ناصر در همدان

معرفی رستوران سنتی مجنون

رستوران سنتی مجنون در یکی از بهترین مناطق اهواز، یعنی کیانپارس 13 شرقی واقع شده است. موقعیت مکانی مناسب این رستوران دسترسی راحتی را برای اهوازی‌ها فراهم کرده است.

دکوراسیون و فضای رستوران

از همان لحظه ورود به رستوران، با فضایی گرم و صمیمی روبرو می‌شوید. دکوراسیون سنتی با استفاده از المان‌های ایرانی، حس نوستالژی را به شما القا می‌کند. از کاشی‌کاری‌های زیبا تا صنایع دستی سنتی، همه چیز در این رستوران با دقت انتخاب شده است.

ظرفیت و امکانات رستوران

رستوران سنتی مجنون با ظرفیت مناسب، فضایی دلنشین برای برگزاری مراسم‌های خانوادگی و دوستانه فراهم می‌کند. همچنین، امکانات رفاهی مانند پارکینگ اختصاصی و سرویس بهداشتی تمیز در این رستوران وجود دارد.

رستوران ناصر در همدان

منو و طعم‌های بی‌نظیر

سرو انواع غذاهای کبابی 

دریایی

خورشتی

سرو انواع پیش غذا و نوشیدنی

به صورت سرو در داخل و بیرون با طعم و مزه ی بی نظیر همه روزه از ساعت 10 الی 2 بامداد در این مجموعه انجام می شود

رستوران مجنون با بیش از 20 سال سابقه درخ آماده پذیرایی از شما عزیزان می باشد

رستوران ناصر در همدان

منوی رستوران سنتی مجنون پر از غذاهای خوشمزه و اصیل ایرانی است که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. از کباب‌های لذیذ تا خورشت‌های خوش عطر، همه چیز در این رستوران با بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود.

غذاهای اصلی

یکی از جذابیت‌های اصلی رستوران مجنون، کباب‌های بی‌نظیر آن است. از کباب کوبیده و چلوکباب گرفته تا کباب ترکی و جوجه کباب، هر کدام از این کباب‌ها با طعم و عطر بی‌نظیر خود شما را به وجد می‌آورد.

پیش غذاها

قبل از غذای اصلی، می‌توانید از انواع پیش غذاهای خوشمزه مانند آش رشته، کوکو سبزی، و سالاد شیرازی لذت ببرید. این پیش غذاها علاوه بر خوش طعم بودن، اشتهای شما را برای غذای اصلی باز می‌کنند.

نوشیدنی‌ها و دسرها

برای همراهی با غذایتان، می‌توانید از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سفارش دهید. همچنین، دسرهای سنتی ایرانی مانند فالوده و بستنی سنتی نیز در منو موجود است.

غذاهای مخصوص رستوران

رستوران سنتی مجنون علاوه بر غذاهای رایج ایرانی، چندین غذای مخصوص نیز دارد که امتحان کردن آن‌ها را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این غذاها با ترکیب طعم‌های خاص و متفاوت، تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای شما خواهند داشت.

در این صفحه با توضیحات و معرفی رستوران سنتی در اهواز همراه شما بودیم برای ارتباط با رستوران سنتی مجنون در کیانپارس 13 شرقی اهواز به مدیریت آقای بویری میتوانید از قسمت اطلاعات تماس استفاده کنید.

2.5/5 - (2 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رستوران سنتی مجنون در کیانپارس 13 شرقی اهواز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *