طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای شیشه نما در یزد
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای شیشه نما در یزد ، به مدیریت جناب آقای سید حسن حاجی امام (کارشناس و مشاور تخصصی شیشه های ساختمانی) ،آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای در یزد ،آدرس طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای در یزد ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

اجرای ‌پارتیشن اداری رنگ سیلور

طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای در یزد ،آدرس طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای در یزد ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشوراجرای جان پناه شیشه ای مدل پیج مخفی

طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای در یزد ،آدرس طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای در یزد ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

اجرای جان پناه شیشه ای مدل اسپیگوت

طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای در یزد ،آدرس طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای در یزد ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

اجرای سیستم اسلایدینگ

 

طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای در یزد ،آدرس طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای در یزد ،ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور

اجرای پارتیشن شیشه ای

 

 

 

خدمات طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای شیشه نما در یزد

گروه فنی مهندسی شیشه نما ، مجری تخصصی جان پناه های شیشه ای ، هندریل شیشه‌ای ، نرده شیشه‌ای ،

نرده شیشه‌ای خم ، پله شیشه ای، پارتیشن شیشه‌ای ، دور دوش حمام ، شیشه ضد گلوله ، شیشه های ایمن در برابر حملات دستی،

شیشه های عایق صوتی، شیشه های عایق حرارتی

مشاوره تخصصی شیشه های ساختمانی از نظر ایمنی، امنیت، عایق سازی و …

 

راه های ارتباطی با طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای شیشه نما در یزد

09220976951

Shishe_nema

یزد

 

 

جان پناه

جان ‌پناه در لغت به معنی پوشش دادن و حفاظت کردن است .قسمتی از ساخت ‌و سازهای انتهایی ساختمان که می‌تواند با استفاده ازمتریال مختلف در ابعاد استاندارد و در مناطقی از سازه که به نظر می‌رسد جان افراد به خطر می‌افتد بنا می‌شوند و به صورت دیوار کشیده شده است.جان ‌پناه می‌تواند به صورت ساده با ادامه یافتن دیوارها شکل بگیرند؛ یا می‌توانند به صورت عمودی در قالب سازه‌هایی از قبیل دیوار ایجاد شوند.به زبان ساده تر جان پناه یا دست انداز را می توان دیوار کوتاهی که پیرامون بام ساختمان یا لبه‌ی ایوان‌ها ساخته می‌شود، تعریف کرد.هندریل و دست انداز از دیگرنام‌های مترادف جان پناه به حساب می‌آیند.

طراحی جان ‌پناه ساختمان‌ها‌، یکی از بخش‌های مهم در طراحی خانه‌های مسکونی و سایر سازه‌ها است.جان ‌پناه مناسب‌، علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر در ساختمان‌، باعث زیبایی نمای ساختمان‌های شهری نیز خواهد شد‌.می‌توانجان پناه‌های مختلفی را باطرح‌ها‌، شکل‌ها و ابعاد و رنگ‌های مختلف طراحی و اجرا نمود‌.  جان پناه ها یکی از ملزومات ساختمانی است.

در ابتدا از جان‌ پناه به‌ منظورحفاظت در برابر حملات نظامی ایجاد می‌شد، اما امروزه، استفاده ی عمده ی آنها به‌ عنوان گاردریل و موانعی برای جلوگیری از حادثه ایجاد می‌شود. جان پناه به اشتباه دیوارچینی خوانده می‌شود که درحاشیه بام ساختمان احداث می‌شود.

جنس جان پناه :

در احداث آن از مصالح پرقدرت و محکمی آجر مرغوب زنجاب، بتن، شیشه، فلز، کابل، ملات سیمان و ماسه استفاده می شود.. چون دیوار جان پناه باید دارایقابلیت مقابله با بادهای جانبی را داشته باشد.

امروزه ظرافت در طراحی از سایر اولویت ها جلوتر است. به ویژهظرافت و طراحی شیک در پروژه های بزرگ از توجه زیادی برخوردار است که در این مورد یکی از ملزوماتی که می توان انتخاب کرد نرده های شیشه ای است.

ویژگی های جان پناه

– در همه ی ساختمان‌ها جان ‌پناه پشت بام، دستگاه پله و تأسیسات ساختمان جزء ارتفاع سایه اندازی به حساب می آید.

– ارتفاع جان پناه تراس‌ها، بالکن‌ها و هرگونه پیش‌آمدگی در طبقات ساختمان‌ها از کف تمام شده حداقل باید۱/۲۰ متر باشد.

– ارتفاع جان پناه بام ساختمان جزء ارتفاع مجاز ساختمان محسوب می شود.

– مبنای تعیین ارتفاع مجاز هر ساختمان فاصله سطح معبر (کد صفر صفر) تا روی جان پناه بام ساختمان است. ‌مصالح جان پناه مصالح بنایی یا نردهاست.

– اگر ارتفاع جان پناه از ۷۰ سانتی متر بالاتر باشد، باید کلاف های قائم تا بالای جان پناه ادامه پیدا کند و بر روی جان پناه کلاف افقی به ارتفاع ۱۰ سانتیمتر و با دو میلگرد افقی تعبیه شود.

هندریل یا نرده شیشه ای:

در این قسمت از سایت اسمارت کو( درب های اتوماتیک گلدن گیت ) و برای اطلاع رسانی دقیق تر از خدمات شرکت و پروژه های گلدن گیت قصد داریم به طور اجمالی شما را با هندریل آشنا نماییم.

جهت استعلام هزینه پروژه،مشاوره اجرایی و آشنایی با انواع سازه ها می توانید از طریق لینک های ارتباطی با کارشناسان طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای در ارتباط باشید.

بر اساس مقررات ملی ساختمان و الزامات عمومی ساختمان ضوابط هایی برای حفظ جان ساکنین در ساختمان در نظر گرفته شده است که یکی از آنها نصب هندریل است که در جهت حفاظت از سقوط افراد در مجاورت لبه های آزاد سطوح مرتفع که محل عبور و مرور می باشد باید نصب گردد همچنین استفاده از شيشه ايمن و نشکن در جان پناه ها و دست اندازهای دارای شيشه بـه هر قطر و اندازه، الزامی است.

ارتفاع دست اندازها يا جان پناه ها از سطح فضا يا بام در دسـترس، بايـد حـداقل 110 سانتی متر و از لبه ی پله يا سطح شيبدار حداقل 90 سانتی متر باشد. در صورت استفاده از ميله های افقي در دست انداز و جان پناه، طراحی دست انداز بايد به گونه ای باشد كه از بالا رفتن كودكـان و احتمـال سـقوط آنها با تدابيری چون شيب داخلي يا هلالی برگشته، جلوگيری كند.

افزودن نرده به راه پله ها باعث تامین ایمنی آن ها می شود که امروزه می توانید در کنار امنیت زیبایی را به راه پله های خود بدهید. می توانید برای زیباتر شدن راه پله ها از ترکیب نرده استیل و شیشه استفاده کنید که بسیار زیبا هستند . ترکیب شیشه و استیل مدت های زیادی برای شما کار می کند و به راحتی تمیز می شوند و ساختمان پس از نرده کشی زیبایی دوچندانی به خود میگیرد.

هندریل شیشه ای چیست؟

شما می توانید در کنار پرتگاه ها ، سان روف ، راه پله ها و سایر مکان های خطرناک از نرده های شیشه ای استفاده کنید به این ترتیب که تا ارتفاع استاندارد از شیشه استفاده می شود. شیشه ها غالبا از دو لایه شیشه سکوریت با ضخامت های مختلف تشکیل میشود که هرچه ضخامت بیشتر باشد کار اجرا شده استقامت بالاتری دارد.

نرده های شیشه ای علی رغم جنس شیشه ای خود مقاومت بالایی دارند که به خوبی نور محیط را حفظ میکنند که می توان در دو مدل شیشه سکوریت و شیشه لمینت اجرا کرد.

هندریل های گلدن گیت در کنار معماران:

سبک های مدرن معماری، امروزه یک تِرندی از نور آمبیانس را در خود جای داده است که استفاده از شیشه و بهره گیری از شفافیت آن موجب شده است که این متریال بیشتر مورد استقبال قرار بگیرد. ساختمان هایی شیشه ای با ترکیبی از چوب، بتن اکسپوز، کامپوزیت های رنگارنگ و یا آجرهای متنوع و ترکیب بندی های سنتی و مدرن موجب شده است کاربرد هندریل های شیشه ای پیش از قبل به کمک طراحان بیاید و دراین میان ما در بخش طراحی و اجرای پروژه های شیشه در بخش های مختلف سعی نموده ایم این بخش از نیاز بازار را با پرورش مهندسان این حوزه و آموزش نصاب های حرفه ای برآورده نماییم، از اینرو هندریل های شیشه ای گلدن گیت می تواند به عنوان یک متریال با کیفیت در زیبایی و یکپارچگی طراحی در تمامی پروژه های مسکونی، تجاری و اداری نصب شود.

5/5 - (3 امتیاز)

جستجو

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طراحی و اجرای جان پناه و نرده های شیشه ای شیشه نما در یزد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *