ترم تابستان پیام نور

مقالات

12 خرداد 1401 269 بازدید
دانشگاه پیام نور ترم تابستان

ترم تابستان پیام نور

 

ترم تابستان پیام نور ۱۴۰۱

ثبت نام در ترم تابستان دانشگاه پیام نور اجباری نیست و دانشجویان می توانند تا سقف 8 واحد در این ترم واحد اتخاذ کنند . انتخاب واحد ترم تابستان دانشگاه پیام نور در هر سال در زمان مشخصی آغاز می شود و در زمان مشخصی هم به پایان می رسد و افرادی که قصد انتخاب واحد در ترم تابستان دانشگاه های پیام نور 1401 در سراسر کشور را دارند، می بایست که حتما در زمان انتخاب واحد پیام نور مراحل مربوط به انتخاب واحد خود را انجام دهند.

در این مقاله در ایران مشاغل با نحوه برگزاری ترم تابستان دانشگاه پیام نور آشنا میشویم

 

دانشگاه پیام نور

زمان انتخاب واحد ترم تابستان

زمان انتخاب واحد در ترم تابستان دانشگاه های پیام نور در سال گذشته از 16 تیر ماه آغاز شد و تا پایان 23 تیر ماه دانشجویان برای انتخاب فرصت داشتند می توان پیش بینی کرد که زمان انتخاب واحد ترم تابستان در سال ۱۴۰۱ هم در اواسط تیر ماه انجام شود.

 

دروس ترم تابستان

لیستی که برای دانشجویان کارشناسی به صورت ۹ یا ۸ ترمه و برای دانشجویان ارشد ۳ تا ۵ ترمه ارائه می شود در واقع همان واحدهایی می باشد که دانشجو در طول دوران تحصیل باید بگذراند.

 

دانشگاه پیام نور ترم تابستان

ترم تابستان پیام نور چند واحد است؟

دانشجویانی که قصد انتخاب واحد در ترم تابستان ۱۴۰۱ را دارند، مجاز هستند که در درس هایی که در ترم تابستان دانشگاه پیام نور ارائه شده اند، ثبت نام نمایند . دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به دریافت 8 واحد در ترم تابستان می باشند اما در واقع، امکان انتخاب بیش از 8 واحد برای ترم تابستان در  این دانشگاه  وجود نخواهد داشت، مگر اینکه دانشجو ترم آخر بوده و قصد استفاده از معرفی به استاد را نیز داشته باشد .

 

اغلب اوقات دروس زیر در ترم تابستان دانشگاه ارائه می شوند اما به هر حال ممکن است که در سال 1401 بعضی از این دروس ارائه نشوند و یا به لیست دروسی که در سال های گذشته ارائه می شدند، موارد دیگری اضافه شود.

 

دانشگاه پیام نور ترم تابستان

 

در ترم های تابستانی حذف و اضافه واحد ها ممکن نیست.

شرایط پیش نیاز و هم نیاز در ترم تابستانی وجود دارد و باید رعایت شود.
شهریه های ثابت ترم های تابستانی نصف، دیگر ترم ها است .
زمان انتخاب واحد ترم تابستان در سال ۹۹ از ۱۶ تیر ماه آغاز و تا ۲۳ تیر ماه ادامه داشت، در سال ۱۴۰۱ هم با احتمال بسیار قوی انتخاب واحد ترم تابستانی در تیر ماه شروع خواهد شد که تاریخ آن هنوز اعلام نشده است و با اعلام تاریخ انتخاب واحد ترم تابستانی، ما نیز در سایت قرار خواهیم داد.

امتیاز شما به این صفحه :
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *