شربت های تابستانی خانگی، شربت های تابستانی خنک، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

طرز تهیه 5 شربت تابستانی خانگی

طرز تهیه 5 شربت تابستانی خانگی، باتوجه به فرا رسیدن فصل تابستان و گرما قصد داریم 5 مدل از شربت های تابستانی که طرز تهیه آسانی دارند را به شما معرفی کنیم. از اینکه تا انتهای این مقاله همراه سایت ایران مشاغل هستید ممنونیم.

شربت های تابستانی خانگی، شربت های تابستانی خنک، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

همه ما در فصل گرما و هوای گرم نیاز داریم که به نوشیدنی خنک و دلپذیر داشته باشیم که علاوه بر رفع تشنگی طعم و مزه دلپذیری هم داشته باشه در این مقاله ما به شما چند نمونه از شربت های خوشمزه تابستانی را معرفی میکنیم

طرز تهیه 5 شربت تابستانی خانگی:

1- شربت خاکشیر برای درست کردن خاکشیر ما به دو لیوان آب و شش تکه یخ و چهار قاشق غذاخوری خاک شیر و چهار قاشق غذاخوری گلاب و شش قاشق غذا خوری شکر نیاز داریم میتوانید بصورت سلیقه ای از مقداری آبلیمو هم استفاده کنید که طعم بهتری داشته باشد.

شربت تابستانی خانگی، طرزتهیه شربت خاکشیر، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

ابتدا شکر و آب را داخل ظرفی روی حرارت ملایم قرار داده تا کاملا شکر در آب حل شود.سپس شکر قوام آمده مقداری گلاب اضافه کرده و اجازه میدهیم چند ثانیه دیگر روی حرارت بماند سپس حرارت را خاموش وظرف را کنار گذاشته تا خنک شود.
بعد از خنک شدن خاکشیر و آبلیمو و یخ را به لیوان اضافه کرده مقدار گفته شده برای دو لیوان شربت خاکشیر است

 

 

شربت های تابستانی، شربت های خنک تابستانی، شربت بیدمشک، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

2-شربت بیدمشک برای تهیه شربت به دو قاشق غذا خوری عرق بید مشک و یک قاشق غذاخوری گلاب و یک لیوان آب و دو قاشق غذاخوری شکر یا عسل نیاز داریم ابتدا طبق روال درست کردن شربت های اینچنینی آب و شکر را روی حرارت ملایم قوام می آوریم سپس بعد از سرد شدن یخ و عرق بیدمشک و گلاب را اضافه کرده و نوش جان نمایید

 

 

3-شربت سکنجبین ابتدا نعناع ها را دسته بندی میکنیم و در ظرفی شکر و آب را با حرارت ملایم قرار میدهیم تا به جوش بیاید سپس دسته های نعناع را داخل شهد میگذاریم تا عطر نعناع با جوشیدن کاملا وارد شربت شود و بعد از اینکه شربت قوام آمد سرکه و گلاب را اضافه کرده و دسته های نعناع را که تمام عصاره آن وارد شربت شده از داخل ظرف خارج میکنیم شربت ما حاضر است.

 

شربت های خنک، طرزتهیه شربت های خانگی، شربت سکنجبین، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

 

4-شربت آبغوره برای درست کردن شربت آبغوره احتیاج به سبزی معطر درار داریم مقداری از درار را به آبغوره و آب و یخ اضافه کرده و نوش جان نمایید شربت آبغوره یکی از راحت ترین و خوش طعم ترین شربت های تابستانی بشمارمیرود که در کمترین زمان ممکن بعمل می آبد.

شربت خانگی تابستانی، شربت آبغوره، ابران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

شربت آبلیمو برای تهیه شربت آبلیمو نیاز به مواد اولیه عجیب و غریب نداریم دو قاشق غذاخوری شکر دو قاشق غذاخوری آبلیمو یا لیموترش تازه، و مقدار کافی آب تمامی مواد را با هم مخلوط میکنیم و خوب هم میزنیم تا ترکیب شوند. بعد برای خنک شدن شربت را به مدت ده دقیقه داخل یخچال میگذاریم تا آماده سرو شود.

طرزتهیه شربت های خانگی، طرزتهیه شربت آبلیمو، شربت آبلیمو، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

امتیاز شما به این صفحه :
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *