ورزش شکم و پهلو، ورزش آب کردن شکم، ایران مشاغل

ورزش هایی که به آب شدن شکم و پهلو کمک میکنند

ورزش هایی که به آب شدن شکم و پهلو کمک میکنند، در این مقاله از سایت ایران مشاغل قصد داریم به تناسب اندام و لاغری بپردازیم اگر به دنبال روشی منسب هستید همراه ما باشید. تا چند نمونه از ورزش هایی که به آب شدن شکم و پهلو کمک میکنند را باهم یاد بگیریم.

 

ورزش شکم و پهلو، ورزش آب کردن شکم، ایران مشاغل

 

حرکت اولی که میتواند به آب شدن شکم و پهلوها کمک کند حرکت کرانچ با دست و پای مخالف است در این حرکت شما فقط کافی است به شکل صاف دراز بکشید و پای خود را با زانوی جمع شده به سمت داخل بکشید و پای راست را به دست چپ و پای چپ را به دست راست برسانید.

لاغری شکم و پهلو، حرکت کرانچ با دست و پای مخالف، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

حرکت دوم حرکت پاشنه دراز کش است برای شروع روی زمین دراز بکشید زانو هارا خم کنید و پانه کمی بیشتر از عرض شانه باز باشد و با هر دست پای همان دست را لمس کنید پای چپ با دست چپ و پای راست با دست راست و برای هربار لمس یک ثانیه صبر کنید.

فواید ورزش برای بدنف حرکت پاشنه درازکش، لاغری شکم، ایران مشاغل

 

حرک سوم حرکن کشش پا از پهلو کشش پا از پهلو یکم تمرین بسیار ساده و در عین حال موثر است که میتواند شما را از شر چربی های پهلو خلاص کند برای این تمرین پای چپ را به سمت داخل تا کنید و پای راست جلوتر از خود بکشید و با دست راست برای لمس پای راستتان استفاده کنید.

 

فواید ورزش، ورزش لاغری پهلو، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

 

حرکت بلند کردن پاها این حرکت را میتوانید بعد از  انجام پیاده روی یا دویدن انجام دهبد روی کمر دراز بکشید دستان خود را دوطرف بدن بگذارید عضلات مرکزی خود را درگیر و با باسن و پاهای خود خود را در یک راستا از زمین بلند کنید این حرکت را 10 تا 12 بار تکرارکنید.

ورزش لاغری شکم و پهلو، ورزش برای لاغری شکم، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

علاوه برتمامی نکاتی که گفته شد ورزش ها و تمزینات هوازی نیز میتوانند با بالابردن ضربان قلب باعث عرق کردن بدن شما بشوند و این اتفاق به آب کردن چربی  شکم و پهلوی شما بصورت بهینه تر کمک میکند و سلول های چربی را به انرژی تبدیل میکند.

 

ورزش هایی که به آب شدن شکم و پهلو کمک میکنند، ورزش هوازی، ایران مشاغل سامانه ثبت مشاغل کشور

علاوه بر تمامی نکاتی که در این مقاله گفته شد شما میتوانید با انتخاب یک رژیم غذایی سالم و درست و رعایت نکات سلامتی بدن زندگی بهتر و با نشاط تری داشته باشید ممنون از اینکه تا انتهای مطلب همراه ما بودید.

 

امتیاز شما به این صفحه :
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *