ضد آفتاب خوب، ضد آفتاب، ایران شماغل سامانه ثبت مشاغل کشور

انواع کرم ضد آفتاب های خوب

انواع کرم ضد آفتاب های خوب، اگر می حواهید از پوست خود در برابر سرطان جلوگیری کنید استفاده از ضد آفتاب برای شما یک الزام ضروری است.سامانه ایران مشاغل برترین سامانه سراسری کشور، لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

ضد آفتاب خوب، ضد آفتاب، ایران شماغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

ضد آفتاب خوب چه ویژگی هایی دارد:

در قدم اول باید spf ضد آفتاب بررسی شود، هر چقدر مقدار این فاکتور بیشتر باشد در مدت زمان بیشتر میتوانید در فضای باز که دارای نور شدید خورشید است حضور داشته باشید پس حتما در خرید ضد آفتاب به مقدار spf آن توجه داشته باشید

 

 

 

 

 

 

یکی دیگر فاکتورهایی که در خرید ضد آفتاب خوب باید در نظر داشته باشیم، مناسب بودن آن ضدآفتاب با توجه به نوع پوست شما است .اگر ضد آفتابی که خریداری میکنید مناسب جنس پوست شما نباشد در استفاده از آن دچار مشکل خواهید شد.

 

 

 

 

 

 

البته باید دقت داشت که یک ضد آفتاب خوب غلاوه بر spfخوب و مناسب بودن با نوع پوست باید ویژگی های دیگری هم داشته باشد مانند مواردی مثل: مقاوم بودن در آب، مقاوم بودن در برابر تعریق، ماندگاری بالا و قیمت مناسب.

 

 

 

ویژگی کرم های ضد آفتابی که برای پوست چرب:

افرادی که معمولا پوست چرب دارند باید از ضدآفتاب پوست چرب استفاده کنند چونspfآن با توجه به نوع پوست چرب تهیه شده و مناسب استفاده برای همان نوع پوست میباشد پس خیلی مهم است که کرم ضد آفتاب شما مناسب پوست شما باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

معرفی انواع کرم ضد آفتاب های خوب:

کرم ضدآفتاب لافارر مدل oily and acna-prone با spf50 این کرم ضدآفتاب با دارا بودن بالاترین قدرت محافظت در برابر اشعه های مضرuvb و uva بوده و پوست را کاملا در مقابل آفتاب سوختگی و پیری زودرس حفاظت میکند.

کرم ضد آفتاب خوب، صد آفتاب پوست چرب، ضد آفتاب لافارر، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

کرم ضد آفتاب لافارر یک بافت سبک دارد که به راحتی روی پوست میماند و حسی فوق العاده نرم و لطیف را به شما میدهد.این محصول کاملا بی رنگ بوده و پوست را سفید نمیکند و مقاوم در برابر تعریق نیز میباشد.

 

 

 

کرم ضدآفتاب نئودرم مدل highly protectiveبا spf50 فاقد چربی با پخش سریع و آسان بوده و از پیری زودرس جلوگیری میکند. دارای خاصیت ضد التهاب(آلفا بیزابولول) نیز میباشد همچنین خاصیت ترمیم کننده و نرم کنندگی هم دارد.

کرم ضد آفتاب خوب، صد آفتاب پوست چرب، ضد آفتاب نئودرم، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

 

 

 

 

 

کرم ضدآفتاب سان سیف فاقد چربی است و مات کننده24 ساعته  رنگ این کرم ضدآفتاب بژ وزن40 میل و سازگار با انواع پوست میباشد. کرم ضد آفتاب سان سیف میتواند انتخاب خوبی برای استفاده طولانی مدت زیر اشعه نور خورشید باشد.

 

کرم ضد آفتاب خوب، صد آفتاب پوست چرب، ضد آفتاب سان سیف، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

 

 

کرم ضد آفتاب سنیره با spf50 فاقد چربی و بدون رنگ است بنابر این مناسب پوست های چرب، پوست های جوشدار و آکنه ای میباشد. همچنین می توان از این کرم در تمام طول سال استفاده کرد. سرعت جذب این کرم بسیار بالا است.

 

کرم ضد آفتاب خوب، صد آفتاب پوست چرب، ضد آفتاب سنیره، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

 

 

 

 

 

امتیاز شما به این صفحه :
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *