فروشگاه کاشی و سرامیک سام در صومعه سرا
بنر سایت ایران مشاغل

توضیحات آگهی

فروشگاه کاشی و سرامیک سام در صومعه سرا ،به مدیریت عارف ممتازی در صومعه سرا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه همراه ما باشید ایران مشاغل سامانه برتر ثبت مشاغل کشور در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

 

 

خدمات فروشگاه کاشی و سرامیک سام در صومعه سرا

کاشی عقیق میبد ،کاشی آسیا اصفهان

چسب کاشی ،نوفل شیمی ،چینی کرد

منقضی شده

در خرید کاشی و سرامیک به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در خرید کاشی و سرامیک همیشه معیار زیبایی و هماهنگی رنگ کاشی و سرامیک با دیگر اجزای خانه مورد توجه نیست، نکات مهم خرید کاشی و سرامیک فراتر از این ها است. برای خرید کاشی و سرامیک باید ویژگی های خانه را نیز در نظر گرفت، به عنوان مثال اینکه کاشی و سرامیک را برای کدام قسمت از منزل یا ساختمان مورد نظر می خواهیم در انتخاب جنس کاشی و سرامیک تأثیر می گذارد.

طرح کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک در طرح های بسیار متنوعی تولید می شوند که گاهی انتخاب را برای خریداران سخت می کنند. در خرید کاشی و سرامیک طرحی را انتخاب کنید که علاوه بر اینکه زیبایی آن مطابق با سلیقه شما است قیمت آن نیز برای شما به صرفه باشد زیرا گاهی دو نوع کاشی از لحاظ کیفیت دارای استانداردهای یکسانی هستند اما به دلیل فرایند طراحی دارای قیمت های بسیار متفاوتی هستند بنابراین اگر کیفیت برای شما مهم است آن را در اولویت قرار دهید.

به برچسب روی کاشی و سرامیک ها دقت کنید

در هنگام خرید کاشی و سرامیک از روی برچسبی که روی آن ها درج شده می توان به اطلاعاتی پی برد. درجه، PEI، جذب آب، ضریب اصطکاک، مقاومت در برابر یخ‌ زدن، و چندرنگی مواردی هستند که با خواندن برچسب روی کاشی و سرامیک می توانید به آن ها پی ببرید.فروشگاه کاشی پرسپولیس  بهترین و با کیفیت ترین انواع کاشی ها را به شما عرضه میکند.

تفاوت کاشی و سرامیک

اگر علاقه مند به بررسی تکنیکی تفاوت کاشی و سرامیک هستید می توانید به خواندن این مطلب ادامه دهید. به صورت کلی کاشی از اجزایی با نام های:

  1. سفال که همان جزء اصلی کاشی است در اطلاحات به این قسمت استخوان بندی کاشی نیز گفته می شد.
  2. لعاب کاشی که قسمت رویی آن را می پوشاند جنسی شیشه ای دارد و این قسمت همان رنگ و زیباسازی کاشی است و آنچه است که شما در ظاهر یک کاشی مشاهده می کنید. به مواد غیر معدنی نیز سرامیک گفته می شود منظور از مواد غیر معدنی همان مواد غیر آلی است. لعاب روی کاشی می تواند از جنس سرامیک هم باشد، که به آن کاشی سرامیکی یا سرامیک گفته می شود. از بهترین نمونه های کاشی، کاشی تبریز است.
5/5 - (1 امتیاز)

جستجو