سایت ایران مشاغل راه اندازی شد

سایت ایران مشاغل راه اندازی شد اینگونه سایت ها آگهی کار به کارفرمایان این امکان را می دهند که مشاغل را به صورت رایگان و غیر رایگان پست کنند و همچنان به طور موثر به مخاطبان زیادی دست یابند. سایت های آگهی مشاغل امروزه کار را برای بسیاری از افراد راحت تر کرده اند، کارفرما می تواند به راحتی آگهی مورد نیاز خود را ثبت کند و کارجو می تواند در بین آگهی های موجود با توجه به استعدادها و توانایی های خود کار مورد نظر را بیاید. این سیستم، سیستم جدیدی نیست. قبل از دیجیتالی شدن و اینترنتی شدن کارها ما نیز شاهد ثبت آگهی در روزنامه ها بودیم ولی حالا روزنامه ای به شکل گذشته در کار نیست که آگهی ثبت شود. پس با این وجود بخش کار  استخدام در روزنامه و مجلات جای خود را به سایت های ثبت آگهی مشاغل در کشور داده اند.

ایران مشاغل | ثبت اگهی مشاغل
ایران مشاغل | ثبت اگهی مشاغل

مزیت سایت های ثبت آگهی مشاغل برای کارفرما

مشاغل چه در ابعاد کوچک و چه در ابعاد بزرگ نیاز به تعدادی نیرو دارد حال یک مجموعه می تواند 3 تا نیرو داشته باشد مجموعه دیگر می تواند بیست تا نیرو داشته باشد و یک مجموعه می تواند بیش از 5000 نیرو داشته باشد. این که اندازه سازمان شما چقدر است خیلی اهمیتی ندارد مهم این است که شما به تعدادی نیروی کار برای استواری و رشد سازمان خود نیاز دارید، گاها پیش  آمده است که با رفتن یک نیرو و مدت زمانی که بتوان نیروی جدید جایگزین فرد کرد در آن بخش شاهد کمبود کاستی بوده ایم یا حتی بخشی از سود خود را از دست داده ایم. یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن و جایگزین کردن نیرو در کمترین زمان استفاده از سایت آگهی و مشاغل در کشور است.https://iranmashaghel.com/ ایران مشاغل یکی از بهترین سایت ها در این حوزه است که به تازگی پا در این عرصه گذاشته است اما امکانات و ویژگی های عالی در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

از جمله ویژگی هایی که ایران مشاغل در اختیار کارفرما قرار می دهد:

ثبت آگهی به صورت رایگان

ثبت آگهی در دسته های مجزا

ثبت آگهی با درج حقوق دریافتی برای جایگاه شغلی

ثبت توضیحات مرتبط با جایگاه شغلی

ثبت توضیحات مورد نیاز برای جایگاه شغلی

اینستاگرام : padidarmarketing@

مزیت سایت های ثبت آگهی مشاغل برای کارجویان

کارجویان زیادی با سطح توانمندی ها و سوابق مختلف با دلایل گوناگون به دنبال کار می گردند. وجود سایت های آگهی و مشاغل در کشور یک امکان عالی برای کارجویان است. آن ها می توانند مشاغل بسیار زیادی را در حوزه های مختلف مشاهده کنند و در هر سطح از توانایی که هستند به دنبال کار بگردند. هم چنین می توانند حقوق در نظر گرفته شده برای هر جایگاه شغلی را مشاهده کنند و ببینند آیا متناسب نیاز آن ها است یا خیر. شاید پیدا کردن کار برای افراد بدون سابقه در گذشته کار بسیار سختی بود اما الان در سایت های ثبت آگهی مشاغل افراد بدون تجربه می توانند برای آگهی های کارآموزی درخواست بفرستند و در صورت تایید بعد از مدت کوتاهی کار کردن تجارب میدی به دست بیاورند و برای خود سابقه کار ایجاد کنند. مزایایی که سایت های ثبت آگهی مشاغل و کسب و کارها در کشور در اختیار کارجو قرار می دهد به شکل زیر است:

تنوع فرصت های شغلی در حوزه های مختلف

اطلاع دقیق از جزئیات و نیازهای مرتبط با یک جایگاه شغلی

مشاهده حقوق میانگین برای یک جایگاه شغلی مشخص

قابلیت مشاهده مشاغل در شهرهای مشخص

قابلیت پیدا کردن شغل با توانمند های خیلی زیاد یا خیلی کم

 

ویژگی یک آگهی استخدام شغلی مناسب

در بسیاری از مواقع کارفرماهای زیادی می گویند که ما در سایت های مختلف آگهی خود را می گذاریم اما رزومه زیادی دریافت نمی کنیم یا رزومه های دریافتی مرتبط نیستند در اینجا باید بگوییم که برای ثبت آگهی استخدام و مشاغل نکاتی وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید قطعا در کمترین زمان ممکن نیروی مورد نظر خود را پیدا می کنید.

تعریف جایگاه شغلی

شما باید به درستی جایگاه شغلی که در آن به نیرو نیاز دارید را به درستی تعریف کنید. در بسیاری از آگهی ها مشاهده می شود که یک عنوان برای جایگاه شغلی می نویسند و هزار و یک کار مرتبط و غیر مرتبط از نیرو انتظار دارند. در چنین شرایطی مشخص است که نمی توان یک نیرو خوب پیدا کرد.

شرح وظایف

بهتر است در آگهی ها شرح وظایف را به صورت خلاصه اشاره کنید تا فرد مورد نظر بداند به صورت کلی چه مسئولیت هایی را بر  عهده باید بگیرید. آیا از پس این مسئولیت ها بر می آید یا خیر؟ اصلا این مسئولیت ها در سطح توانمندی او هست یا نه؟

سطح تحصیلات و جنسیت

اگرچه امروزه سطح تجربیات و توانمندی های برای دریافت یک جایگاه شغلی مهم تر است اما اگر تحصیلات برای شرکت شما مهم است حتما در آگهی استخدام آن را ذکر کنید. هم چنین اگر برای جایگاه شغلی جنسیت خاصی مورد نظر است باید در آگهی ذکر شود تا از ارسال رزومه های اضافی جلوگیری شود.

حقوق مورد نظر

در بسیاری از آگهی ها ما شاهد حقوق توافقی هستیم، درست است که حقوق یک فرد را می توان بر اساس توانمندی و تجربیات او مشخص کرد اما یک شرکت یا یک کارفرما هم برای یک شغل یک بودجه مشخص در نظر گرفته است پس اگر نمی خواهد عدد دقیقی را کر کند بهتر است یک بازه برای حقوق را مشخص کنید تا تصمیم گیری برای کارچو راحت تر باشد.

نوع قرارداد

معمولا در سایت های استخدام مشاغل نوع کار را باید کارفرما مشخص کند که کار به شکل تمام وقت، پاره وقت، پروژه ای، حضوری، دورکاری و یا موارد دیگر است. اما در متن آگهی شغلی نیز بهتر است این مورد ذکر شود یا اگر امکان دو مورد وجود دارد باز هم یک کارفرما باید آن را در آگهی خود ذکر کند.

محل کار

شاید محل کار موردی باشد که خیلی ا شرکت ها و کارفرما ها به آن توجه نکنند اما ویژگی مهمی برای یک کارمند محسوب می شود. اگر شغل مورد نظر شما به صورت حضوری است بهتر است در آگهی خود محل فیزیکی شرکت یا مجموعه خود را مشخص کنید. برای بسیاری از کارجویان محاسبه مسافت، زمان و حتی هزینه رفت و آمد بسیار مهم است. بسیار پیش آمده است که فردی به شرکتی رزومه فرستاده است اما هنگام صحبت تلفنی به علت محل فیزیکی یکی شرکت حتی مصاحبه بین آن ها صورت نگرفته است.

مزایا و شرایط کاری

اگر شرکت شما مزایایی برای کارمند به همراه دارد حتما آن ها را ذکر کنید این موضوع می تواند در انتخاب کارمند برای یک جایگاه شغلی مشابه در دو مجموعه یا سازمان متفاوت حائز اهمیت باشد. هم چنین اگر شرایط خاصی برای شغل مورد نظر وجود دارد بهتر است آن ها را ذکر کنید مثلا مواردی مانند شناور بودن ساعت کاری، اضافه کاری اختیاری، جمعه کاری اجباری، ساعت شیفت ها. هر جزئیاتی که فکر می کند می تواند برای یک فرد مانع یا تشویق به حساب بیاید را در آگهی خود ذکر کنید.

 

سخن آخر

ایران مشاغل با ثبت و معرفی فرصت های شغلی به کارجویان، کارفرمایان و شرکت ها کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانند کار یا کارمند مناسب پیدا کنند. تعداد زیادی نیروی کار و تعدادی زیادی جایگاه شغلی در کشور وجود دارد که اگر درست مدیریت شود مشکلات بسیاری از افراد حل می شود.

آدرس اینستاگرام:

iranmashaghelofficial@

 

 

 

امتیاز شما به این صفحه :
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *