The death toll in Iran's Corona has dropped to zero

آمار کشته شدگان کرونایی ایران به صفر رسید

آمار کشته شدگان کرونایی ایران به صفر رسید

 

آمار کشته شدگان کرونایی ایران به صفر رسید این در حالی است که دنیا بیش از 2 است که درگیر این بیماری است . در واقع ویروس کرونا یک نو مریضی است که از گروهی از ویروس‌ها متعلق به خانوادهٔ ویروسی کرونا ویریده هستند که از طریق ایجاد عفونت دستگاه تنفسی در پرندگان و پستانداران، ایجاد بیماری می‌کنند.

 

این ویروس‌ها می‌توانند عامل ایجاد برخی از انواع سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری‌های شدیدتری همچون سارس، مرس و کووید ۱۹ باشند. کرونا ویروس‌ها در دههٔ ۱۹۶۰ کشف شدند و مطالعه بر روی آن‌ها به‌طور مداوم تا اواسط دهه ۱۹۸۰ ادامه داشت.اندازهٔ ژنوم ویروس‌های کرونا از ۲۶ تا ۳۲ کیلو باز، متغیر است که از بزرگ‌ترین ژنوم‌ها در بین ژنوم تمام آران‌ای ویروس‌ها هستند. این ویروس‌ها به‌طور طبیعی در انسان‌ها و پستانداران و پرندگان شیوع پیدا می‌کنند

 

 

The death toll in Iran's Corona has dropped to zero

 

با این حال تاکنون میلیون‌ها کرونا ویروس منتقل شده به انسان، کشف شده‌ است. آخرین نوع آن‌ها، کرونا ویروس سندرم حاد تنفسی ۲ (SARS-CoV-2)، در دسامبر ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین با همه‌گیری در انسان شیوع پیدا کرد. شیوع این کروناویروس پس از مدت کوتاهی تبدیل به دنیاگیری شد و تمام جهان را نگران کرد و تبدیل به بحران بین المللی رسید.

آمار کشته شدگان کرونایی ایران به صفر رسید خبری که  توسط وزارت بهداشت و علوم پزشکی کشور منتشر شد – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این خبر که پس از دو سال و ۱۰۰ روز مقابله ملت ایران با کرونا نخستین روز بدون فوت کرونا در ایران ثبت شد، این موفقیت را به رهبر انقلاب و ملت ایران تبریک گفت.

 

بهرام عین اللهی در حساب توییتر خود نوشت: «پس از دو سال و ۱۰۰ روز مقابله ملت قدرتمند ایران با کرونا و در حالی که در آمریکا و اروپا آمار تلفات بالایی گزارش می شود، ایران، نخستین روز بدون فوت کرونا را تجربه کرد. این موفقیت را به رهبر انقلاب و ملت ایران تبریک می گویم و بر ارواح بلند شهدای مدافع سلامت درود می فرستم.»

 

‏وی در توییت دیگری افزود: «با رعایت توصیه‌های بهداشتی، این نصاب را تا جشن پایان کرونا حفظ کنیم.»

 

در ایران آمار فوتی ها به صفر رسید | ایران مشاغل

( سامانه ایران مشاغل برترین سامانه سراسری کشور )

برای ورود به صفحه اینستاگرام ایران مشاغل روی عکس زیر کلیک کنید.

استخدام خانم در شرکت ایران مشاغل امروز این مقاله را برایتان اماده کرده است

 

امتیاز شما به این صفحه :
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *