بالم لب و کاربرد های آن

مقالات

12 خرداد 1401 427 بازدید
بالم لب و کاربرد های آن

بالم لب و کاربرد های آن

بالم لب چیست؟

این روزها حفظ و مراقبت از پوست بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر گه‌گاه محصولات جدید و البته کاربردی به دنیا معرفی می‌شود. بالم لب نیز یکی از این موارد است که البته از قدیم به روش‌های خانگی قابل استفاده بوده است. اما این روزها در صنعت لوازم آرایش به طور متعددی به چشم می‌خورد.

در پاسخ به این که بالم لب چیست باید بگوییم که این ابزار در واقع شباهت زیادی به رژلب دارد. اما این بار در جهت مراقبت از پوست لب استفاده می‌شود. البته در مواردی نیز شاهد بالم لب رنگی نیز هستیم که البته رنگ‌دهی بسیار کمتری نسبت به رژ دارند.

بسته بندی ظاهری این محصولات بسیار متنوع است اما کاربری همه آن‌ها تقریبا یکسان است. این محصول شامل ترکیباتی است که بافت ژله‌ای مانند دارند تا به راحتی روی لب حرکت کنند. در ادامه این مقاله در ایران مشاغل به فواید بالم لب پی میبریم.

 

 

بالم لب و کاربرد های آن

کاربرد بالم لب

این روزها با افزایش تقاضا برای رسیدگی به پوست توسط تمامی افراد، تنوع محصولات مراقبتی نیز افزایش یافته است. ممکن است شما یکی از افرادی باشید که طرفدار روتین پوستی است. در این حالت احتمالا سر و کارتان با پاکسازی پوست در خانه می‌باشد. پس احتمالا شما نیازهای پوستی خود را بهتر از بقیه افراد می‌شناسید. اما در ادامه می‌خواهیم مروری بر کاربردهای مختلف این محصول داشته باشیم

بالم لب ضد چروک

بالم لب ضد چروک به شما کمک می‌کند تا پوست لب‌های خود را تقویت کنید. معمولا ترکیبات این محصولات به نحوی است که سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی برای ترمیم و مراقبت از پوست لب است. این مواد شامل ویتامین C ، ویتامین E و Q10 می‌باشد. در حقیقت با استفاه مکرر از این محصول، لب‌های شما نرم شده و در پی آن پوست شما ترمیم می‌شود. در صورت استفاده از این محصول بعد از مدتی شاهد نرم شدگی و رفع خطوط لب هستید.

ترکیبات

بالم لب و فواید آن

 

 

ترکیبات محصولات آرایشی بهداشتی یکی از مهم‌ترین فاکتورها هنگام خرید است. در این حالت به نوشته‌های روی بسته‌بندی توجه کنید. وجود موادی همچون ویتامین E ،C و Q۱۰ بسیار ضروری است. زیرا این مواد هستند که خواص مفیدی برای شما فراهم می‌سازد.

همچنین اگر می‌خواهید از بالم ضدآفتاب استفاده کنید به SPF آن توجه کنید.

 

امتیاز شما به این صفحه :
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *